70 זה ה-30 החדש: קאדילק פונה לצעירים ומשיקה את ה-CT6

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

קאדילק משנה את פניה. פונה לקהל צעיר מתוחכם ואלגנטי, שיצעיר את המותג ואת קהל הלקוחות שלה

כבר בכניסה לאולם התצוגה בסדנאות 1 בהרצליה, הייתה תחושה שיצאתי מאזור חיוג 09 ל-212 (ניו יורק סיטי). אנשים בחליפות שחורות מגוהצות ונעליים מצוחצחות, מגולחים ורשמיים עד כדי כך שחשבתי לעצמי להסתובב חזרה הביתה ולהחליף בגדים.

אולם התצוגה בו ביקרתי כבר לפני (קאדילק ATS), נראה חו”לי גם כן, כששתי מכוניות CT6 ארוכות ואלגנטיות מעטרות את צדדיו. היום לא רק משיקים את רכב היוקרה CT6, היום קאדילק משיקה פרספקטיבה שונה, פנים חדשות, ומסלול חדש אליו היא שוברת ב-180 מעלות.

את המטה הראשי בדטרויט החליפו והזיזו באחד חדש יוקרתי במרכז מנהטן, ניו יורק. ואת כל עובדי המטה הקנדים האפרוריים (כמעט. מתוך 150 עובדים, השאירו שניים), שחשבו על מכונית כקופסא גדולה וחזרה עם 4 גלגלים וסמל, החליפו בתותחים צעירים, ורעננים שהגיעו ממטות של יצרנים אחרים, דוגמת מרצדס שהמטה שלה בדיוק יצא מגבולות ניו יורק, ב.מ.וו, ועוד.

המנהלים, עובדים, מעצבים, ואנשי השיווק האלה מגיעים עם תפיסות אחרות, נועזות וחדשניות, כאלה שיפיחו חיים חדשים, ויכניסו צבע אחר לתוך המותג. 
קאדילק לא רק איישה עובדים חדשים וצעירים, היא רוצה שהלקוחות שלה יהיו כאלה בדיוק. עירוניים, תוססים, בטוחים ויפים. והקאדילק CT6 אמור להיות הסנונית הראשונה שמסמלת את השינוי התפיסתי של המותג.

על פי קאדילק: “את תוצאות ההשקעה ניתן כבר לראות כבר בחודש ינואר 2017. בישראל מציג המותג עלייה בנתוני המכירות, בהובלת קאדילק XT5 החדש, ומציג פתיחת שנה חזקה של מעל 200 מסירות – פי 3 מהתקופה המקבילה אשתקד. בתוך כך, ניתן גם לראות שינוי בפרופיל הלקוחות, עם ירידה בגיל הממוצע של הקונים וגידול במספר הנשים”.

“המעבר לסוהו מסמן את תחילתה של תכנית רב שנתית שתכלול השקעה בסך 12 מיליארד דולר של GM במותג, גיוס עובדים למטה הבין לאומי, מיתוג מחדש וליין דגמים עשיר ב- 8 דגמים חדשים שהצגתם תסתיים בשנת 2020”.

השקת רכב הסאלון קאדילק CT6

השינוי מתחיל עם קאדילק CT6. יח"צ

הבשורה הראשונה שמסמלת את השינוי התפיסתי של מותג קאדילק, מגיעה עם השקת ה-CT6. רכב סאלון יוקרתי. רכב מנהלים ספורטיבי, אם תרצו, ש”יושב” על פלטפורמה חדשה ומצויד בטכנולוגיה חדשה, שכל כך רצו שהוא יהיה טוב שפשוט הכניסו בו הכל.

מבחוץ, הוא גדול ומאסיבי, ומרשים, פחות מרובע ויותר אלגנטי רכבי קאדילק אחרים שאנחנו מכירים. מתחת למכסה המנוע יש 3.6 ליטר עם שישה צילינדרים, הספק של 335 כ”ס, 39.1 קג”מ, תיבת הילוכים אוטומטית עם 8 יחסי העברה, והכוח נשלח לכל ארבעת הגלגלים.


אין מערכת, או אבזור או פיצ’ר שתרצו ולא קיים ברכב. מערכת המולטימדיה עם צג מגע גדול 10.2 אינץ’, מחוברת לעשרה רמקולים. יש משטח מגע כמו בלפ טופ, עליו מטיילים עם האצבעות ושולטים במערכת בנוחות מפתיעה, משטח הטענה אלחוטי לטלפון נייד, חימום וקירור המושבים, מערכת מצלמות “ממעוף הציפור” ועוד.

תא נהג CT6. צילום: אלבום פרטי

מרווח הפנים מרשים. התיישבתי שם מאחור ודמיינתי את עצמי עוברת נסיעה ארוכה ללא כל קושי או שעמום. יש מושב יד מרכזי שנפתח ל3 חלקים: מקום ליד, לנייד ולכוסות. יש תריס חשמלי לשמשה האחורית, ותריסים “ידניים” בחלונות מאחור. ויש מלא מקום לרגליים, ומושבים נוחים ומחוממים, אם תרצו, עשויים עור.

ובאשר לבטיחות, שכעת יותר מתמיד מאד חשובה עבורי ברכב. שמחתי לראות שבקאדילק CT6 יש מערכות בטיחות “אקטיביות” מתקדמות, כמו תיקון סטייה מנתיב, התראה על מכונית בשטח מת ועוד. רק בקרת שיוט אדפטיבית אין, כזו שמאטה או מאיצה בהתאם למהירות שבחרתם לשייט בה, בהתחשב כמובן בתנועה של הרכב לפניכם.

את כל השפע הזה קאדילק בחרה לשים ברמת אבזור אחת LUXURY ולשווק אותה כסטנדרט, במחיר אחד אטרקטיבי למדי ביחס לקטגוריה (מרצדס S קלאס, ב.מ.וו סדרה 7, אודי 8A), בה הרכב מוצב – 549,900 ₪

בעקבות ובמקביל לשינויים של קאדילק העולמית, UMI יבואנית קאדילק בישראל, בעלת אחוזים גם בפרארי – מזראטי ישראל, תקים חטיבת יוקרה שתאגד את מותגי היוקרה פרארי, מזראטי ו…קאדילק. “חטיבת היוקרה תנוהל על ידי אור קליין ועיקרה הוא בניית פלטפורמת יוקרה ייעודית בתוך קבוצת UMI במטרה לחזק את האחיזה בפלח היוקרה הגדל על כל פעולותיו”.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one × 2 =