פורד פוקוס המחודש בישראל משווק ב-4 גרסאות החל מ-131,900 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
פורד פוקוס החדש
פורד פוקוס ST LINE

 

דלק מוטורס, יבואנית פורד בישראל, משיקה את מתיחת הפנים של הפורד פוקוס. הדגם ימשיך להיות משווק ב-4 גרסאות – גרסאות ה-Active Tourer וה- Active X עם האופי הקרוסאוברי, מרווח הגחון המוגבה, פרטי העיצוב הייחודיים ומצבי נהיגת השטח וגרסת ה- ST Line הספורטיבית, עם כיול ייחודי בין השאר למתלים הספורטיביים המונמכים, חבילת העיצוב הפנימית והחיצונית ועוד.

שלושת דגמי הפוקוס החדשים מביאים עימם בשורה של אופי ספורטיבי מלהיב כיאה לשושלת של הדגם, חלל פנים מרווח ושימושי, טכנולוגיות קצה של מערכות עזר לנהג, קישוריות מתקדמת ואבזור שופע, שממקמות את הפוקוס בשורה הראשונה של רכבים המיועדים למשפחה, כל זה, במחיר נמוך יותר ממכוניות הסדאן הסטנדרטיות.

פורד פוקוס 2022
פורד פוקוס החדשה מתיחת פנים 2022

 

בין השינויים המשמעותיים שעבר הדגם במתיחת הפנים ניתן לזהות:

 

עיצוב חיצוני – אימוץ שפת העיצוב המעודכנת של היצרן עם פנסים קדמיים ואחוריים חדשים מסוג LED וחתימת תאורה בעיצוב מעודכן, שבכה קדמית ופגוש קדמי בעיצוב חדש ומיקום שונה לסמל המותג.

דגמי ה-ST-Line זכו גם לעיצוב מחודש לחישוקי הסגסוגת “17 ו-“18.

תא נהג

כל גרסאות הפוקוס ישווקו ב-2 גרסאות, האחת עם מסך המולטימדיה המוכר מהדגם הקודם בגודל “8 הכולל תמיכה ב-Apple CarPlay/Andriod Auto באמצעות כבל, והשנייה עם מסך המולטימדיה החדש והגדול ביותר בקטגוריה – “13.2 ומערך ההפעלה SYNC4 העדכני ביותר של פורד. במסך הגדול הוטמעו פקדי הפעלה שונים במקום פקדים פיזיים, כך שסביבת הנהג תהיה נקייה ונטולת הפרעות ככל האפשר. כמו כן, חיבורי Apple CarPlay/Andriod Auto מתאפשרים אלחוטית ללא צורך בחיבור פיזי, כאשר גודלו של המסך, מאפשר תצוגת מסך בתוך מסך, נוחה ואינטואיטיבית גם של השיקוף מהטלפון הסלולרי וגם של מערכת ההפעלה המקורית של הרכב.

טעינה אלחוטית לטלפונים ניידים התומכים בכך מתאפשרת ב-2 הגרסאות.

כמו כן, לראשונה בפוקוס, יוצע מסך לוח מחוונים דיגיטלי בגודל “12.3 בגרסת ה-ST-Line.

 

פורד פוקוס מפרט
מנוע EcoBoost חדש בנפח 1.0L ליטר והספק של 155 כ”ס מחליף את מנוע ה-1.5L

יחידת הנעה: 

 

מנוע EcoBoost חדש בנפח 1.0L ליטר והספק של 155 כ”ס מחליף את מנוע ה-1.5L אשר שירת הדגם הקודם ושומר על אותה רמת ביצועים זריזה שאפיינה את הדגם (האצה 0-100 ב-8.4 שניות בדגמי ה-ST-line ו-Active X ו-8.6 שניות בדגם ה-Active Tourer). למנוע מצטרף מערך Mild Hybrid אשר תורם גם לעוצמת המנוע וגם לחיסכון. כמו כן, מתחדשת הפוקוס בתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמד בעלת 7 הילוכים המוכרת מדגמי הפומה.
יחידת ההנעה החדשה, מערך ה-Mild Hybrid ותיבת ההילוכים החדשה מביאים לשיפור ניכר של עד 20% בנתוני צריכת הדלק בהשוואה לדגם הקודם (קבוצה זיהום 4).

 

פורד פוקוס יד 2
עיצוב חדש ותוספות אבזור. פורד פוקוס 2022

 

אבזור חדש:

מתיחת הפנים של הפוקוס מוסיפה פרטי אבזור ייחודים חדשים המתווספים לרמות הגימור המאובזרות ששווקו בדגם עד כה:

גרסת ה-Active Tourer ישווק מעתה בתוספת של פתיחה חשמלית לדלת תא המטען הכולל אפשרות לפתיחה ללא מגע יד, אביזר ייחודי בסגמנט, המוכר מרמות הגימור הגבוהות של דגמי קרוסאוברים גדולים יותר. כמו כן רצפת תא המטען כוללת תא נסתר עם שטיח גומי ייחודי הניתן לניקוי קל ומאפשר אחסון פרטים מלוכלכים בנפרד משאר הפרטים האחרים המאוכסנים בסמוך אליהם.

גרסת ה-ST-Line ישווקו מעתה בתוספת של לוח מחוונים דיגיטלי בגודל “12.3 עם תצוגה משתנה, חימום מושבים קדמיים וקאליפרים אדומים. כמו כן, לראשונה תוצע רמת גימור גבוהה יותר ST-Line X הכוללת חישוקי סגסוגת קלה “18 (235/40R18) וחלון שמש פנוראמי נפתח.

 

פורד פוקוס מחירון
פורד פוקוס Active Tourer

 

 


מסך "8
מסך "13.2 (SYNC4)
Active Tourer
137,900 ₪
140,900 ₪
Active X
133,900 ₪
136,900 ₪
ST-Line
131,900 ₪
134,900 ₪
ST-Line X
143,900 ₪
146,900 ₪

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

2 × one =