פיג’ו 308 מכונית השנה של עיתונאיות הרכב בטקס הבינלאומי WWCOTY

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

WWCOTY peugeot 308
פיג’ו 308 מכונית השנה של עיתונאיות הרכב WWCOTY 2022

 

56 נשים עיתונאיות רכב מ-40 מדינות, מחמש יבשות בחרו בפיג’ו 308 החדשה למכונית הטובה ביותר של 2022

 

עיתונאיות הרכב, השופטות בטקס הבינלאומי לבחירת רכב השנה WWCOTY, בחרו בפיג’ו 308 כמכונית הטובה בעולם לשנת 2022. ההכרזה על המכונית הזוכה חופפת ליום האישה הבינלאומי, ולא בכדי, זהו תאריך מיוחד שנותן לנשים בכל העולם במה וקול, והשנה ישנה הקבלה נוספת, בין האוטונומיה בכלי הרכב החדשים המתמודדים, לאוטונומיה האישית.

לפני ההצבעה לרכב השנה, 56 עיתונאיות רכב מ-40 מדינות, בדקו עשרות דגמים של כלי רכב חדשים, והעריכו אותם על פי מספר פרמטרים. בסבב ההצבעה הראשון נבחרו המכוניות הטובות ביותר מכל קטגוריה, מתוך 65 מועמדים.

 

מכוניות חדשות מומלצות 2022
מ-6 יוצא 1 – הדגמים הנבחרים בקטגוריות השונות. פורד מאך אי, קיה ספורטאז’, פיג’ו 308, רנגלר phev, אודי אי טרון GT, וב.מ.וו iX.

 

הזוכים בקטגוריות השונות:

 

פיג’ו 308 (המכונית העירונית הטובה ביותר)

קיה ספורטאז’ (רכב הפנאי שטח המשפחתי הטוב ביותר)

BMW iX (ה-SUV הגדול הטוב ביותר)

פורד מאך-E (המכונית המשפחתית הטובה ביותר)

אאודי e-Tron GT (מכונית הביצועים הטובה ביותר)

ג’יפ רנגלר xe4 (רכב ה-ארבע על ארבע הטוב ביותר)

 

בסיבוב השני הפיינליסטים מכל קטגוריה התמודדו על התואר למכונית הטובה בעולם לשנת 2022.

 

“ההצבעה השנה הייתה קרובה מתמיד”, כך מרתה גרסיה, נשיאת הטקס WWCOTY. “השופטות עשו את מירב המאמצים להכיר את 6 המועמדים הנבחרים ולבחון אותם בצורה הטובה ביותר, כל אחד על פי הפרמטרים האופייניים לקטגוריה שלו. בסופו של דבר, ולאחר הבדיקה, הכף נטתה לטובת הפיג’ו 308 החדשה”.

“פיג’ו 308 היא מכונית שמציעה כמעט כל מה שאפשר לרצות במכונית. היא נוסעת טוב מאוד וקשה להאמין שיש בה מנוע בנפח 1.2 ליטר מתחת למכסה המנוע של רוב הגרסאות”, סנדי מאייר, ניו זילנד.

“זו מכונית שבה הנהג/ת מרגיש/ה מאוד נוח. היא מציעה אווירה נעימה מאוד בתא הנהג הנוסעים”, מלינה פריאם, צרפת.

“הדבר הכי חשוב עבורי הוא שיש ל-308 ביצועים טובים בטווח הביניים, ושהגיר האוטומטי שלו חלק מאוד”, הואה הגויין, וייטנאם.

“ה-308 לא מסתפקת רק בשמירה וגיבוש הצלחת הדגם, אלא מחויבת להתעלות על עצמה כל פעם מחדש, והיא מצליחה לעשות זאת”, חימנה אולאזאר, ארגנטינה.

“קל לנהוג גם בו ברחובות הצרים של יפן. מנוע הטורבו שלו יוצא דופן ושקט”, אטסוקו קוסודה, יפן.

“פיג’ו הצליחה לפתות את קהל המשפחות עם הצעה מחושבת היטב ותדמית בולטת מאוד, אבל גם לנצח את אלה שמחפשים מערכות הנעה שונות: בנזין, דיזל, פלאג-אין היברידית ורכב חשמלי שיגיע בשנה הבאה”, קרלה ריביירו, פורטוגל.

“זו לא מכונית חלומות יקרה למעט ברי המזל, אלא מכונית שרוב המשפחות יכולות להרשות לעצמן”, מאלן ריית’, דנמרק.

“בסך הכל, ה-308 היא מכונית אמינה וצפויה, בלי להיות משעממת. היא נוסעת טוב ונוח לתמרן איתה. היא אידיאלית לעיר. PEUGEOT חשבה על תנוחת הנהיגה הטובה ביותר עבור הנהג/ת”, רואן פפרקאמפ, הולנד.

 

כל ההצבעות אומתו על ידי גרנט תורנטון, ממשרד רואי החשבון “תורנטון באוקלנד, ניו זילנד. שביקר ואישר את תוצאות הבחירה של שופטות ה-WWCOTY ומלווה את טקס בחירת רכב השנה לנשים בעולם, מאז הקמתו ב-2009.

 

—————

 

על מכונית השנה בעולם לנשים – WWCOTY

מכונית השנה לנשים בעולם הוא הטקס הבינלאומי היחיד המורכב אך ורק מנשים, עיתונאיות רכב. הטקס הוקם בשנת 2009 על ידי העיתונאית הניו זילנדית Sandy Myhre, המכהנת כיום כנשיאת כבוד. הנשיאה בפועל היא מרתה גרסיה מספרד.

מטרת הפרס הייחודי הזה הוא להכיר במכוניות הטובות ביותר של השנה, ולתת קול לנשים בעולם הרכב. קריטריוני ההצבעה מבוססים על אותם עקרונות המנחים כל נהג בקניית רכב. זה לא “מכונית לאשה” כי מושג כזה לא קיים, אלא מכונית לכולם. הבחירה ברכב השנה נשקלת על ידי פרמטרים כמו בטיחות, איכות, מחיר, עיצוב, נוחות התפעול והנהיגה, וטביעת הרגל הסביבתית של הרכב (פליטת מזהמים), כל אלה, בין היתר, נלקחים בחשבון בעת ​​ההצבעה.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

six + 14 =