פורשה מקאן מתיחת פנים 2021 (2.9 ל’ 440 כ”ס) מ-545,000 ₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

פורשה מקאן החדשה 2021
פורשה מקאן 2021 מתיחת פנים. אצלנו בישראל בסוף השנה

פורשה MACAN מקאן, ה-SUV הקומפקטי של פורשה מקבלת מתיחת פנים רחבה – אצלנו מסוף השנה, החל ממחיר 545,000 ש”ח

 

פורשה משיקה את המקאן / Macan אחרי מתיחת פנים של 2021 עם ביצועים משופרים, עם עיצוב חד יותר ועם קונסולה פנימית חדשה. כל 3 הגרסאות מגיעות עם מנוע חזק יותר משמעותית בהשוואה לדגם הקודם. ספינת הדגל הספורטיבית, ה-Macan GTS, תוביל את סדרת הדגמים.

המנוע 2.9 ליטר בתצורת V6 עם מדגש טורבו כפול והספק של 440 כ”ס – עלייה של 60 כ”ס. ה-GTS עם חבילת Sport Chrono מאיצה מ-0 ל-100 קמ”ש בתוך 4.3 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 272 קמ”ש. ה-Macan S מגיעה כעת גם עם מנוע 2.9 ל’ V6 עם מגדש טורבו כפול עם הספק של 380 כ”ס המשקפים עלייה של 26 כ”ס בהשוואה לדגם הקודם. מנוע זה מאיץ את הרכב ממצב עמידה ל-100 קמ”ש בתוך 4.6 שניות עד למהירות מרבית של 259 קמ”ש. מנוע חדש לגמרי בעל 4 צילינדרים ומגדש טורבו מפיק 265 כ”ס ומשמש כנקודת הכניסה לעולם של ה-Macan. הוא מאפשר האצה ממצב עמידה ל-100 קמ”ש בתוך 6.2 שניות ומגיע למהירות מקסימלית של 232 קמ”ש.

כל המנועים משודכים לתיבת הילוכים כפולת מצמדים עם 7 הילוכים של פורשה (PDK) ומערכת הנעה כפולה בכל הגלגלים, ה-Porsche Traction Management (PTM).

 

פורשה מקאן מנוע
מנוע 2.9 ליטר V6 עם מדגש טורבו כפול והספק של 440 כ”ס

 

שלדה משופרת 

פורשה מקאן Macan החדש מציע גם מערכת מתלים מתקדמת המאזנת בין נוחות מקסימלית וביצועים ספורטיביים ודינמיים. השלדה עברה שיפור נוסף: ה-Macan מגיב כעת בצורה רגישה יותר וישירה יותר למצבי נהיגה ולתנאי הדרך ובצורה זו מעביר לנהג משוב טוב יותר דרך גלגל ההגה. מאפייני השיכוך של מערכת המתלים האקטיביים, ה-PASM, עברו לצורך כך התאמה במיוחד לדגם זה. הם מווסתים באופן אקטיבי ורציף את כוח השיכוך בכל אחד מהגלגלים בנפרד. מערכת ה-PASM זמינה כאופציה ב-Macan והיא מגיעה כסטנדרט בדגמי S ו-GTS.

מערכת מתלי האוויר הספורטיביים של ה-Macan GTS מגיעה כסטנדרט ומבדילה אותו מהמתחרים, והיא מנמיכה את גובה הגוף ב-10 מ”מ. רמת הקשיחות הדינמית של מתלי האוויר עלתה ב-10% בסרן הקדמי וב-15% בסרן האחורי בהשוואה לדגם הקודם. חבילת ה-GTS Sport האופציונלית משפרת גם את היכולות הדינמיות של הרכב עם חישוקי GT בגודל 21 אינץ’ וצמיגי ביצועים, חבילת Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) וחבילת Sport Chrono.

 

פורשה מקאן למכירה יד 2
שינויי עיצוב קלים מלפנים ומאחור. פורשה מקאן 2021

 

עיצוב 

פורשה חידדה את המראה החזותי של ה-SUV הקומפקטי שלה עם כמה שינויים ספציפיים. החלק הקדמי עבר עיצוב מחדש עם אלמנטים עיצוביים בצבע הרכב המדגישים את רוחבו של ה-Macan ומעניקים לו מראה מרשים יותר. ב-GTS החדש, מרכזו של החלק הקדמי ואלמנטים עיצוביים נוספים מגיעים בגימור שחור. החלק האחורי התעגל בעזרת דיפוזר מרשים בעל מבנה טכני פרקטי. החלק הקדמי והאחורי מתאפיינים בעיצוב תלת-ממדי חדש עם מגני צד אופציונליים. הפנסים הראשיים מסוג LED עם מערכת התאורה הדינמית של פורשה (PDLS) ומראות הצד בעיצוב ספורטיבי מגיעים כעת כסטנדרט בכל הדגמים.

המקאן החדש מגיע כעת ב-14 צבעים בסך הכל, כולל הצבעים החדשים Papaya מטאלי, Gentian Blue מטאלי ו-Python Green בדגם Macan GTS עם חבילת GTS Sport. האופציות Individual Colour ו-Paint To Sample של התוכנית Porsche Exclusive Manufaktur מרחיבות בצורה משמעותית את החופש העיצובי של ה-Macan. הרכב מצויד גם כסטנדרט בגלגלים גדולים יותר: 19 אינץ’ ב-Macan, 20 אינץ’ ב-Macan S ו-21 אינץ’ ב-Macan GTS. ניתן לבחור באחד מתוך 7 עיצובי גלגלים שונים.

 

קונסולה מרכזית חדשה עם משטח מגע

ה-Macan החדש מציע חלל פנים משודרג עם קונסולה מרכזית מודרנית ואלגנטית. מערכת הפעלה חדשה הכוללת משטחי מגע במקום לחצנים פיזיים יוצרת סדר ברור בסביבת הנהג. בורר הילוכים חדש וקצר יותר נמצא במרכז יחידת הבקרה שעברה ארגון מחדש. שעון אנלוגי בחלקו העליון של לוח המכשירים מגיע כעת כסטנדרט. ריפוד עור עם תפירה בגוון נגדי של צבעי Gentian Blue‏, Papaya או Crayon זמינים כאופציה ומדגישים את צבע חלל הפנים החדש. ה-Macan מציע גם פעולות ושירותים מקוונים רבים כסטנדרט. ניתן לשלוט עליהם בעזרת מסך מגע HD מלא בגודל 10.9 אינץ’ דרך ה-Porsche Communication Management או באמצעות פקודות קוליות. ה-Macan מצויד בגלגל הגה GT Sport החדש והרב שימושי המגיע ישירות מה-911.

למעט התועלות הדינמיות והאלמנטים העיצוביים החיצוניים השחורים, חבילת ה-GT Sport הזמינה רק בדגם המוביל כוללת גם אבזור פנימי ייחודי. אבזור זה כולל מושבים ספורטיביים המתכווננים ב-18 מצבים, חבילת קרבון, ריפוד Race-Tex עם אלמנטים מעור, פריטים שונים עם תפירה בצבע מנוגד וכיתוב GTS בגוון Python Green.

 

פורשה מקאן מחיר
פורשה מקאן MACAN GTS

 

לדגם ה-Macan אשר 600,000 יחידות ממנו נמכרו בכל העולם מאז השקתו בשנת 2014, יש תפקיד מיוחד בפורשה: כ-80% מכל לקוחות Macan הם לקוחות חדשים של פורשה. נוסף לכך, אחוז הנשים שקנו Macan עלה בצורה משמעותית בשנים האחרונות והוא הגבוה ביותר מכל דגמי פורשה. בסין, השוק הגדול ביותר של ה-Macan, קצת פחות מ-60% מהקונים הם נשים. דגמי ה-Macan החדשים זמינים כעת להזמנה והם ומסירות יחלו באוקטובר-נובמבר 2021.

כל הגרסאות מגיעות לישראל על ידי היבואן הרשמי עם אבזור עשיר מהסטנדרט הכולל: תאורת לד ראשית אדפטיבית, גג פנורמי, חלונות כהים מאחור, מושבים חשמליים ומחוממים עם זכרונות, סלון עור, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת תיקון לסטייה מנתיב, כניסה והתנעה ללא מפתח, חיישני חנייה היקפיים עם מצלמת נסיעה לאחור, תמיכה באפל קאר פליי ובקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים.

גרסת הבסיס מגיעה כסטנדרט עם חישוקי 19″ בעוד שגרסאות ה-S וה-GTS מצוידות בחישוקים 20″ ו 21″ בהתאמה.

 

מחירים:

Macan החל מ 545,000 ₪ 

Macan S החל מ 615,000 ₪ 

Macan GTS החל מ 755,000 ₪ 

 

צפי הגעה לישראל: אוקטובר 2021 

 

תצרוכת דלק משולבת: 8.8 – 8.7 ל’/100 ק”מ (NEDC)‏; 10.7 – 10.1 ל’/100 ק”מ (WLTP)
פליטת CO2 משולבת: 200 – 198 ג’/ק”מ (NEDC)‏; 243 – 228 ג’/ק”מ (WLTP)

Macan S

תצרוכת דלק משולבת: 9.9 – 8.8 ל’/100 ק”מ (NEDC)‏; 11.7 – 11.1 ל’/100 ק”מ (WLTP)
פליטת CO2 משולבת: 225 – 224 ג’/ק”מ (NEDC)‏; 265 – 251 ג’/ק”מ (WLTP)

Macan GTS

תצרוכת דלק משולבת: 9.9 ל’/100 ק”מ (NEDC)‏; 11.7 – 11.3 ל’/100 ק”מ (WLTP)
פליטת CO2 משולבת: 225 ג’/ק”מ (NEDC)‏; 265 – 255 ג’/ק”מ (WLTP)

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five × 2 =