צרכנות: שואב שוטף Dreame H11 MAX – סקירה וחוות דעת

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

Dreame H11 MAX
שואב שוטף Dreame H11 MAX

 

מי שעוקב אחריי ברשתות החברתיות, בעיקר בפייסבוק ובאינסטגרם וודאי נתקל באחד מהתחביבים המוזרים שלי – שואב אבק מתקדמים. כן כן, זה התחיל לפני כמה שנים עם דייסון V7 ישן, שנכנס לביתי, והוכיח שאנחנו חיים בזוהמה ואבק ולא מודעים לכך אפילו.

בין המכוניות, ומבחני הדרכים, פתאום נתקלים בקריאות התלהבות שלי משואב אבק חדש, ויש גם סרטונים שלי שואבת את הרכב. באג אמיתי. למעשה, אני חולקת את המיני אובססיה הזו עם חברה טובה, ואנחנו מלהיבות אחת את השנייה על דגמי שואב חדשים. אני מעדיפה את שואבי האבק שלי אלחוטיים כמובן (אנחנו ב-2022…), וכאלה שאני יכולה ללכת איתם ברחבי הבית, והיא לא רוצה שום קשר איתם, מלבד להגדיר את מסלול הניקיון שלהם וכמה זמן הם ירוצו אצלה בבית מנסים להגיע לכל פינה.

 

Dreame H11 מחיר

 

החיים שלי אחרי שהכנסתי את שואבי האבק המודרניים, אלחוטיים, בעלי שאיבה חזקה, אפשרות לנקות אותם בקלות, להגדיר בהם עוצמות ועוד, הפכו לטובים ואיכותיים ביותר. מלבד העובדה שהבית מרגיש יותר נקי ונעים לשהייה, מחלות סינוסים, ואלרגיות שהילד פיתח הלכו ופחתו. בשנים האחרונות, אני מתחדשת עם שואבי אבק אחת לשנתיים בערך, כמעט כמו שאני עושה עם הנייד שלי, כלי העבודה הראשי שלי, והעיניים ממשיכות לחפש את הדבר הבא.

בוקר אחד לפני שבועיים ימים אני קוראת ש-CRISTALINO Group יצרנית שואבי האבק האלחוטיים, בין היתר, משיקה שואב, שהוא “הדבר הבא”… הוא שואב אלחוטי ששואב ושוטף את הבית בו זמנית. אני יודעת שהוא לא השואב שוטף הראשון שיוצר, אבל במבט ראשון עליו והצצה למפרט, עושה רושם, שמדובר בשואב שצריך לשים עליו את היד. שבועיים אחרי, השואב שוטף עליו פנטזתי, Dreame H11 MAX נמצא אצלי בסלון.

פתיחת הקופסא הפכה לטקס ארוך למדי. טקס העלאת תמונות וסרטונים לסטוריז שלי. החתולות שלי, אלה שבזכותן התפתח התחביב האולי משונה הזה עם שואבי אבק, התחילו לגלות עניין רב בקופסא. ואני בעיקר חששתי מהחלק שאני פחות אוהבת, הרכבה וקריאת הוראות מעייפת.

 

שואב שוטף מומלץ
מעט חלקים הוראות ברורות ופשוטות ליישום. שואב שוטף DREAME
שואב שוטף אלחוטי
מיכל מים נקיים, מתחבר ב”קליק” לחלק העליון של השואב

 

לשמחתי, זה היה קצר. שניים שלושה חלקים חוברו יחדיו בצורה מהירה וברורה, ודף הוראות לבן וקצר הראה לי בגדול, מה כל מתג עושה – תמונה להמחשה. לחבר את השואב לתקע, להכניס מים למיכל הקטן בחלקו העליון, להוסיף חצי פקק מחומר הניקיון שהגיע עם השואב שוטף, והכי חשוב? טרם הלחיצה על מתג ההפעלה, צריך להזיז קלות בעזרת הרגל את זווית ראש השואב, כך שיהיה צמוד לרצפה, ואז פעולת השאיבה האוטומטית תתחיל. אם השואב לא יהיה צמוד למשטח, הוא לא יתחיל לעבוד.

השואב זז בעצם בכוחות עצמו, ולכם נותר לכוון אותו ליעד. עוזר מאד שיש כזו זרוע “גמישה”, בעזרתה ניתן להזיז את גוף השואב ימינה ושמאלה בקלות. *לא להרים את השואב כדי להזיז אותו לכיוון אחר. ולא לפחד לעבוד עם השואב על שטיחים. נהפוך הוא! מה רע במים, חומר ניקוי עדין, ומברשת שמשייפת את השטיח שלכם בסלון?

יכול להיות שיש מי שיגידו שעצם העובדה שהוא גם שואב וגם שוטף יחד ולא עושה את כל אחת מהפעולות בנפרד, זו בעיה. אני מאידך רואה בו את השוטף של הבית, וממשיכה להעסיק בחצי משרה את השואב האלחוטי שמלווה אותנו בשנה האחרונה. בסך הכל תגברתי את כוחות הניקיון בבית, מצוין מבחינתי. יש מקום לכולם.

 

שואב שוטף רובוטי
עד 40 דקות שטיפה, ובסוף הוא גם מנקה את עצמו. DREAME H11 מקס

 

עוצמת השאיבה גם משתנה באופן אוטומטי, במקומות מלוכלכים או קשים לנקיון, השואב שוטף אף עובר למצב “אדום” של שאיבה וקרצוף אופטימלי. לשמחתי, רוב הבית היה קל ונוח לניקיון, ומצב השאיבה היה רגיל, ירוק, וכך גם נשמרה הסוללה ליותר מ35 דקות. (קרוב לנתון של היצרן).

 

 

בפעם הראשונה ששאבתי שטפתי את הבית, הייתי מהופנטת למדי, ופשוט עברתי על חלקים בבית, כדי להבין איך זה עובד, לאחר כ-30 דקות עבודה בערך, עם קרוב ל-25 אחוז סוללה, השואב השוטף ומדבר… התריע שהסתיימו המים, וגם יש להחליף את המים המלוכלכים שהתנקזו במהלך הניקיון. האסימון לא ירד עד הרגע שפתחתי את מיכל המים המטונפים בחלק התחתון של השואב. כששפכתי את המים לשירותים נמלאתי חלחלה – אנחנו בית שלא הולך עם נעליים ברחבי הבית והחדרים, ו”מעביר סמרטוט” אחת ליומיים, אז איך הבית כל כך מלוכלך??

 

שוטף רצפות
לכלוך וזוהמה. אחרי שטיפה ראשונה
שואב אלחוטי המלצה
מיכל מים מלוכלכים

 

ההלם התפוגג קלות עם מלאכת ניקיון מיכל המים המטונפים. אחרי ששפכתי אותם באסלה, העברתי נייר/מגבון על החלק הפנימי ושטפתי שערות ולכלוך שהתקבצו במיכל. עוד פעולות ניקיון דרושות בחלק שנמצא מתחת למיכל התחתון (של המים המלוכלכים), יש מברשת דקה וארוכה שמגיעה בערכת השואב, אותה יש להכניס לחור שמתחת למיכל ולהוציא משם לכלוכים נוספים, שלא יצטברו ויחסמו את כניסת המים המטונפים מהרצפה אל המיכל. בכל אופן, אם תשכחו לנקות שם, (אל תשכחו אבל…), השואב יתריע לכם על סתימה או תקלה. בחוברת ההוראות בעברית, יש דף הסברים להתראות שונות שהשואב יכול להציג בלוח החיווי / התצוגה הדיגיטלי.

בתום 30 דקות. אחרי השטיפה הראשונה שלי, ההתנסות הראשונה שלי עם השואב שוטף Dreame H11 MAX, התחושה בבית הייתה נעימה פי כמה, ואפילו העזתי והעברתי יד על המרצפות, כדי לחוש את מה שהרגליים חשו, ניקיון מוחלט. היד הייתה נקייה, עם אף פירור אבק או משהו מגעיל אחר. איך אומרים, התחושה הזו – אין לה מחיר.

ביום שלמחרת לא התאפקתי, בערב “עברתי על הבית” 10 דקות, באמת שהרגיש כמו שאיבה מהירה וקלילה לפני כיבוי אורות. הרצפה התייבשה במהירות בזכות האפשרות לשאיבת מים, וגם בלעדיה, הרצפה מתייבשת הרבה יותר מהר מב”ספונג’ה”.

 

 

החזרתי בסוף את השואב לבסיס שלו, ל”בית”, והוא החל בניקיון עצמי. מעביר מים בכל חלקיו, ומנקה את עצמו, ופולט את הלכלוך למיכל התחתון. חשוב שיהיו מים נקיים במיכל גם בסוף שטיפת הבית.

איך אפשר לסכם, אני אהבתי, וקשה לזייף כזה רגש. גם בלתי אפשרי לזייף התרגשות, ואני עדיין בשלב הזה, שלפני הניקיון היום, עולה לי גם חיוך קטן. בא לי על הריח, ובא לי על ההרגשה הזו של אחרי, שהולכים בבית, והרצפה מבהיקה ומבריקה.

 

ניקיון בית טיפים
אי אפשר לזייף את ההרגשה

 

יתרונות:

שואב אפקטיבי, מנקה מצוין

קל לתפעול והבנה

 

חסרונות:

שאיבה אוטומטית חזקה למדי. יש להתרגל אליה

עיצוב השואב בחלקו התחתון רחב למדי, ולא מאפשר גישה למקום צרים ושטוחים.

אי אפשר לומר שהשואב שקט, הוא עושה את העבודה, ורעש השאיבה נוכח.

 

Dreame H11 MAX – מחיר יבואן – 2700 ש”ח

 

תמצאו אותו במחיר התחלתי נמוך ברחבי הרשת

 

follow and like
fb-share-icon0

2 Replies to “צרכנות: שואב שוטף Dreame H11 MAX – סקירה וחוות דעת”

  1. ואיך ההרגשה לגבי השואב כיום?
    בזאפ יש כמה מתלוננים על מצב הטעינה שמתקלקל… אז אני תוהה איך אצלך. תודה

  2. היי גלי, המכשיר אצלי ארבעה חודשים, אני משתמשת בו על בסיס יומי, והשואב עובד כשורה.

    אציין ואדגיש, אני מתחזקת את המכשיר ומנקה אותו לפי ההוראות, מדי כמה ימים. מוציאה לכלוך מהאזורים המועדים בהם מצטבר לכלוך, שערות ועוד.

    מאד מאד מרוצה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five + 14 =