קבוצת כלמוביל היבואנית הרשמית של מותג היוקרה GENESIS לישראל

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

SUV קומפקטי ורכב הפנאי שטח הראשון של ג’נסיס. GV80

קבוצת כלמוביל תייבא את מותג היוקרה ג’נסיס (GENESIS) לישראל – ההשקה הרשמית תתקיים בחודש הבא

 

קבוצת כלמוביל, יבואנית הרכב המובילה בישראל, מתחדשת בייצוג מותג יוקרה חדש – GENESIS, מותג היוקרה, המצטרף למותגי הרכב של הקבוצה בהם מרצדס, יונדאי ומיצובישי,  החל את פעילותו לפני 5 שנים. 

 

מותג הרכב ג’נסיס, שבסיסו בדרום קוריאה, פעיל כיום בעיקר בארה”ב, קנדה, אוסטרליה, רוסיה, במזרח התיכון  וקוריאה ומעכשיו גם בישראל כחלק מהתכנון להיכנס לראשונה לשווקי אירופה בסוף שנת 2021. 

ג’נסיס מציגה דגמים מרתקים המגלמים פילוסופיית עיצוב ‘אלגנטיות אתלטית’. כולל את ה-G70, ספינת הדגל G90, G80 החדשה לגמרי בקטגוריית הסדאן יוקרה, ה-GV70 ה-SUV הקומפקטי ואת רכב הפנאי-שטח הראשון, GV80. 

ג’ינסיס G90

מותג GENESIS, ינוהל על ידי דנה רביד מנחם, שהייתה ב-5 השנים האחרונות מנהלת השיווק של מרצדס בקבוצה, ויושק על פי התכנית כבר בחודש פברואר השנה, באולם דגל חדש וייעודי בהרצליה פיתוח. 

 

דוידי פיאמנטה, מנכ”ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל: “השקת GENESIS בישראל, מבטאת את עוצמת הקבוצה השוקדת על כיווני צמיחה חדשים. עוד מציין פיאמנטה, כי האמון וההערכה הרבה לה זוכה כלמוביל משותפיה הבינלאומיים הינן מרכיב חשוב בקבלת הנציגות של GENESIS בישראל כאחת המדינות הראשונות בהן מושק המותג”. 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 × 2 =