פולקסווגן טוארג החדש (דור 3) נוחת בישראל – המחיר חצי מיליון ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

דור שלישי חדש של הפולקסווגן טוארג נוחת בישראל, עם מנוע 3 ליטר TDI עם הספק של 286 כ"ס, החל מ-499,900 ש"ח

פולקסווגן טוארג החדש (דור 3) נוחת בישראל – המחיר, חצי מיליון ש”ח

קבוצת צ’מפיון מוטורס, יבואנית מותג פולקסווגן לישראל, החלה בימים אלה בשיווק הדור השלישי של פולקסווגן טוארג בישראל. ספינת הדגל של המותג הגרמני מציגה קפיצת מדרגה בכל קטגוריה: טכנולוגית עם מגוון מערכות בטיחות מתקדמות ומערכות עזר לנהג, חווית משתמש מתקדמת באמצעות סביבת נהג דיגיטלית – Innovision Cockpit, ממדים עם מרחב גדול לצד משקל נמוך מבעבר בזכות השימוש באלומיניום, מראה חדש יוקרתי ואלגנטי במסגרת שפת העיצוב החדשה של המותג.

ממדיו של הטוארג החדש גדולים יותר מבעבר והוא בעל מראה שרירי ויוקרתי. מתלי האוויר שקיימים כסטנדרט מאפשרים הגבהה של הרכב בעוד 7 ס”מ לשימוש בנהיגת שטח או הנמכת הרכב בעוד 4 ס”מ להענקת גישה נוחה יותר לתא המטען. שבכת הטוארג רחבה יותר מבעבר וכוללת את הלוגו של המותג באמצע, יחידות התאורה המתקדמות משתלבות באופן הרמוני בגריל הכרום הגדול, ותורמות למראה היוקרתי של החזית הדומיננטית. את יחידות התאורה בחזית ממשיכים את פסי הכרום של השבכה ומשם יוצאים קווי מתאר מעוטרים בצדי הרכב דרך מראות הצד החשמליות ומותחים קו אלגנטי אל חלקו האחורי. גג הרכב הוא גג שמש פנוראמי עם הפעלה חשמלית ולצדיו פסי נשיאה. בחלק האחורי פנסי התאורה האחוריים זכו לצורה מחודדת יותר ומשלימים את המראה החדש.

הטוארג נשען על  פלטפורמת ה-MLB של הקונצרן, כשממדיו גדלים משמעותית עם אורך של 4,878 מ”מ (77 מ”מ יותר מהדגם היוצא), רוחב של 1,984 מ”מ (44 מ”מ יותר מהדגם היוצא) גובה של 1,646 מ”מ ומרחק הסרנים עומד על 2,899 מ”מ. למרות הצמיחה במימדים הרכב השיל 115 ק”ג ממשקלו, על ידי שימוש באלומיניום. מי שמרוויח מתוספת האורך למרכב הוא תא המטען, שעכשיו בנפח 810 ליטרים, לעומת 697 בדור הקודם.

גדול יותר, קל יותר, חזק יותר. פולקסווגן טוארג החדש

הטוארג החדש מציע בישראל את המנוע הבכיר עם מנוע V6 בנפח 3.0 ליטר TDI עם 2,967 סמ”ק שמשודך לתיבת הילוכים טיפטרוניק בת שמונה הילוכים. המנוע מציג הספק של 286 כ”ס (24 כ”ס יותר מהדגם היוצא) ב-3,500-4,000 סל”ד ומומנט של 61.1 קג”מ ב-2,250-3,250 סל”ד. צריכת הדלק המשולבת מציגה צריכה של 6.6 ליטר ל-100 ק”מ. לצד זה מוצעת מערכת מתלי אוויר המשפרת את נוחות הנסיעה לפי תוואי הדרך וסגנון הנהיגה.

תא הנוסעים מציג קפיצת דרך אף הוא עם מראה יוקרתי המשלב עיצוב פנים מוקפד, איכות חומרים מסגמנט היוקרה וטכנולוגיה מתקדמת. הטוארג מציע רמת גימור אחת, עם שני עולמות עיצוב – Atmosphere עם מראה טבעי ודיפוני עץ בצבעים חמים ו-Elengance עם מראה טכנולוגי וגימור שחור מבריק.

סביבת הנהג מחולקת באמצעות פס תאורה פנימי לרוחבו כשבחלק העליון נמצאים מסכי תצוגה גדולים וצבעוניים המציעים סביבת נהג דיגיטלית – Innovision Cockpit  שמציעה שילוב המסכים לידי מסך מולטימדיה רחב ושלם המותאם לזווית הנהג. דרך המסכים ניתן לתפעל את מערכות הרכב באמצעות מחוות יד, או על ידי שליטה קולית – ללא מתגים כלל. המסך המרכזי בגודל 15′ מציע תצוגה של שלל מערכות הרכב, בעוד המסך השני שמול עיני הנהג בגודל 12′ מציג נתוני נהיגה שונים.

אבזור הפנים מציע כסטנדרט שלל אופציות ומערכות המוכרות מסגמנט היוקרה עם מושבים קדמיים מעור המתכווננים חשמלית וכוללים פונקציית חימום ואוורור לצד תמיכה צדית ובגב התחתון. כמו כן, קיימת מערכת סיוע לחנייה אוטומטית עם חיישנים מלפנים ומאחור, לחנייה בניצב או במקביל, מערכת בקרת האקלים “קלימטרוניק” המפוצלת לארבעה אזורים, מערכת App Connect לחיבור הנייד (למכשירים תומכים בלבד). מערכת KeyLess לגישה והנעה ללא מפתח, מערכת Easy Open לפתיחה וסגירה חשמלית של תא המטען.

תא נהג פולקסווגן טוארג החדש

בטיחות

כאופציה מציע הטוארג החדש מערכת תצוגה עילית Head Up Display המקרינה מידע חיוני על גבי השמשה הקדמית וכך מאפשרת נהג להיות מעודכן בכל עת מבלי להסיר את עיניו מהכביש.

הטוארג מציע את כל מערכות הבטיחות המתקדמות האקטיביות כסטנדרט: בקרת שיוט אדפטיבית ACC, מערכת לניטור מרחק מלפנים Front Assist, מערכת בקרת סטייה מנתיב אקטיבית Lane Assist, מערכת לזיהוי כלי רכב בשטח מת וסיוע בעת מעבר נתיב – Side Assist, מערכת לסיוע בכניסה לצמתים – הסורקת צמתים או יציאה מחניה בזווית של עד 90 מעלות ומתריעה על רכב מתקרב, כשבמהירות של עד 10 קמ”ש היא גם בולמת עצמאית.

מערכת לבלימה אוטומטית בעת חירום, מערכת עזר לעומסי תנועה Traffic Jam Assist, המציעה סייען נהיגה בפקקים, עד מהירות של 60 קמ”ש, המערכת שולטת ברכב הן מבחינת שמירת נתיב ומרחק. הטוארג מציע מערכת הגנת נוסעים פרואקטיבית שבמידה ומתקבל ממערכות הרכב והעזר השונות זיהוי של מצב סכנה מופעלים אמצעי בטיחות שונים כגון: הידוק חגורות, יישור מושבים, הדלתות יינעלו והחלונות וגג השמש הנפתח פנורמית ייסגר. הטוארג מציע Roll Over Prevention, מערכת התראת עייפות ו-10 כריות אוויר.

מחיר הטוארג החדש יחל ב-499,900 שקלים.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 × three =