קיה נירו הייבריד מעוצב ומאובזר יותר החל מ-144,900 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

חברת טלקאר, יבואנית קיה משיקה את הקיה נירו ‏הייבריד המעודכן –  ‏עדכוני עיצוב, מולטימדיה ובקרת שיוט משודרגת, החל מ-144,900 ש”ח

 

קיה נירו הייבריד מעוצב ומאובזר יותר החל מ-144,900 ש”ח

 

ביצועים

קיה נירו הייבריד מצויד במנוע 1.6 ליטר GDi (הזרקת דלק ישירה) יעיל, עם הספק של 105 כ”ס, בשילוב עם מערך סוללות ליתיום-יון פולימר 1.56 קווט”ש. פליטת דו תחמוצת הפחמן של הנירו ההיברידי עומדת על 86 גרם/ק”מ בלבד במחזור משולב של NEDC  ו-110 גרם/ק”מ במחזור משולב של WLTP.

 

מנוע 1.6 ליטר GDi

עיצוב חיצוני מעודכן

לנירו הייבריד אחרי מתיחת הפנים, פגושים חדשים מלפנים ומאחור, המעניקים לו מראה תכליתי יותר. הפנסים הראשיים זוכים גם הם לעיצוב חדש, כשהם משלבים את עיצוב “קוביית הקרח” הייחודי של קיה. הפגוש הקדמי מתאפיין בתאורת יום LED מתחת לפנסים הראשיים שהם בעלי עיצוב ייחודי בצורת חץ כפול. בחלק האחורי של הרכב, פנסי LED בעלי עיצוב חדש מעניקים לנירו חתימת אור ייחודית ומודרנית יותר. הפגוש בעל העיצוב החדש מצויד בחיפוי בצבע כסף ומשלב מחזירי אור חדשים ופנסי ערפל אחוריים בקצותיו.

 

רכב היברידי למשפחה. קיה נירו הייבריד

אווירה פנימית משודרגת

בתא הנוסעים הציגה קיה סדרה של שדרוגים של המראה והחומרים, המייצרים אווירה יוקרתית יותר ואיכות משופרת של תא הנוסעים. החלק העליון של לוח המכשירים מחופה בחומר איכותי ורך למגע, בעוד לוח המכשירים ולוח המחוונים מתאפיינים בגימור שחור מבריק ואלגנטי חדש עם דגשים בצבע כסף. הרכב מצויד בצג מגע 8.0 אינץ’ עבור מערכת המידע והבידור וצג TFT 7 אינץ’ בלוח המחוונים (רמת אבזור EX). הנירו הייבריד מצויד גם בבלם חנייה אלקטרוני חדש, וכן בבלמים אחוריים גדולים יותר כדי לשפר את כוח הבלימה.

 

פנסי LED בעלי עיצוב חדש. קיה נירו היברידי


טכנולוגיות בטיחות חדשות

קיה נירו המשודרג מציג סדרה של טכנולוגיות בטיחות אקטיבית לסיוע לנהג. הנירו מצויד כסטנדרט בבקרת שיוט חכמה המשלבת מעתה גם תפקוד Stop & Go. בקרת שיוט חכמה עם תפקוד Stop & Go עוקבת אחרי הרכב שמלפנים, ומסוגלת כעת להביא את הנירו למצב של עצירה מוחלטת, ולהחזיר אותו עד למהירות השיוט כשהרכב שלפניו מתקדם. הנירו ממשיך להיות מוצע עם חבילה מקיפה של טכנולוגיות בטיחות אקטיבית. טכנולוגיות אלה כוללות התראת התנגשות קדמית, סיוע לשמירה על נתיב, התראת ערנות הנהג וסיוע לאלומה גבוהה.

שימושי, יעיל ומהנה לנהיגה

עם מתלים קדמיים ואחוריים עצמאיים לחלוטין, ותיבת הילוכים כפולת מצמד בעלת שישה הילוכים והחלפות הילוכים חלקות, מציע נירו הייבריד איזון מעולה בין נוחות נסיעה לבין הנאת נהיגה. תצורת הקרוסאובר– היחידה בקרב דגמים היברידיים בטווח המחירים שלו – מאפשרת ליהנות ממרחב פנימי נדיב וקיבולת מטען גבוהה עם חלל אחסון גמיש.

 

אווירה יוקרתית יותר ואיכות משופרת של תא הנוסעים. נירו הייבריד

 

מאז תחילת המכירות בשנת 2016, נמכרו למעלה מ-270,000 יחידות של הנירו ברחבי העולם, מתוכן למעלה מ-100,000 באירופה ולמעלה מ 16,000 יחידות שנמכרו בישראל. דגם הקרוסאובר נירו היה הדגם החמישי הנמכר ביותר בישראל, כשהמכירות שלו גדלו ב-122% לעומת שנת 2017 .

מחיר

נירו הייבריד 1.6 EX – 144,900 ₪

נירו הייבריד 1.6 LX – 143,900 ₪

 

*דגמי קיה נירו הייבריד יגיעו לארץ בתחילת חודש ספטמבר.

** דגמי קיה נירו מסוג היברידי-נטען (פלאג-אין) וחשמלי ישווקו בישראל בשלב מאוחר יותר .

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

16 + three =