ריינג’רובר איווק החדש נוחת בארץ החל מ-397,000 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

אחרי 8 שנים, ו-800,000 מכוניות שנמכרו מסביב לעולם, דור חדש לריינג'רובר איווק, החל מ-397,000 ש"ח לגרסת 2 ליטר בנזין עם 200 כ"ס

ריינג’רובר איווק החדש נוחת בארץ החל מ-397,000 ש”ח

חברת המזרח, יבואנית מותג היוקרה לנד רובר, חושפת בישראל את הדור החדש של רכב הפנאי הפופולרי שלה: ריינג’רובר איווק. האיווק החדש משמר את ה  – DNA הייחודי של קודמו ומציג עיצוב מעודן יותר ומתוחכם יותר ברוח התקופה.

דגמי האיווק החדשים, מצוידים בטכנולוגיות רבות בפנים הרכב ומחוצה לו, כך שטכנולוגיה עוטפת את הנהג ומעניקה לו חוויה ייחודית.

לרכב 3 סוגי מנועים: בנזין – 200 ו – 250 כ”ס ודיזל 180 כ”ס. המנועים מצוידים בטכנולוגיית MHEV (Mild Hybrid Electric Vehicle) המבוססת על שילוב סוללה חזקה בעלת V48 המאפשרת להניע את הרכב במהירויות נמוכות, להקטין פליטת מזהמים ולהגיע לחיסכון של כ – 6% בצריכת הדלק.

ריינג'רובר איווק 2019 השקה בישראל
עיצוב מלוטש וטכנולוגיות מתקדמות לנסיעה בכביש ובשטח. איווק 2019

באיווק מוצגת לראשונה בעולם טכנולוגית ה – Clear Sight החדשנית של לנד רובר,  המאפשרת “להפוך את הבלתי נראה לנראה”.

CLEAR SIGHT MIRROR מבוססת על מצלמה ומאפשרת קבלת תמונה של הנעשה מאחורי הרכב, גם כאשר שדה הראייה במראה הפנימית חסום. המראה המרכזית ברכב הופכת לתצוגת וידיאו המקרינה את המתרחש מאחורי הרכב באמצעות מצלמה הממוקמת בחלקו האחורי ומאפשרת לנהג לראות גם כשחלק משדה הראייה מוסתר במראה המרכזית על ידי מישהו גבוה היושב באוטו, או על ידי מטען החוסם את שדה הראייה.

CLEAR SIGHT GROUND VIEW   מאפשרת קבלת תמונה של הנעשה בחזית הרכב על ידי 3 מצלמות בחזית – טכנולוגיה המכונה “מכסה מנוע שקוף”.

תא נהג ריינג' רובר איווק החדש

לריינג’רובר איווק החדש מערכת הנעה כפולה עם בחירת מצבי נהיגה אוטומטית  מזהה את סוג השטח עליו נוהגים ומתאימה לו את מערכות הרכב (Terrain Response 2). הוא דומה במידותיו לקודמו אך הוא מבוסס על שילדת-מרכב חדשה לגמרי בארכיטקטורת PTA החדשה של היצרן.

האבזור הסטנדרטי עשיר וכולל בין היתר ריפודי עור מלא, כיסאות חשמליים תאורת LED, מראות צד מחוממות, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור, הנעה ללא מפתח, מערכת שני מסכי מגע קדמיים בטכנולוגיית TOUCH DUO PRO. האיווק מגיע עם חיישני חניה, חיישני גשם, התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית, החל מדגם S PLUS הרכב מצוייד במערכת בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת תנועה חוצה מאחור, התרעת רכב בשטח מת ובלימה אוטונומית ממהירות גבוהה.

מחירים:

החל מ-397,000 ₪ לדגם S עם מנוע -200 כ”ס,

448,000  ₪ לדגם S-PLUS עם מנוע -250 כ”ס או 180 כ”ס דיזל.

בשבועיים הקרובים יוצג הרכב באופן אישי ללקוחות הנאמנים של המותג במיתחם השקה מיוחד שנבנה לצורך כך ולאחר מכן תיפתח ההשקה לקהל הרחב.

רכבים ראשונים יסופקו ללקוחות באפריל 2019.

גרסאות אבזור מנוע ומחירים. ריינג'רובר איווק
follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “ריינג’רובר איווק החדש נוחת בארץ החל מ-397,000 ש”ח”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

11 − 11 =