פורד טרנזיט החדש 2021 (2.0 ל’ טורבו-דיזל 170 כ”ס) מ-249,000 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

פורד טרנזיט החדש 2021 – הוואן החדש זכה לשיפור בביצועים, תוספת אבזור נוחות וחבילת סיוע ובטיחות אקטיבית. מוצע בגרסה בינונית או ארוכה, עם תקרה מוגבהת או רגילה – החל מ-249,000 שקלים

 

פורד טרנזיט החדש 2021
פורד טרנזיט החדש 2021 (2.0 ל’ טורבו-דיזל 170 כ”ס) מ-249,000 ש”ח

 

פורד טרנזיט החדשה משווקת בשני בסיסי גלגלים: בינוני (בדגמי 330M) באורך של 330 ס”מ, וארוך (בדגמי 355L ו500EL) באורך של 375 ס”מ. האורך הכללי משתנה בהתאמה מ-553 ס”מ בטרנזיט הבינונית ועד 670 ס”מ בטרנזיט 5.0 טון הארוך. בנוסף לגובה התקרה הרגיל המקנה גובה פנימי של 178.6 ס”מ ואפשרות נוחה של עבודה בתוך חלל הרכב, ישנה גם תקרה גבוהה החוצה את קו השני מטרים ויוצרת חלל פנימי עצום עם גובה של 202.5 ס”מ ואפשרות של עמידה נוחה בתוך חלל הרכב.

לכל גרסאות הטרנזיט החדשה יש שתי דלתות הזזה צידיות ברוחב 130 ס”מ וגובה של 160 ס”מ, ממדים נדיבים שמאפשרים העמסה צדית נוחה של משטח אירופאי סטנדרטי (100X120 ס”מ). כל גרסאות המטען גם מגיעות עם צמד דלתות אחוריות בחלוקה של 50-50, שנפתחות בזווית של 180 מעלות.

היצע הגרסאות מתחיל בתצורת KOMBI עם בסיס גלגלים ארוך של 375 ס”מ (350L) ויחידת הנעה המכוונת לחיסכון מרבי בדלק. למנוע ה-TDCi 2L של ה-KOMBI הספק של 130 כ”ס ומומנט של 39.2 קג”מ, תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה הילוכים והנעה קדמית.
רכב זה מגיע בגרסה של 3.5 טון  בקטגורית M1 המשמשת בעיקר את שוק הנכים ושוק מוניות השרות.

הגרסאות האחרות הן בתצורת ואן ארוך סגור (355L).

מנוע ה-TDCi 2L מפיק 170 כ”ס ו-41.3 קג”מ (בעבר, 130 כוחות סוס) ומעביר את כוחו לגלגלים האחוריים באמצעות תיבת הילוכים אוטומטית חדשה עם לא פחות מ-10 הילוכים. תיבת ההילוכים המתקדמת היא אוטומטית-פלנטרית והיא המפתח שבזכותו לפורד טרנזיט החדשה שילוב מושלם של ביצועים, יכולת נשיאת מטענים מרשימה וגם חיסכון בצריכת הדלק.

בנוסף, קיימת גם גרסת ואן באורך בינוני (355M) המצוידת באותו המנוע עם הנעה אחורית, המשודכת לתיבת הילוכים ידנית 6 הילוכים.

 

פורד טרנזיט מחיר תנאי תשלום
פורד טרנזיט החדש

 

לראשונה, פורד מציעה את הטרנזיט בגרסה קשוחה ובעלת יכול נשיאה מרשימה, דגם 500EL מסוגל לשאת עד 2,385 ק”ג של מטען, מה שכבר מכניס אותה עמוק לטריטוריית המחיה של מירב צורכי הלקוחות. בנוסף מציעה הגרסה הבכירה את הנפח הפנימי הגדול ביותר בזכות תקרה גבוהה של מעל ל-2 מטרים בתא המטען, והמרכב הארוך ביותר עם אורך פנימי של 421.7 ס”מ.

ממדי רצפה שיכולים לאכלס עד חמישה משטחים סטנדרטיים. וכל זאת מבלי לעשות ויתורים על איכות החיים של הנהג, שנהנה מהעוצמה והנוחות של מנוע טורבו דיזל מתקדם, תיבת הילוכים אוטומטית עם 10 הילוכים, מושב נהג מפנק וממשק מולטימדיה מתקדם. בגרסה זו לצמד הדלתות האחוריות מפתח של 270 מעלות, מה שמאפשר קיפול אחורה ו”הצמדה” של הדלתות למרכב. כך נוצר פתח הטענה אחורי נטול הפרעות לחלוטין. לחלופין, תצורה זו מאפשרת פתיחה מראש של הדלתות, ותמרון בסמטאות הצרות ביותר מבלי חשש שאחר-כך פתיחת הדלתות האחוריות לא תתאפשר בשל הצפיפות.

 

פורד טרנזיט יכולת העמסה
דגם 500EL מסוגל לשאת עד 2,385 ק”ג של מטען

 

פורד טרנזיט תקלות
פורד טרנזיט ארוך

 

נוחות וקישוריות

נהגי המסחריות מבלים ימים ארוכים על הכבישים מאחורי גלגל ההגה. בדגמי מסחריות רבים, הם נאלצים להסתפק במפרט אבזור חסר ובסיסי. לא עוד.

פורד טרנזיט החדשה מיישרת קו עם כל מה שהנהגים המקצועיים מכירים מהמכוניות הפרטיות, ומספקת להם “משרד” איכותי ומודרני.

הטרנזיט החדשה מצוידת בנעילת דלתות חשמלית כפולה עם נעילה אוטומטית בתחילת הנסיעה, מערכת הנעילה הכפולה תשאיר את תא המטען סגור תמיד, ורק הנהג יבחר אם לפתוח אותו, מראות הצד המוגדלות מצוידות בחימום קיפול וכיוון חשמלי, חלונות קדמיים עם פתיחה חשמלית , ציפוי פלסטי קשיח מגן על רצפת תא המטען כסטנדרט , תא הנהג והתקרה בעלי דיפון אסתטי ומבודד רעש וחום, למושב הנהג כיוון בשמונה צירים עם תמיכה בגב תחתון ומשענת יד נוחה. בתא הנהג תאי אחסון ומדפים מעל לראש הנהג, על הדשבורד ובדיפוני הדלתות. מערכת מיזוג אוויר מקורית עם מסנן אוויר מיוחד מטפלת בטמפרטורה של סביבת הנהג.

מערכת המולטימדיה המתקדמת SYNC של פורד עם מסך מגע 8 אינץ’, שליטה מפקדים על גלגל ההגה או באמצעות הוראות קוליות, תקשורת בלוטות’ וגם ממשקי Apple CarPlay  ו-Android Auto. מערכת המולטימדיה כוללת מערכת שמע עם ארבעה רמקולים ראשיים ושני טוויטרים.

התחושה של רכב פרטי נוח ומפנק אינה נשארת ייחודית רק לסביבת המחיה של הנהג. היא ממשיכה החוצה, גם אל קשרי הגומלין שבין הנהג לדרך. פורד מנצלת את הניסיון רב השנים שיש לה בייצור רכבים מסחריים ויוצקת את הערכים המוכרים של פורד אירופה על מנת להפוך את עבודתו היומיומית של הנהג לקלה יותר.

הטרנזיט החדשה מתבלטת בדרך שבה היא מרגישה קטנה וזריזה למרות גודלה, גם כאשר קו החלוקה ייקח את הנהג לפקקים של העיר או לתוך רחובות צדדים צפופים. מול כלי רכב אחרים בקטגוריה, שלא פעם מרגישים לנהג איטיים ומגושמים ובכך מגדילים את עומס העבודה ותורמים לעייפות ולחוסר-ריכוז,

הטרנזיט החדשה תותיר את הנהג רענן יותר בסופו של יום עבודה מרובה אתגרים.

 

פורד טרנזיט ידני או אוטומטי
פורד טרנזיט

 

בטיחות 

כל הגרסאות של הטרנזיט החדשה נהנות מחבילת בטיחות אקטיבית מלאה, המסייעת לנהג בכל סוגי הדרכים, בכל טווחי המהירויות ובכל מטלות הנהיגה, דבר אותו יעריכו לא רק הנהגים שחיי היום-יום שלהם ישתפרו פלאים,
אלא גם המנהלים שיורידו מעצמם נתח ניכר מההתמודדות עם נזקים הנגרמים לרכב בעבודה השוטפת.

חבילת הבטיחות המרשימה כוללת:

  • מערכת לסיוע והתרעה לפני התנגשות במהירויות עירוניות ובינעירוניות
  • בקרת שיוט מסתגלת המתאימה אוטומטית את מהירות הנסיעה לקצב התנועה
  • התרעה ותיקון אקטיבי של סטייה מנתיב
  • מערכת BLIS לזיהוי שטחים מתים
  • מערכת להתרעה על תנועה חוצה מאחור
  • החלפת אורות אוטומטית (High beam control)
  • מצלמת נסיעה לאחור מקורית
  • חיישנים קדמיים ואחוריים
  • סיוע לזינוק בעלייה
  • מערכת Curve Control הייחודית שתפקידה לשפר את יציבות הרכב בפניות
  • מערכת ROM למניעת התהפכות
  • חיישני לחץ אוויר בצמיגים (למעט ב 5 טון)
  • בקרת יציבות ומשיכה

הטרנזיט החדשה גם זכתה בציון “זהב”, במבחני הריסוק של EURO NCAP, מדובר בציון הגבוה ביותר מבין כל הנבדקות בקטגוריית המסחריות הגדולות.

 

גרסאות ומחירים (לא כולל מע”מ ואגרת רישוי)

גרסה תיבת הילוכים גג מחיר
Kombi 350L אוטו’ 6 רגיל 249,000 ₪
Van 355M ידנית 6 רגיל 238,000 ₪
Van 355L אוטו’ 10 רגיל 259,000 ₪
Van 355L אוטו’ 10 גבוה 264,000 ₪
Van 500EL אוטו’ 10 גבוה 245,000 ₪

 

 

 

 

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

three + 10 =