פורשה טייקאן GTS (חשמלי) טווח מעל 500 קילומטרים במיליון שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

  

 

פורשה טייקאן חשמלי
פורשה טייקאן GTS. פאר חשמלי

פורשה טייקאן GTS: מנוע חשמלי חדש, תצורת גוף חדשה, גג פנורמי חדש עם בקרת הצללה, וטווח נסיעה בינעירוני משולב של: 424-504 ק”מ; (טווח בעיר: 524 ל-625 ק”מ). החל ממחיר ₪ 1,045,000

 

פורשה טייקאן GTS החדשה: ה-Taycan הראשונה בעלת טווח נסיעה של יותר מ-500 ק”מ, לפי תקן WLTP 

משמעות האותיות GTS היא Sport Turismo Gran. מימי ה-GTS Carrera 904 Porsche של שנת 1963 ועד היום, לשלוש אותיות אלה יש  חשיבות מיוחדת בעיני לקוחות פורשה. כיום, ניתן למצוא גרסה נפרדת הנושאת את שלוש האותיות האלה בכל אחד מדגמי פורשה. בתערוכת הרכב בלוס אנג’לס שתיערך בתאריכים 19-28 בנובמבר 2021, פורשה תציג גרסה חדשה למכונית הספורט החשמלית שלה – גרסה הנושאת את הכיתוב GTS. דגם ספורטיבי חדש בעל טווח נסיעה של עד 504 ק”מ לפי WLTP. הטייקאן הראשון השובר את מחסום ה-500 ק”מ. 

פורשה Turismo Sport GTS Taycan תערוך את הופעת הבכורה שלה בתערוכת הרכב בלוס אנג’לס. המכונית חולקת את הצללית הספורטיבית שלה ואת קו הגג  המשתפל לאחור עם ה -Turismo Cross Taycan. “דגם ה-Taycan מתפתח כל הזמן מאז הצגתו לראשונה בשנת 2019. שלוש תצורות מרכב ועד חמישה מנועים לבחירה מאפשרים לנו לפנות לכולם,” אומר קווין גייק, סגן הנשיא ומנהל קו דגמי ה-Taycan”. אני ממש שמח שיש לנו טייקאן עם שילוב האותיות האגדי, GTS. המכונית ממוצבת מעל ה-4S Taycan ומתחת ל- Turbo Taycan, כך שהיא בולטת בין הגרסאות השונות.”  

 

פורשה טייקאן טווח
פורשה טייקאן GTS. הטווח החשמלי חוצה את 500 הקילומטרים

פורשה טייקאן GTS 2022

פורשה GTS Taycan: הגרסה הספורטיבית של ה-Taycan 

 

פורשה GTS Taycan היא מכונית ספורטיבית רב-שימושית. היא מתהדרת בהספק  מרשים של 598 כ”ס עם תגבור Control Launch .ההאצה מאפס למאה קמ”ש  נמשכת 7.3 שניות בשתי תצורות המרכב. המהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ”ש. כנציגת הדור האחרון של ה-Taycan ,ל-GTS יש אסטרטגיית נהיגה יעילה במיוחד .  הגרסאות האחרות של ה-Taycan זכו גם הן לעדכון זה לקראת שנת הדגם החדשה.  בפועל, עדכון זה מגדיל את טווח הנסיעה.  

מתלה האוויר האדפטיבי, כולל מערכת ה-PASM (ניהול המתלים האקטיביים), הותאם במיוחד ל-GTS לצורך שיפור היכולות הדינמיות בפניות. כיול מערכת ההיגוי בסרן האחורי (אופציה), הפך את המכונית לעוד יותר ספורטיבית. ערכת הצלילים החדשה והעשירה Sound Sport Electric Porsche מדגישה את האופי של הדגם החדש.  

עיצוב חיצוני ופנימי: ניתן למצוא בחלק החיצוני מספר גדול של פריטים בגוון שחור או כהה כגון החצאית הקדמית, בסיס מראות הצד וגימור חלונות הדלתות – אלמנט מסורתי ב-GTS. מספר רב של מאפייני Tex-Race בגוון שחור בתוך המכונית מדגישים את האווירה האלגנטית והדינמית, כמו גם חבילת העיצוב הפנימית מאלומיניום מוברש, כסטנדרט, בגימור שחור אנודי.  

 

פורשה טייקאן חדש
אלגנטיות ודינאמיות. פורשה טייקאן GTS
פורשה חשמלי
פורשה טייקאן GTS מושב אחורי

פורשה טייקאן Turismo Sport

 

התוספת החדשה של ה-Turismo Sport Taycan מביאה כעת שלוש תצורות גוף למשפחת הדגם. הגרסה החדשה מיועדת לאלה שרוצים את אותה רמת שימושיות יום-יומית שנותנת ה-Turismo Cross Taycan מבלי לוותר על ביצועי הכביש של ה-Taycan הספורטיבית.  

פורשה טייקאן Turismo Sport זכתה לצללית הספורטיבית, לקו הגג המשתפל לאחור, ולעיצוב המתקדם של ה-Turismo Cross Taycan. חלל הראש במושב האחורי גדול ב-45 מ”מ מזה של ה-Taycan בגרסת הספורט סאלון, ונפח תא המטען האחורי עולה על 1,200 ליטר. עם זאת, ל-Turismo Sport Taycan אין אלמנטים עיצוביים מעולם השטח.  

 

פורשה טייקאן GTS מחיר
פורשה טייקאן GTS החל מ ₪ 1,045,000
פורשה טייקאן טעינה
גג פנורמי מתכהה בלחיצת כפתור. פורשה טייקאן

 

גג פנורמי עם בקרת הצללה: גג שקוף או כהה בלחיצת כפתור  גג פנורמי עם בקרת הצללה זמין כעת כאופציה חדשה ב-GTS Taycan .שכבת  נוזל קריסטל יכולה לשנות את מצבו של הגג בצורה חשמלית ממצב שקוף למצב  כהה. מערכת זו מגינה על הנוסעים מפני סנוור בלי להחשיך את חלל הפנים. הגג מחולק ל- 9 חלקים הניתנים להפעלה בנפרד – לראשונה בעולם בתחום הרכב.  בנוסף למצב שקוף וכהה, ניתן לבחור גם במצב הצללה חלקית או מלאה. מצבים  אלה פועלים על החלקים הצרים או הרחבים.  

 

מחירים:  

 ₪ 1,045,000 פורשה טייקאן GTS 

 ₪ 1,055,000 פורשה טוריסימו ספורט GTS 

 

GTS Taycan החדשה זמינה להזמנות החל מהיום באולם התצוגה פורשה ישראל, החושלים 8 הרצליה פיתוח.  

 

נתוני התצרוכת והזיהום נקבעו בהתאם לשיטת המדידה שנקבעה על פי החוק. כל כלי הרכב  החדשים של פורשה אושרו בהתאם לתקן WLTP וערכי ה-NEDC מבוססים עליהם. 

מידע נוסף על תצרוכת הדלק הרשמית ופליטות ה-CO2 הרשמיות והמפורטות של כלי הרכב זמין  במסמך שכותרתו “הנחיות בדבר תצרוכת דלק, פליטות CO2 והספק בכלי רכב חדשים” הזמין  ללא תשלום בכל סוכנויות המכירה ומחברת DAT. 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

2 × one =