קופרה פורמנטור SUV ספורטיבי (1.5 ל’ או 2.0 ל’) מ-174,900 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

קבוצת צ’מפיון מוטורס, משיקה בימים אלו את מותג CUPRA בישראל, ומשווקת שלושה דגמים חדשים: ביניהם קופרה פורמנטור, קרוסאובר ספורטיבי עם שתי גרסאות מנוע – 1.5 ליטר או 2 ליטר עם 310 כ”ס. המשך צפויים לנחות דגמים נוספים

 

קופרה פורמנטור SUV ספורטיבי
קופרה פורמנטור SUV ספורטיבי (1.5 ל’ או 2.0 ל’) מ-174,900 ש”ח

 

ה-Cupra Formentor מציע SUV בעיצוב Coupé ייחודי. שילוב אלגנטי בין SUV, לבין חווית נסיעה דינמית ומרגשת, שילוב בין שימושיות ועיצוב, ספורטיביות וביצועים לצד בטיחות דינמית. CUPRA Formentor הוא חלון הראווה של המותג עבור לקוחות חדשים אשר מחפשים ייחודיות, חדשנות ושימושיות לצד חווית נהיגה דינמית. ה-Cupra Formentor מציע את ה- DNA של Cupra ואת הסטנדרט העיצובי והטכנולוגי לרכבים העתידיים לבוא בשנים הקרובות של המותג.

ה-CUPRA Formentor נהנה מעיצוב ייחודי המשלב מראה דינמי וספורטיבי לצד שימושיות של רכב פנאי שימושי בזכות מידותיו (מרחק סרנים של 2,679 מ”מ, 4450 מ”מ אורך, 1839 מ”מ רוחב וגובה של 1528 מ”מ). הפרופורציות הדינמיות מבליטות ומדגישות את הביצועים, האופי והסגנון של הרכב. המבט הראשון פוגש גריל כוורת מרשים המחולק לשניים, כאשר במרכזו מתנוסס סמל המותג בצבע ברונזה. יחידות התאורה הקדמיות מאובזרות בטכנולוגיית FULL LED כשמתחתן בולטים פנסי ערפל הכוללים טכנולוגיית LED עם עוקבי פנייה, וזוג כונסי האוויר אשר יוצרים מראה בעל נוכחות, חזק ונחוש של החזית.

 

cupra formentor מחיר

פלטפורמת MQB מעוצב בתצורת דמוי קופה. קופרה פורמנטור

 

מרכב החמש דלתות יושב על פלטפורמת MQB מעוצב בתצורת דמוי קופה, עם קווי כתפיים מודגשים וגבוהים, חלק אחורי משתפל לאחור, נגיעות מודגשות להגברת זרימת האוויר, פנסי איתות דינמיים, דפיוזרים בפגוש האחורי, חישוקי סגסוגת בגודל “18 (בגרסת מנוע 2.0 ליטר – “19) וכמובן פס תאורת בלימה לכל אורך הספוילר האחורי אשר מעניק בולטות ונראות, לצד חתימת מראה של המותג. כל אלה יוצרים מראה מסוגנן המדגיש את הדינמיות וחווית הנהיגה שמעניק הרכב.

 

קופרה פורמנטור תא נהג

 

קופרה מולטימדיה

 

פנים הרכב ממשיך את אותו קו יוקרתי מחד ושימושי מאידך, כששילוב צבע הברונזה והשחור מעניק תחושה ומראה איכותי. הנהג ונוסעי הרכב זוכים למחוות תאורה בכל כניסה ויציאה מהרכב, לרבות לוגו המותג המוקרן אל הקרקע עם פתיחת דלת הנהג. בתוך תא הנוסעים מחכים לנהג ולנוסע שלצידו זוג מושבי באקט ספורטיביים לטובת תמיכה מקסימלית ונוחות לאורך זמן (סטנדרט בגרסת VZ). דפנות הרכב, הקונסולה המרכזית, כמו גם גלגל ההגה וידית ההילוכים זוכים לחיפוי איכותי בגווני אלומיניום מושחר ונחושת.

תא הנוסעים זוכה גם לתאורת אווירה היקפית הנמתחת לאורך כל לוח המכוונים והדלתות. תאורה זו משמשת גם את מערכת ניטור “שטחים מתים” וסטייה מנתיב לטובת זיהוי ברור ומהיר בעת סכנה. לוח המחוונים, דיגיטלי בגודל “10.2, ברור וקל לשליטה, ומערכת מולטימדיה בעלת מסך בגודל “10, ו Beats Audio sound system הכוללת 10 רמקולים עם סאב וופר ומגבר בעוצמה של 340 וואט. לרכב ארבעה שקעי USB TYPE C וקישוריות לסמארטפונים (שניים מקדימה, שניים מאחורה). עוד אפשר למצוא בתא הנוסעים מערכת בקרת אקלים בעלת שלושה אזורים, כולל פתח לנוסעים מאחור, כשהשליטה נעשית באמצעות החלקה של האצבע על המסך, כניסה, נעילה והתנעה ללא מפתח ואפשרות חיבור מכשירי חשמל לשקע בהספק 230V. כחלק מתפיסת המותג, השם דגש על ייחודיות, בנוסף לאבזור העשיר המפורט, ה-Formentor יציע בשתי גרסאות המנוע עוד מגוון של חבילות אבזור בהתאמה אישית.

 

קופרה פורמנטור חוות דעת
מושבים ספורטיביים. פורמנטור

 

מושב אחורי מרווח. פורמנטור

 

קופרה נפח תא מטען
נפח תא מטען 420 ליטר

 

מנועים

בשלב הראשון יוצע ה-CUPRA Formentor עם שתי גרסאות מנועים. כראוי למותג ביצועים, ה-CUPRA Formentor מציע בגרסת ה- VZ מנוע 2.0 ליטר עתיר טכנולוגיה ועוצמה עם הספק מירבי של 310 כ”ס המושגים בין 6,500 – 5,450 סל”ד, ומומנט שיא של 40.8 קג”מ המושגים בין 5,450 – 2,000 סל”ד. הרכב מאיץ מעמידה ל- 100 קמ”ש ב- 4.9 שניות בלבד! עם מהירות מרבית של 250 קמ”ש. למנוע זה צריכת דלק משולבת של 8.6 ליטר ל-100 ק”מ.

הרכב יוצע גם בגרסת מנוע בנפח 1.5 ליטר, המציעה הספק של 150 כ”ס ושפע של כוח ומומנט עם 25 קג”מ. גרסה זו מזניקה את הרכב מעמידה למאה קמ”ש ב- 8.9 שניות בלבד. למנוע זה צריכת דלק משולבת של 6.9 ליטר ל-100 ק”מ. לשיפור החוויה הדינמית הרכב מציע בשתי הגרסאות מערכת שלדה אדפטיבית (DCC) עם מתלים אדפטיביים ובורר נהיגה המאפשר בחירה בין מספר מצבי נהיגה להתאמת מערכות הרכב לאופי הנהיגה: נוחות Comfort)), ספורט (Sport) ואישי (Individual). שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שבעה הילוכים.

 

10 כריות אוויר

 

קופרה פורמנטור מחיר מפרט

 

הודות לשלל המערכות, החיישנים, והטכנולוגיה, ה-CUPRA Formentor קל לנהיגה, נוח לשימוש יומי ונחשב לאחד הדגמים הבטוחים ביותר בסגמנט, בזכות בקרת שיוט אדפטיבית ACC, המתאימה את מהירות הנסיעה לתנאי הכביש ובהתאם לתמרורי המהירות המשתנים, מערכת Front Assist לניטור מרחק מלפנים, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב, מערכת לניטור הולכי רגל, מערכת Blind Spot לניטור שטחים מתים ולהתרעת תנועה צולבת מאחור, מערכת Pre-Crash (קדם תאונה) מערכת לסיוע בחניה (זמין בגרסת VZ בלבד) 10 כריות אויר ומערכת להתראת עייפות הנהג, מערכת זו פועלת כאשר הנהג אינו מגיב ונענה להתראות, אז הרכב מאז עצמאית עד לכדי בלימה. שילוב מערכות אלה מייצר רמת בטיחות גבוהה תוך שמירה על תפיסת ערכי המותג, נוחות מקסימלית ותפעול ידידותי למשתמש מבלי לפגום בחוויית הנהיגה.

 

מחירון קופרה פורמנטור

 

מחיר CUPRA Formentor החדש בגרסת מנוע 1.5 ליטר יחל מ-174,900 ש”ח, בתוספת אגרת רישוי בסך 2,417 ₪. מחיר גרסת ה-2.0 ליטר יחל ב- 259,900 ש”ח, בתוספת אגרת רישוי בסך 3,366 ש”ח.

השקת מותג קופרה בישראל

 

*כל הנתונים המפורטים מעלה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית. נתונים אלה אינם מתייחסים לנתונים של רכב ספציפי אלא נועדו, בין היתר, לאפשר השוואה בין דגמי רכב שונים.
**אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב כגון: משקל, אווירודינמיקה וצריכת דלק. כמו כן, פליטת המזהמים וצריכת האנרגיה בפועל עשויים להשתנות ומושפעים מגורמים שונים, כגון, אך לא רק: הרגלי נהיגה ושימוש, מזג אוויר, תנאי הדרך ועוד.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

20 − 19 =