פורד העולמית מחפשת מפתחי אפליקציות מובילים מישראל

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

פורד מחפשת את הדור הבא של מפתחי אפליקציות הניידות בישראל, במסגרת פסטיבל החדשנות DLD תל אביב - 3-4 בספטמבר

פורד מחפשת את הדור הבא של מפתחי אפליקציות הניידות בישראל

החיפוש של פורד אחר מפתחי האפליקציות הניידות וספקי השירותים הדיגיטליים הטובים ביותר בישראל מעורר תשומת לב רבה לקראת אירוע  Make it Driveable Challenge הרביעי, שיתקיים בתל אביב ב-3-4 בספטמבר. זאת, במסגרת פסטיבל החדשנות DLD תל אביב, ואשר צפוי למשוך מאות חברות הייטק, משקיעים ותאגידים בינלאומיים.

האתגר מעניק למפתחי אפליקציות ניידות וספקי שירותים דיגיטליים גישה לצוות הפיתוח של פורד, ומאפשר להם לעבוד עם מערכת AppLink על גבי פלטפורמת SYNC 3, כדי לפתח דרכים חדשות שיאפשרו ללקוחות להישאר מחוברים תוך כדי תנועה.

באירוע יחולקו פרסים בשווי כולל של 30,000 אירו, אשר יכללו פרסים כספיים וכן מענקים מקרן Fast Track, שנועדה לממן את הנסיעות וההוצאות של החברות הזוכות. קרן Fast Track תסייע לחברות הזוכות לממן ביקורים במשרדי פורד ברחבי העולם – כולל דטרויט, פאלו אלטו ולונדון, קיום פגישות אישיות עם בכירים בפורד וכן השתתפות ב-Mobile World Congress שיתקיים בברצלונה שבספרד בשנת 2019.

פורד קיימה סדרה של מפגשים לקראת אירוע Make it Driveable Challenge, שבמסגרתם נפגשו נציגיה עם למעלה מ-140 יזמים, חברות, מפתחים וספקי שירותים בתל אביב, חיפה, ירושלים ונצרת. החברות שישתתפו באתגר יהנו גם מגישה למנטורים בכירים ויוכלו להציג את הרעיונות שלהן בפני קבוצות מיקוד במהלך האירוע.

פורד מתמקדת בחברות שיש להן אפליקציות ניידות ושירותים דיגיטליים קיימים בחמישה תחומים – מונטיזציה של נתוני הרכב; שירותי מיקרו-עסקאות; שירותי עסק לעסק; ושירותי בידור, אשר מתקשרים זה עם זה באמצעות התממשקות ל-AppLink ו-SYNC 3. יש גם קטגוריה כללית, המיועדת לחברות שמפתחות רעיונות חדשניים, שאינם חופפים לחמשת התחומים העיקריים. התחומים הללו מתחלקים לשתי קטגוריות ייחודיות של הגעה לשוק:

  • קטגוריית מתאמים – חברות שיש להן אפליקציית iOS או אנדרואיד קיימת, שיכולה להשתלב בכלי רכב המצויידים בפלטפורמת SYNC 3 ולשפר את חוויית הנהיגה;

  • קטגוריית בעלי חזון – חברות שירותים ופתרונות דיגיטליים בעלות ראייה ארוכת טווח, שמזהות הזדמנויות עסקיות פוטנציאליות.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

three + 12 =