פורד אדג’ מתיחת פנים 2021 בתוספת מולטימדיה חדשה מ-245,000 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

פורד אדג’, הקרוסאובר הגדול והבולט של פורד זוכה למתיחת פנים קטנה גדולה, הכוללת מערכת מולטימדיה חדשה ומתקדמת המשדרגת את תא הנוסעים של האדג’. מחירי הדגם נותרו כפי שהם (החל מ-245,000 ש”ח), רכבים ראשונים יגיעו בחודש יוני הקרוב

 

פורד אדג’ מתיחת פנים 2021 בתוספת מולטימדיה חדשה מ-245,000 ש”ח

 

מה כוללת מתיחת הפנים של הפורד אדג’ 2021?

  • מערכת המולטימדיה מקבלת מסך 12 אינץ’ אנכי וממשק ההפעלה המתוחכם SYNC4, בכל רמות הגימור
  • חבילת ST DARK: חישוקי 21 אינץ’ שחורים וצמיגים בחתך נמוך, מקנה לגרסת הקצה הביצועיסטית מראה קרבי ודרמטי
  • שני צבעי מרכב חדשים בהיצע: אפור קרבון ואפור ליתיום

 

הדור הראשון של פורד אדג’ שווק לראשונה בישראל בין השנים 2008 ל-2011. בשנים אלו זכה ה-EDGE להצלחה רבה מבחינת FORD. הדור השני של הדגם הוצג בשנת 2011, שווק עד 2015 ולראשונה הוכנסה בו מערכת המולטימדיה MyFord Touch והוצג מנוע ה – 2.0L Eco Boost. הדור השלישי של ה-EDGE הושק בשנת 2016 עם איכויות ורמות גימור חדשות – יותר יוקרה, איכות טכנולוגית וחוויית נהיגה. לראשונה בדור זה הושקה רמת הגימור טיטניום – רמת הגימור החדשה שזכתה לעיצוב ואווירה אירופית. ב-2019 עבר ה-EDGE מתיחת פנים משמעותית שכללה שדרוג ומודרניזציה בתא הנוסעים, הכנסה של מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות והוספה של דגם הקצה הספורטיבי EDGE ST בעל ההנעה הכפולה ומנוע 2.7L Eco Boost עוצמתי. עתה עובר גם דור זה מספר עדכונים ושינויים.

העדכון המשמעותי ביותר הוא של מערכת המולטימדיה. בכל רמות הגימור, תכלול עתה ה-FORD EDGE  מסך 12 אינץ’ ורטיקלי בלב הקונסולה המרכזית, המעדכן את עיצובה, מחליף את מרבית הפקדים הפיזיים ומאפשר הפעלה של מערכות הרכב השונות.

 

מערכת מולטימדיה פורד
מערכת מולטימדיה חדשה. פורד אדג החדש 2021

 

מסך מולטימדיה גדול
משנה את פני תא הנהג

פורד אדג’ החדש יהיה גם הרכב הראשון אשר משיק את ממשק ההפעלה העדכני ביותר של פורד – SYNC4, הכולל מעבד מהיר יותר, יכולות למידה של צורכי הנהג ואפשרות עדכון באמצעות חיבור אינטרנט. בין היתר, מאפשר ממשק זה פקודות קוליות פשוטות וחיבור ללא כבל לטלפון הסלולרי באמצעות אפליקציות CarPlay באייפון ו-Android Auto במכשירי אנדרואיד.

בנוסף, על פני כל קשת הדגמים, זמינים עתה שני צבעים חדשים בעלי נוכחות חזקה ואגרסיבית אך גם מאופקת ויוקרתית: אפור קרבון ואפור ליתיום.

 

פורד אדג ST החדש
פורד אדג ST המעודכן 2021

 

עדכונים נוספים לרמות הגימור הבכירות:


Titanium Plus

  • חישוקי סגסוגת “19 מרובי חישורים
  • גריל קדמי ייחודיי
  • שתי אפשרויות לבחירת גוון הריפודים: שחור משולב חום או לבן קרמי

פורד אדג’ ST

  • תיבת הילוכים אוטומטית מעודכנת, פלנטרית בת 7 הילוכים, אשר מותאמת באופן אופטימלי למומנט ולהספק הגבוהים של מנוע ה-2.7L Eco Boost  בשילוב של המנוע רב העוצמה (335 כוחות סוס) והתיבה המותאמת לביצועיו, מזנקת ה-ST מ-0 ל-100 ב-6.8 שניות ומציעה ביצועים ספורטיביים חזקים.
  • חבילת חישוקים חדשה ST DARK עם חישוקי סגסוגת שחורים “21 וצמיגים רחבים בעלי חתך נמוך R21/265/40. למראה דרמטי שמקנה ל-ST יציבה קרבית שאף אחד לא יכול להישאר אדיש כלפיה.

מחיר החבילה: 10,000₪

 

רמות גימור ומחירים:

פורד אדג מחיר

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

four + twenty =