פוסט אורח: קניית חלקי חילוף לרכב באינטרנט

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
קניית חלקי חילוף לרכב באינטרנט

תאריך פרסום כתבה: 8.6.2016
תאריך עריכה: 28.5.2018

 
 

מאת: ברוך גינברגר

כולנו מכירים את התחושה שביציאה מהמוסך אנחנו מרגישים קצת מרומים. אחד הדברים שעולים הרבה מאוד בכל ביקור במוסך הם חלקי החילוף.  בעולם נהיה מקובל מאוד שאנשים קונים חלק מחלקי החילוף שלהם בעצמם דרך האינטרנט. בארצות הברית זהו אחד המוצרים שנקנים הכי הרבה דרך הרשת. המחירים בקניה באינטרנט הם בחלק גדול מהמקרים זולה באופן משמעותי לעומת קניה שלהם בחנות חלפים. כשמדובר בחלקי חילוף משומשים הרבה פעמים קשה למצוא חלקים במגרשי פירוק ובאינטרנט הרבה יותר קל למצוא חלק.

כל אחד יכול לקנות חלפים לרכב שהם לא מכניים כמו מראות, שטיחונים או חלקי רדיו. החלקים הללו לא דורשים מומחיות מכנית. אבל אנשים רבים יודעים היום לעשות טיפולים פשוטים כמו החלפת פילטר שמן או פילטר אויר, ויכולים לקנות חלפים פשוטים דרך האינטרנט. גם מי שאינו מבין במכניקה יכול למצוא הרבה פעמים מוסכניקים שמוכנים לעבוד עם חלקי חילוף שהקונה מביא בעצמו.

בדרך כלל מוסכים שאינם מוסכי היבואן לא מרוויחים כמעט כלום על חלקי החילוף שקונים מהיבואן וישמחו לשתף פעולה עם מצב שבו הם מקבלים כסף עבור העבודה כשאתם מספקים להם את חלקי החילוף. כשאתה קונה בעצמך את חלקי החילוף אתה יכול לראות בעיניים את המצב של החלק לפני שהוא מוכנס לרכב.

כשקונים חלקי חילוף לרכב מחו”ל מתווסף לקניה גם המחיר של המשלוח. למרות זאת, הרבה פעמים המחיר של החלק יחד עם המשלוח עדיין יוצא יותר זול מאשר לקנות את אותו חלק בארץ. אני ניסיתי להתחיל רשימה של חנויות באינטרנט שמוכרות חלקי חילוף לרכב ושולחות לישראל. אבל הניסיון שלי עם חנויות של חלקי חילוף הוא מוגבל.

כאן אתם נכנסים לתמונה. כדי שהמידע יהיה יותר רחב ויותר מדויק, תוכלו לתרום מניסיונכם ולהוסיף בתגובות כאן עוד שמות של חנויות של חלקי חילוף ולספר איך הייתה חוויית הקניה שלכם. כך נוכל לקבל כולנו רשימה גדולה ומגוונת שתוכל לעזור לנו בבחירת החנויות המתאימות.

follow and like
fb-share-icon0

4 Replies to “פוסט אורח: קניית חלקי חילוף לרכב באינטרנט”

  1. ביום שישי, ה-10.6.16 זה קורה! שוק 'ענתיקבוט' במתחם Back On Two!
    יריד קניה/מכירה פתוח לקהל הרחב – דוכני מכירת חלפים וחלקים, פריטי אספנות, אביזרים, פריטי יד שנייה, כלים, צעצועים, עתיקות ואפילו.. אופנועים!
    יש לכם חפצים מעניינים שאתם רוצים למכור? זו ההזדמנות שלכם! מישהו ב'ענתיקבוט' מחפש בדיוק אותם! 😉

    היריד יתקיים במתחם Back On Two, החל מהשעה 9 בבוקר ועד 4 אחה"צ, החרש 12 נס ציונה.

    קונים? מוזמנים להגיע, לשתף את ההזמנה ולהזמין חברים/חברות, ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום!

    מוכרים? המתחם ייפתח למציגים/מוכרים החל מהשעה 8:30 בבוקר להתארגנות והקמה. ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום, בהרשמה מראש בלבד באמצעות שליחת הודעה עם פרטי התקשרות בעמוד BOT או לאימייל [email protected] ובהתאם לתקנון.

    ההרשמה למוכרים תיסגר ביום רביעי, 8 ביוני בשעה 18:00.

    נתראה ב'ענתיקבוט'! 🙂

  2. יש בחולון חברה בשם און ליין קאר פארטס
    הם מתמחים ברכבים גרמנים ואנגלים.
    יש להם אתר להזמנה ישירות מהיצרן
    והם דואגים ליבוא לרישוי ולמשלוח החלק עד הלקוח
    ניתן להתיעץ איתם.
    הם נותנים אחריות לחלק וגם מוודאים שאתה מזמין את החלק הנכון
    http://Www.onlinecarparts.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five × 3 =