פולקסווגן קאדי החדש 2022 רכב מסחרי 5-7 מקומות ב-197,900 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

פולקסווגן קאדי החדש 2022
פולקסווגן קאדי החדש 2022 רכב מסחרי 5-7 מקומות ב-197,900 שקלים

 

חטיבת פולקסווגן מסחריות בצ’מפיון מוטורס, החלה בשיווק דגמי הדור החמישי החדש של פולקסווגן קאדי בימים אלו בישראל. הטנדרון החדש מבית פולקסווגן מציע פלטפורמה חדשה לחלוטין המתבססת על ה-MQB של פולקסווגן עם עיצוב פנים וחוץ מעודכנים ברוח המותג, שלל טכנולוגיות חדשות כדוגמת מערכות בטיחות מתקדמות, מנועי TDI חסכוניים ומשודרגים ועוד.

בשלב ראשון תוצע גרסת הקומבי מקסי ברמת הגימור Life, למגוון צרכים ביניהם פרטיים, צרכי עבודה, רכב מונגש לבעלי זכאות ניידות בביטוח לאומי ועוד. מחיר ה-VW Caddy החדש יעמוד על 197,900 ₪ בתוספת אגרת רישוי בסך 2,407 ₪. 

 

פולקסווגן קאדי מחיר
פולקסווגן קאדי החל מ-197,900 שקלים

 

פולקסווגן קאדי, הרכב המסחרי החדש קיבל עיצוב פנים וחוץ חדשים ומודרניים, עם שורה של שינויים, כשהמטרה להעניק לו את המראה מוכר ומשפחתי של הקונצרן. בסיס הגלגלים עומד כעת על 2.97 מטר, הרוחב עומד על 1.855 מטר, והאורך 4.85 מטר. במקביל הוחלף המתלה האחורי, שהתבסס על קפיצי עלים ובולם מחליף, למתלה אחורי נפרד בעל זרוע בודדת עם קפיצים ספירליים לחוויית נסיעה משופרת.

פולקסווגן קאדי החדש מציע תא נוסעים מודרני ומתקדם המוכר מדגמי המכוניות הפרטיות של הקונצרן. שהוא  כולל, בין היתר,  מערכת שמע Composition הכוללת 6 רמקולים, מסך מגע 8.25″, דיבורית BT מובנית, 4 שקעי USB type C, 2 שקעי 12V והגה מצופה עור עם שליטה על מערכת השמע. את האופן בו פולקסווגן קאדי החדש נותן מענה לצרכי עבודה, ובמקביל לצרכי המשפחה, ניתן לראות במגוון האפשרויות הקיים בכל הנוגע למושבי הרכב.

פולקסווגן קאדי מוצע בתצורת חמישה או שבעה מושבים, בהתאם לצרכי הלקוח. מושבי הנהג והנוסע קידמי ארגונומיים ומתכוונים גם לגובה, עם שולחנות מתקפלים בגב המושבים הקדמיים. שורת המושבים השנייה כוללת 3 מושבים עם אפשרות לכיוון משענת הגב. במקביל, קיימת האפשרות לשורה שלישית עם 2 מושבים נוספים. שתי השורות, השנייה והשלישית מאפשרים כיוון, קיפול ואפילו הסרה, לפי הצורך לקבלת אחסון מרבי בתא המטען. בנוסף לכך, הרכב מגיע עם מערכת מיזוג בעלת פתחי אוורור למושבים האחוריים בקונסולה המרכזית.  

 

פולקסווגן מסחרי
פולקסווגן קאדי החדש 2022

 

פולקסווגן קאדי מצויד בשלל מערכות בטיחות וטכנולוגיות מתקדמות. אבזור הבטיחות יכלול לראשונה מערכות בטיחות אקטיביות המסייעות לנהג כגון ניטור כלי רכב והולכי רגל מלפנים כולל בלימת חירום אוטומטית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ובקרת שיוט אדפטיבית המתאימה את מהירות הנסיעה לקצב התנועה בפקק. בנוסף יוצע הפולקסווגן קאדי החדש עם 7 כריות  אוויר, אפשרויות ניתוק כרית האוויר לנוסע, מערכת Start&Stop, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בלם יד חשמלי ומצלמת מקורית לנסיעה לאחור.  

בשלב הראשון פולקסווגן קאדי 5 יוצע עם מנוע TDI משודרג בנפח 2.0 ליטר. למנוע הטורבו-דיזל הספק העומד על 122 כ”ס. המנוע מציע שיפור בפליטת המזהמים, בזכות שימוש במערכת הזרקה כפולה של אוריאה (AdBlue). המנוע ישודך לתיבת הילוכים כפולת מצמדים DSG הנשלטת על ידי ידית הילוכים בטכנולוגיית Shift-by-wire לנוחות מקסימלית

 

מחיר – 197,900 ₪ בתוספת אגרת רישוי בסך 2,407 ₪

* כל הנתונים המפורטים מעלה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית לרכבים שיוצרו עבור השוק האירופאי. אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב. הנתונים המצוינים בהודעה אינם מתייחסים לנתונים של רכב ספציפי אלא נועדו, בין היתר, לאפשר השוואה בין דגמי רכב שונים. 

** אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב כגון: משקל, אווירודינמיקה צריכת אנרגיה ועוד. כמו כן, צריכת האנרגיה והביצועים בפועל עשויים להשתנות ומושפעים מגורמים שונים, כגון, אך לא רק: הרגלי נהיגה, מזג אוויר, תנאי הדרך, גיל ותחזוקת הרכב.

*** מערכות העזר והבטיחות המותקנות ברכב נועדו לסייע לנהג במגבלות המערכות ולא נועדו להסיר מאחריותו של הנהג

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

19 − 10 =