פולקסווגן גולף 2017 בארץ – עם עיצוב עדכני ומערכות בטיחות מתקדמות

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מעוצבת ומאובזרת עם מערכות בטיחות מתקדמות - פולקסווגן גולף המחודשת בארץ החל מ-131,900 ש"ח

פולקסווגן גולף המחודשת, עיצוב עדכני ומערכות בטיחות מתקדמות

ארבע שנים לאחר חשיפת הדור השביעי, מציגה הגולף המחודשת מתיחת פנים הכוללת נגיעות עיצוביות, אבזור נוחות עשיר מבעבר ומערכות עזר ובטיחות מתקדמות המגיעות החל מגרסת הטרנדליין.

הגולף המחודשת תוצע בישראל כנהוג, בשתי רמות גימור (טרנדליין וקומפורטליין) ובשתי גרסאות מנוע: 1.4 ליטר עם 125 כ”ס ו- 1.4 ליטר עם 150 כ”ס.

רמת הגימור טרנדליין מוצעת עם מנוע 1.4 ליטר TSI, עם הספק של 125 כ”ס, המושגים בין 5,000 ל-5,500 סל”ד, עם מומנט מירבי של 20.4 קג”מ המושג בין 2,000 ל-3,500 סל”ד, מנוע זה מספק תאוצה מאפס למאה ב-10 שניות בלבד וצריכת דלק משולבת של 21 ק”מ לליטר. במנוע זה משולב גיר DSG עם שבעה הילוכים.

רמת הגימור הבכירה, קומפורטליין, מוצעת עם גרסת 1.4 ליטר טורבו TSI, הספק של 150 כ”ס, המושגים בין 5,000 ל-6,000 סל”ד, עם מומנט מירבי של 25.5 קג”מ המושג בין 1,500 ל-3,500 סל”ד, תאוצה מאפס למאה ב-8.2 שניות בלבד ומשודך לגיר DSG בן שבעה הילוכים.

שפת עיצוב חדשה. פולקסווגן גולף 2017

הגרסה החדשה מציגה את שפת העיצוב המעודכנת של המותג. הפגוש קיבל מראה מחודש, עם תאורת נהיגת יום ייעודית בטכנולוגיית LED בפנסים הקדמיים. הגריל התחתון נמתח לרוחב הפגוש עם פס כרום המעטר המפריד בינו לבין הפגוש העליון למראה אלגנטי, כשפנסי הערפל תוחמים את מראה הפגוש החדש משני צדדיו.

מראות הצד מתכווננות, מחוממות ומתקפלות חשמלית עם זיכרונות (כולל פונקציית הטייה אוטומטית בעת הנסיעה לאחור במראה הימנית), הפנסים האחוריים אובזרו גם הם בטכנולוגיית LED והגלגלים מוצעים כסטנדרט בחישוקי סגסוגת מעוצבים בקוטר 15″.

גם בעיצוב הפנים נשמר קו העיצוב האלגנטי של הגולף והשתלב אבזור טכנולוגי מתקדם. רמת הגימור טרנדליין, מציעה מערכת בקרת אקלים “קלימטרוניק” מפוצלת לשני אזורים – נהג ונוסע, מערכת מולטימדיה Composition Media עם מסך מגע “8, מערכת APP Connect לחיבור לטלפון הנייד באמצעות CarPlay או Android Auto, 8 רמקולים, דיבורית BT הכוללת יכולת השמעת אודיו, חיבור שקע AUX, שקע USB, מערכת Start&Stop להדממת מנוע בעת עצירה, גלגל הגה וידית הילוכים עם ציפוי עור ותא כפפות מקורר.

רמת הגימור קומפורטליין מציעה, בנוסף לאבזור ברמת הטרנדליין, גם מערכת KeyLess מלאה לגישה והנעה ללא מפתח, תאורת חניה אוטומטית – COMING HOME LEAVING HOME, חיישן גשם, חלון גג פנוראמי עם הפעלה חשמלית והטיה אנכית, מושבי Comfort קדמיים עם תמיכה לגב התחתון וכיוון לגובה ועומק, מגירת אחסון מתחת למושב הקדמי בצד הנוסע, עיטורי כרום בקונסולה מרכזית וחישוקי סגסוגת 16″ מדגם HITA.

הגולף החדשה מציעה אבזור בטיחות מתקדם כבר מרמת הגימור טרנדליין וכוללת: מערכת בקרת שיוט אדפטיבית (ACC – Adaptive Cruise Control); מערכת Front Assist לשמירה וניטור מרחק מלפנים ומערכת בלימה אוטומטית בעיר – Autonomous Emergency Braking System. מערכות אלו נוספות למערכות הבטיחות המוכרות.
*בגולף 7 כריות אוויר – כולל כרית אוויר לברכי הנהג.

הקו האלגנטי נשמר, עם יותר אבזור. תא נהג פולקסווגן גולף 2017

עמית בן דוד, מנהל חטיבת פולקסווגן בצ’מפיון מוטורס: “הגולף החדשה לוקחת עוד צעד קדימה את הנוסחה המנצחת שהציג בארץ הדור השביעי של הרכב. מקטגוריות גבוהות יותר… לאור העובדה שהצלחנו אף לשמר מחיר אטרקטיבי אין לנו ספק כי הגולף מציעה את אחת התמורות הטובות והאיכותיות בשוק הרכב היום”.

טכנולוגיית ה-TSI מציעה הגולף המחודשת מנוע עם הספק גבוה ביחס למשקל ולנפח, מומנט גבוה בסל”ד נמוך, צריכת דלק נמוכה ושיעור פליטת מזהמים מופחת.

מחירים
פולקסווגן גולף, מנוע 1.4, 125 כ”ס, ברמת הגימור טרנדליין – 131,900 ₪
פולקסווגן גולף, 150 כ”ס, ברמת גימור קומפורטליין – 143,900 ₪.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five × 2 =