רכב חברה: ג’ילי גאומטרי C תכנס לציי אלביט אמדוקס ויפאורה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
ג'ילי ישראל
2500 מכוניות נמכרו בחודש. ג’ילי גאומטרי C. צילום: רונן טופלברג

 

רגע לפני שרפורמת שווי השימוש נכנסת לתוקפה ב-2022, ותכלול הטבת שווי שימוש גבוהה יותר (1,200 ₪) על בחירה ברכב חשמלי, ג’ילי ישראל מדווחת על הסכמים עם חברות אלביט, אמדוקס ויפאורה שיציידו את ציי הרכב שלהם בדגם הקרוסאובר החשמלי, ג’ילי Geometry C 

 

עם הצמיחה המתמדת בהיצע הרכבים החשמליים בישראל, לצד שינוי מדיניות המיסוי שמתגמלת עובדים לעבור לרכבים חשמליים נטולי פליטות מזהמים, אנו עדים למגמה שצוברת תאוצה בחודשים האחרונים. חברות וארגונים רבים בישראל מצהירים על כוונתם להעביר את ציי הרכב שלהם לרכבים חשמליים, גם מהיבט החיסכון הכלכלי לחברה וגם לנוכח הביקושים הערים לכך מצד העובדים. חלקם אמנם נמצאים רק בשלבים ראשונים של החדרת דגמי רכב חשמליים לרשימת האופציות של מקבלי הרכב הצמוד, אולם ישנם כאלו שכבר היום מעניקים תמריצים משמעותיים לעובדים שבוחרים לעבור מרכבי בנזין ודיזל לרכבים חשמליים. 

בדומה למודל ה-EV100 העולמי, במסגרתו מתחייבות חברות ותאגידים בינלאומיים להעביר את ציי הרכב שלהן לרכב חשמלי, גם בישראל נראה כי מתחזק כוון דומה. אנו רואים עוד ועוד חברות שמעניקות תמריצים והטבות לעובדיהן על מנת שיעברו לרכבים חשמליים, תוך שהן מדגישות כי מדובר במודל כלכלי משתלם, אך גם ככזה ששומר על הפן הסביבתי של צמצום פליטות מזהמים לאוויר. רפורמת שווי השימוש, שצפויה להיכנס לתוקף כבר בינואר 2022, מעודדת מעסיקים להעביר את ציי הרכב לרכבים חשמליים – כאשר הטבת השימוש תגדל ל-1,200 שקלים בחודש. בנוסף, בענף מעריכים כי התהליך אף יואץ בעקבות הזינוק הצפוי במס הקנייה על מכוניות היברידיות מ-50% כיום ל-83% החל מינואר 2022.

 

ג'ילי חשמלית
ג’ילי גאומטרי C. צילום: רונן טופלברג

 

ובתוך כך, הודיעו לאחרונה 3 חברות גדולות בתעשייה – יפאורה, אלביט ואמדוקס –  כי יעבירו את ציי הרכב שלהן בהדרגה מרכבי בנזין לרכבים חשמליים מדגם הקרוסאובר ה-Geometry C של GEELY, מותג הרכב הנמכר ביותר בסין ב-5 השנים האחרונות, שהושק בראשית נובמבר בישראל ע”י קבוצת יוניון.  

ביפאורה הודיעו כי יחליפו בשלב הראשון את הרכבים הקיימים במטה החברה בדגם החדש של Geely, לרבות רכבו של המנכ”ל, וכבר במהלך השנה הקרובה יוחלף באופן הדרגתי רוב צי הרכבים לרכבים חשמליים מדגם Geometry C, במסגרת הסכם ליסינג שמבצעת החברה באמצעות חברת AVIS.

באלביט הוזמנו עשרות רכבים חשמליים של המותג Geely בהם ייעשה שימוש בין מתקני החברה ברחבי הארץ. במקביל, הודיעו בחברה כי ה-Geometry C ייכנס כבר בראשית השנה לתכנית  הרכבים החשמליים שיוצעו לעובדים במסגרת הסכמי הליסינג שלהם עם החברה.

אליהן מצטרפת חברת אמדוקס שהזמינה עשרות רכבי Geely Geometry C חשמליים עבור צי רכבי העובדים במסגרת מהלך אסטרטגי שיחל בראשית 2022.

לדברי רונן יבלון, מנכ”ל Geely ישראל, “אנו רואים חברות רבות במשק הישראלי שפועלות להחדרת הרכבים החשמליים לציי הרכב שלהן, ומבינות את היתרון הכלכלי הגלום במעבר זה, לצד התרומה המשמעותית לצמצום פליטות המזהמים ושיפור חווית הנהיגה של עובדיהן. אנו מודים לאלביט, אמדוקס ויפאורה על הבעת האמון בדגם החשמלי החדש של המותג Geely, ומזמינים חברות נוספות לשלב אף הן בציי הרכב שלהן את ה-Geometry C , מתוך אמונה שדגם זה מביא היום לקהל הישראלי מוצר מעולה והצעת ערך הטובה ביותר בשוק”.

דגם הקרוסאובר החשמלי של GEELY מציע טווח נסיעה של עד 460 ק”מ, לצד יכולת טעינה מהירה (20% עד 80% ב-38 דקות); ה-Geometry C יוצע עם סוללות בקיבולת של kWh 53  ו70 kWh-, המעניקות טווח של 350 ק”מ ו- 460 ק”מ בהתאמה (WLTP), הספק מרבי של 204 כ”ס, מומנט של 31.6 קג”מ. בנוסף, הדגם יוצע ברמת אבזור גבוהה בשני גדלי הסוללה, ויכלול מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות, מערכת מולטימדיה 12.3” חדשנית, מערכת שמע איכותית BOSE, גג פנורמי ענק ועיצוב חלל פנים מתקדם ועוד.

מחיר דגם ה-C350 PRO הוא 133,900 ₪
מחיר דגם ה-C460 PRO הוא 142,900 ₪

 

ג’ילי מדווחת כי בחודש הימים מאז השקת ה-Geometry C ועד היום, מכרה ג’ילי ישראל מעל 2,500 רכבים ללקוחות פרטיים ולציי רכב.

 

קבוצת GEELY Holdings

קבוצת GEELY Holdings מנהלת פורטפוליו מותגים בינלאומי רחב, הכולל את: GEELY Auto, Lynk & Co Geometry, Volvo Cars, Polestar, Lotus , LEVC, Proton Zeekr, ועוד. הקבוצה משלבת בתוכה מגוון רחב של השקעות בתחומי רכב, טכנולוגיה ופינטק. GEELY Holdings מעסיקה כ-50 אלף עובדים, מחזיקה ב-12 מפעלים וב-5 מרכזי מו”פ בסין, שוודיה, אנגליה וגרמניה. כמו כן מחזיקה GEELY במרכזי עיצוב בשנחאי, גטנבורג, ברצלונה, קליפורניה וקובנטרי. 

GEELY Auto, מקבוצת GEELY Holdings, הינו מותג הרכב הנמכר ביותר בסין ב-5 השנים האחרונות, כאשר מראשית שנת 2021 מכרה החברה מעל למיליון רכבים ומובילה את המכירות בשוק הרכב הסיני. החברה נמצאת ברשימת 10 קבוצות הרכב המובילות בעולם בעלות ערך המותג הגבוה ביותר, עפ”י Brand Finance הבריטית – ובכך הופכת לקבוצת הרכב הסינית היחידה ברשימה. בשנת 2021 ציינה השיג נוסף כאשר הצטרפה GEELY לארגון התקנים האיכותי לרכב IATF – כחברה האסיאתית הראשונה.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nine + 6 =