קנה מערכת בטיחות AWACS לרכב קבל קורס נהיגה חווייתי

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

AWACS מבית SDS מצטרפת למאבק לצמצום תאונות הדרכים בישראל: כל הרוכש אחת ממערכות AWACS מבוססות מצלמה, או רדאר יקבל במתנה קורס נהיגה חוויתית

AWACS משווקת מערכות התרעה לרכב מבית SDS משיקה מהלך שיווקי נרחב להגברת ביטחון הנהגים בכבישים ולצמצום תאונות הדרכים בישראל: כל הרוכש אחת ממערכות AWACS מבוססות מצלמה, או רדאר יקבל במתנה קורס נהיגה חוויתית של חברת דרים קלאב, בשווי 700 ₪ במתנה.

AWACS משווקת מערכות התרעה לרכב מבית SDS משיקה מהלך שיווקי נרחב להגברת ביטחון הנהגים בכבישים ולצמצום תאונות הדרכים בישראל: כל הרוכש אחת ממערכות AWACS מבוססות מצלמה, או רדאר, יקבל במתנה קורס נהיגה חוויתית של חברת דרים קלאב, בשווי 700 ₪ במתנה.

מערכות ההתרעה של AWACS מבית SDS כוללות את RD140 מערכת מבוססת טכנולוגיית רדאר חדשנית ומשולבת מצלמה. זו המערכת היחידה הפועלת בתנאי ראות לקויה בלילה ובתנאי מזג אוויר קשים. נוסף אליה, משווקת החברה את CM107, מערכת מבוססת מצלמה בשילוב צג LED מהמתקדמים בעולם, המאפשר תצוגה אופטימלית גם תחת תנאי שמש מסנוורת. המערכת, כוללת 6 סוגים של התרעות מצילות חיים, ובינהן פונקציה בלעדית של STOP&GO, המתריעה בעת העמידה ברמזור על תחילת הנסיעה.

אורלי יוסף, מנכ”לית AWACS, מסרה “כחלק מפעילות הליבה של החברה, אנו פועלים רבות על מנת לייצר שיתופי פעולה במטרה להעלות את המודעות הציבורית במלחמה בתאונות דרכים ולמזער את אחוזן בארץ ובעולם. הרעיון ליצירת שיתוף הפעולה המבורך עם חברת דרים קלאב, נועדה להקנות כלים יישומיים הכרחיים לכל נהג תחת מיקוד בנהגים צעירים אשר יקבלו סדנה עיונית ומעשית משך מספר שעות. במסגרת הסדנה, הם יוכלו להתנסות במצבים שכיחים על מנת להגביר את ביטחונם על הכביש וכן, להקנות להם ידע כיצד לנהוג ברגעי אמת בסיטואציות מסוכנות שהם עתידים להיתקל בהם בעתיד”.

המבצע יהיה בתוקף עד ל-31 במרץ 2018.
לפרטים נוספים: 5022*

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

seven − 2 =