פורד פוקוס אקטיב | גרסת הקרוסאובר של הפוקוס ב-131,900 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

פורד פוקוס אקטיב | גרסת הקרוסאובר החדשה של הפוקוס ב-131,900 ש”ח

 

בהשקת יחידים ייחודית לתקופת הקורונה, דלק מוטורס, יבואנית פורד, משיקה בישראל את דגמי הפורד פוקוס Active. וכך, נחשפנו זה אחר זה לפורד פוקוס אקטיב החדשה, דגם הקרוסאובר של הפורד פוקוס, וגרסת הטורר המרווחת שלו עם תא מטען בנפח 565 ליטר.

  • פורד פוקוס Active X מעוצבת ודינאמית
  • ופורד פוקוס Active Tourer – גרסת סטיישן גדולה ושימושית.

 

עוד טרם מבחן הדרכים, שחור על גבי מפרט, נראה כמו מכונית פנאי שטח אולטימטיבית: בטיחותית, מעוצבת ומאובזרת בכל טוב, במחיר שיגרום לכם לתהות בקול – 131,900 ש”ח.

מהנדסי הפיתוח של פורד אספו מידע רב ממאות אלפי לקוחות כדי לדעת לאיזה כיוון להמשיך ולפתח את רב המכר המשפחתי וכיצד לפנות לקהלים נוספים אשר מאסו ברכב המשפחתי הקלאסי. התוצאה היא גרסאות הActive  החדשות. דגמי ה-Active נהנים מהאופי הקשוח של רכבי הפנאי – עם מרווח גחון מוגבה, פרטי עיצוב ייחודיים, מסילות גג וחיפויי מרכב מסביב, צמיגים גבוהי חתך ומצבי נהיגת שטח ייעודיים.

בנוסף, הן מצוידות במערך בטיחות אקטיבית מתקדם – כסטנדרט. אמצעי עזר מתקדמים אשר הופכים כל נהיגה, בכל מזג אוויר, לבטוחה יותר ועם עומס מופחת על הנהג בתנועה.

 

Active XFocus עיצוב ומרווח פנים

הצללית של ה-Active X אירודינאמית במיוחד. קווי מרכב אתלטיים עם מסר דינאמי ברור מתבטאים במכסה מנוע ארוך ומותניים שריריות, חיפויים עוטפים ופגושים עם קונטרסט כסוף. האורך הכללי של הרכב, העומד על 4.39, הפך לסטנדרט החדש בדגמי הקרוסאובר הקומפקטיים, ומאפשר תא נוסעים מרווח עם קלות תמרון עירונית ויכולת חנייה קלה.

בסיס גלגלים גדול של 270 ס”מ מעניק ל-Active X החדשה שפע של מקום גם לנוסעים וגם למטען למרות החזות הספורטיבית, ומאפשר מרווח רגליים גדול במיוחד לנוסעים שבמושב האחורי, כאשר כל יושבי הרכב נהנים ממימד רוחב גדול של 1.84 מ’ עם מקום רב לכתפיים. חוויית חלל הפנים הגדול מתעצמת על-ידי עיצוב הדלתות האחוריות הכולל חלונות הנמשכים לאחור – מעבר לשדה הראיה של הנוסע – כדי להכניס הרבה אור טבעי פנימה.

 

פורד פוקוס אקטיב החדשה. תא נהג

 

פורד פוקוס אקטיב (קרוסאובר) סביבת נהג

 

פורד פוקוס החדשה לוח שעונים

 

תיבת 8 הילוכים חדשה, מהפורד אדג’

 

תא הנהג וסביבת הנוסעים מאופיינים בקווים פשוטים ונקיים. העוצמה מגיעה מחומרים איכותיים ושילוב משטחים ופאנלים מהודק – כל זה כדי להפוך את חווית הנסיעה לרגועה ביותר. דיפוני הדלתות משתלבים בארכיטקטורה של הדשבורד ויחד יוצרים תחושה עוטפת ובטוחה לנהג ולנוסעים – כאשר משטחים רכים למגע מחזקים את חווית האיכות של כל הגרסאות.

הגישה לתא המטען קלה מתמיד – בזכות דלת אחורית רחבת ידיים המתרוממת גבוה וחושפת תא מטען מרווח עם 341 ליטר שימושיים.

 

פורד פוקוס אקטיב טורר. הקרוסאובר החדש של פורד

 

פורד פוקוס טורר (גרסת הסטיישן החדשה)

 

אורך של 4.69 מ’ מציב את ה-Active Tourer בקצה העליון של סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים. המימדים המגודלים, הגובה הנוסף (1.54) והעיצוב האירודינאמי יוצרים צללית כוחנית ודינאמית.

המטרים הנוספים הללו מנוצלים היטב – תא הנוסעים מרווח ביותר, עם מרווח רגליים כתפיים וראש גדול במיוחד לכלל הנוסעים ותא מטען ענק בנפח של 565 ליטר.

תא המטען כולל גם אפשרויות אכסון חכמות ומגוונות, ואם זה עדיין לא יספיק – אפשר בקלות לקפל את שורת המושבים השנייה על-ידי משיכה קלה של ידית בתא המטען.

 

תא מטען בנפח 565 ליטר. פורד פוקוס אקטיב טורר. גרסת סטיישן במחיר 135,900 ש”ח

 

בטוחה וטכנולוגית

מערכות עזר מתקדמות לנהג – מקוריות מהיצרן ואקטיביות – הן מרכיב מרכזי אשר הופך את הנהיגה ב-Active X וב-Active Tourer החדשות לקלה ובטוחה מתמיד. ולא משנה אם הנהיגה היא על הכביש המהיר, בדרכים הרריות מרוחקות, בתנועה העירונית הסואנת או בעת חיפוש של מקום חניה בכרך – החיים במחיצתן קלים מאי פעם עם דגש על חווית נסיעה נוחה, בטוחה והפחתת העומס מהנהג.

מערך הבטיחות המקיף, אשר מגיע בשלמותו מהדגמים הבכירים של פורד – כדוגמה האדג’, יהיה כסטנדרט בכל הגרסאות. כבר לא כמערכות בודדות אלא כמערך מושלם: FORD Co-Pilot360.

 

המערך כולל:

  • בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת שמירת מרחק, עצירה מלאה וזינוק מעמידה.
  • שמירת נתיב אקטיבית המתריעה ומתקנת סטייה מנתיב.
  • מרכוז אקטיבי של שמירת הרכב במרכז נתיב הנסיעה.
  • סיוע אקטיבי להתחמקות ממכשול (Evasive steering)
  • בלימת חירום אוטונומית אשר מתריעה ואף בולמת את הרכב.
  • זיהוי הולכי רגל התרעה וסיוע בבלימה.
  • החלפה אוטומטית בין אורות דרך לבין אורות גבוהים.
  • ניטור עייפות נהג.

 

פורד פוקוס החדשה

 

עיצוב חדש, מנועים חדשים, פלטפורמה חדשה. פורד פוקוס 2020

 

הקרוסאובר החדש של פורד – פורד פוקוס אקטיב 2020

 

מנועים וביצועים – פוקוס החדשה

כיאה למיטב תוצרת פורד אירופה, דגמי ה-Active מעניקים לנהג את חוויית הנהיגה המהנה ביותר בקבוצתם. מתלה אחורי רב-חיבורי מתקדם מעניק רמות חדשות של אחיזת כביש, ריסון תנודות שלדה וספיגת מהמורות. כל זה מבלי לוותר על דיוק וחדות ההיגוי הקריטיים לחיבור בין הנהג לרכב שלו.

טכנולוגיית מנועי הטורבו-בנזין EcoBoost 3 צילינדרים החדשה של פורד מציעה איזון מרשים בין חיסכון בדלק לביצועים מלהיבים. אלה מנועי ה-3 צילינדרים היחידים בעולם המשלבים גם טכנולוגיית ניתוק צילינדרים שלא תחת עומס, כדי לחסוך בדלק ולצמצם פליטה. מערכות נוספות הקיימות במנועים כוללות תזמון שסתומים משתנה עצמאי לשסתומי היניקה ושסתומי הפליטה והזרקת דלק ישירה ועקיפה (PORT) ללחץ נמוך.

המנועים מוצעים בעולם בנפח 1.0L המספק 125 כ”ס ו-1.5L בעל שני הספקים: 150 ו-182 כוחות סוס.

בישראל ישווקו דגמי ה-Active אך ורק עם המנוע החזק בהיצע, 1.5 ליטר עם הספק של 182 כוחות סוס.

 

תיבת ההילוכים היא אוטומטית פלנטארית עם 8 יחסי העברה ופיקוד חוגה בקונסולה המרכזית. בנוסף, על מנת לחדד את חווית הנהיגה, הנהג יכול לבחור בין חמישה מצבי נהיגה (Drive Mode) המשנים אם פעולת המערכות השונות ברכב (היגוי, דוושת התאוצה, תיבת ההילוכים, מערכות האחיזה והיציבות, ומערכות הבטיחות האקטיבית). שלושה מהם לשימוש בכביש: Normal – Sport – Eco , ושניים מהם לשימוש בתנאי שטח מאתגרים יותר: Slippery – Trail .

 

ניווט ומולטימדיה

מערך הקישוריות מכיל את ממשק המשתמש המתקדם והאינטואיטיבי ביותר של פורד. במרכזו מסך מגע מרחף בגודל 8 אינץ’ אשר מתרומם מעל למשטחי הדשבורד השונים וניצב באופן ברור ובטוח בקו גובה ראיית הנהג. זה כולל את ממשק ההפעלה SYNC של פורד אשר מתממשק למובייל של הנהג ומקנה שליטה במערכת שמע עוצמתית עם 6 רמקולים. ממשקי קארפליי ו-אנדרואיד-אוטו פעילים לממשק מיידי עם המובייל. מצלמת חניה הכוללת פונקציית הרחבה ל-180 מעלות כאמצעי בטיחות נוסף בנסיעה לאחור.

 

פורד פוקוס החדשה מחיר – 131,900 ש”ח

 

חבילת אבזור

ה-Active X וה Active Tourer-ישווקו עם חבילת אבזור סטנדרטי עשירה, הכוללת בין היתר:

– חישוקי סגסוגת 17 אינץ’

– פנסי חזית LED, פנסי ערפל LED וחותמת תאורה LED

– כניסה והתנעה ללא מפתח (Keyless)

– קיפול מראות חשמלי

– שמשות כהות מאחור

– מושבים ספורטיביים עם תמיכה מורחבת וריפודי מושבים ACTIVE עם תפרים כחולים

– חיישני תאורה וגשם אוטומטיים

– מולטימדיה 8 אינץ’

– מערכת שמע עם 6 רמקולים

– מצלמת חניה 180 מעלות

– ממשק CarPlay+AndroidAuto

– בקרת אקלים מפוצלת

– משענת יד מתכווננת

– משטח טעינה אלחוטי

– בלם יד חשמלי עם AutoHold

– בורר חוגה בין מצבי הנהיגה

– תאורת אווירה בתא הנוסעים

כל זה בנוסף  לפריטי האבזור הייחודיים לגרסה.

 

המחירים:

דגמי ה-Active מגיעים לישראל עם מחירים מהתחרותיים בקבוצה, ועם היחס הטוב ביותר בשוק של תמורה למחיר.

  • Focus ActiveX : 131,900 שקלים
  • Focus ActiveTourer : 135,900 שקלים

* המחירים כוללים מע”מ ואינם כוללים אגרת רישוי

 

שחר שמש, מנכ”ל דלק מוטורס: “הפוקוס אקטיב היא דוגמא לדור המוצרים החדש של פורד, והיא צעד ראשון ומשמעותי בדרך לחיזוק המותג בשוק הרכב הישראלי, עם דגמי קרוסאובר משפחתיים, בתצורת האצ’בק או טורר, שיתמודדו בזירה הלוהטת ביותר של שוק הרכב. יש לנו את המנוע החזק בסגמנט, עיצוב מושחז, אבזור עשיר, מערכות בטיחות חכמות, וחוויית נהיגה ספורטיבית. וכל זה במחיר סופר תחרותי, ויחס תמורה למחיר ללא תחרות “.

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “פורד פוקוס אקטיב | גרסת הקרוסאובר של הפוקוס ב-131,900 ש”ח”

  1. לפוקוס 2020 שנמכר בישראל יש בעיית בטיחות קשה.
    בבלימות חירום, או בירידות תלולות אין לנהג אפשרות לשלוט בהילוכים. זה הרכב היחיד בארץ עם בעיה כזו. שלא לדבר כמה זה פוגע באיכות הנהיגה.

    בעיית הבטיחות בהילוכים קיימת רק בפוקוס שנמכר בישראל. בשווקים אחרים פוקוס אוטומטי נמכר עם ידיות החלפת הילוכים. רק בארץ חתכו את זה, למעט רמת גימור st. רק בארץ אין לנהג אפשרות לשלוט בהילוכים, אם נדרש.

    זוכרים את התאונה הקטלנית לפני מספר שנים, בה משפחה שלמה נהרגה בירידות לטבריה, כי לא הצליחו לבלום, וכנראה עם בעיה בבלמים?
    אולי היה סיכוי לתוצאה אחרת אם היו מנסים לבלום בסיוע הורדת הילוכים. בפוקוס 2020 בישראל, האפשרות אפילו לא קיימת. אין לנהג יכולת להחליף הילוכים.

    פורד פינטו – התנהגות פורד ודלק מוטורס מעלה סממנים דומים להתנהגות פורד עם הפינטו. מי שלא מכיר את האירוע, שיעשה גוגל. במקרה של הפינטו פורד הסתירו, מסיבה כלכלית, תקלה קטלנית שהרגה לא מעט אנשים. היה להם יותר זול לשלם פיצויים לנפגעים, מאשר לתקן את התקלה. בפוקוס 2020, פורד ודלק מוטורס החליטו, יתכן שגם כאן מסיבות כלכליות, לחתוך את אפשרות השליטה של הנהג בהילוכים. מי שחס וחלילה בחירום ידרש להורדת הילוכים ידנית, פשוט לא יוכל. אין. מבחינתי זה רכב פסול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one × 4 =