פנגו הופכת לפלטפורמת תשלום למגוון אמצעי תחבורה לנוסעים ולנהגים בישראל

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

 

פנגו מרחיבה את סל השירותים שלה, מציגה מתיחת פנים והופכת למולטי אפליקציה בעולמות התחבורה

 

פנגו יוצאת במהלך של התחדשות ושדרוג חוויית המשתמש בישומון ומטמיעה את האסטרטגיה של מעבר מתשלום חניה, לסופר אפליקציה המספקת פתרונות תשלום כוללים למגוון אמצעי תחבורה לנוסעים ולנהגים בישראל, ביניהם השירותים החדשים: קורקינטים שיתופיים ותשלום בכלל אמצעי התחבורה הציבורית, שירותי רכב ועוד

 

לאחר ההצלחה בשירותי חניה בכחול לבן, פנגו ממשיכה להתרחב לעולמות תחבורה נוספים ומשיקה נראות חדשה לאפליקציה הפופולארית שלה המעניקה שירות ל-3 מיליון לקוחות. השינוי המרכזי הוא הנגשת השירותים הנוספים ע”י שכפול כפתור החניה המוכר לעולמות תחבורה נוספים ומעבר פשוט וחווייתי בין שאר השירותים בעבור הנהגים ומשתמשי הדרך. פנגו שהופכת בשנים האחרונות לסופר אפליקציה תחבורתית, מטמיעה את האלמנטים הטכנולוגיים שהצליחו עד כה, גם בשירותי תחבורה נוספים. האפליקציה הפופולארית מרחיבה במקביל את מגוון השירותים אותם היא מעניקה בתחום התחבורה, בין השאר: חניה בחניונים, תשלום בכלל אמצעי התחבורה הציבורית (אוטובוסים ורכבות), קורקינטים שיתופיים, תשלום על תדלוק בתחנות וחנויות נוחות, כבישי אגרה ועוד.

כמענה לעומסי התנועה וצרכי התחבורה המשתנים, פנגו יצרה תשתית למגוון רחב של אמצעי תחבורה לבחירתו של הנוסע ומעבר פשוט וקל בין כלל השירותים. בכניסה לאפליקציה מופיע מנעד רחב של שירותים רלוונטיים למסע התחבורתי היומיומי של הלקוחות והיא עובדת בצורה חכמה מבוססת מיקום ומאפייני הלקוח הפרטני.

הניווט בין השירותים מתבצע באמצעות פעולת החלקה ימינה ושמאלה ומעבר בין כל האפשרויות. האפליקציה תאפשר שילוב של מספר אמצעי תחבורה במסע הלקוח ההיברידי. כך לדוגמה ניתן לחנות את הרכב הפרטי, משם להמשיך באמצעות תחבורה ציבורית או קורקינטים שיתופיים וכו׳. את נקודות העניין ואמצעי התחבורה השונים ניתן לראות ולסנן בקלות על גבי מפה אינטראקטיבית באפליקציה, וכמובן לנווט אליהם במידת הצורך.

 

פנגו חדש
מגוון שירותי תחבורה בתשלום. פנגו

 

 

עוד חידוש באפליקציה היא תכנית הנאמנות וההטבות שהשיקה פנגו הכוללת הטבות בעשרות חניונים, נסיעה חודשית חינם בקורקינטים השיתופיים של Bird ואפשרות צבירה של פנגו Cash, כסף אמיתי לשימוש בחניה ללקוחות המבצעים נסיעות בתחבורה ציבורית, מתדלקים או שוטפים באמצעות פנגו. תוכנית הנאמנות מאפשרת ללקוחות במסלול “סימפל” לצבור עשרות שקלים בחודש בגין פעולות בסופר אפליקציה החדשה של פנגו.

אפליקציית פנגו החלה את דרכה ב-2007 עת סיפקה את האפשרות לנהגים לשלם על חניה כחול לבן באמצעות הטלפון הסלולרי, במקביל לכרטיסי החניה שכבר נעלמו מן העולם. לאורך השנים התפתחה פנגו והפכה לארנק הדיגיטלי המוביל בתחום התחבורה עם למעלה משלושה מיליון לקוחות; מלבד תשלום על חניה בכחול לבן, מלבד תשלום על חניה בכחול לבן, החלה פנגו לספק פתרונות תשלום כוללים עבור שימושים נרחבים של תחבורה חכמה עבור נהגים ומשתמשי הדרך.

 

רועי אלבז, מנכ”ל אפליקציית פנגו: “הגרסה החדשה היא תשתית שלמה שנבנתה במטרה לממש את החזון של החברה לאפשר תחבורה וניידות בצורה קלה ופשוטה יותר ללקוחות, ולהקל על עומסי התנועה. הסופר אפליקציה של פנגו לתחבורה חכמה מלווה את הנוסעים והנהגים בכל רגע במסע שלהם. אנו רואים ברכב הפרטי ובחניה חלק מרכזי בשנים הקרובות, אך לאור אתגרי העולם התחבורתי, מובילים פתרונות שיתנו מענה גם לתחבורה בת קיימא, המשלבת גם תחבורה ציבורית ומיקרו מוביליטי. אנו מתרגשים לקראת השינוי החדש שיקל על לקוחותינו בניידות ממקום למקום, ונמשיך להוביל, לפתח ולשנות לפי הצרכים המשתנים, תוך שמירת על החזון והדרך.

אפליקציית פנגו מספקת פתרונות תשלום כוללים לתחבורה חכמה עבור שלושה מיליון לקוחות, ומרכזת למשתמשי הדרך באפליקציה אחת את כלל תשלומי התחבורה. האפליקציה מאפשרת תשלום בכחול לבן בכלל הרשויות, ובמעל 500 חניונים ברחבי הארץ, תשלום בגין תדלוק ורכישה בחנויות הנוחות של סונול, תשלום בתחבורה הציבורית בשיתוף עם Moovit, תשלום בכבישי אגרה, שטיפת רכב בעלויות מוזלות, שירותי דרך ועוד.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

ten − six =