רכב חשמלי סיני בפחות מ-50,000 שקלים – דברים מוזרים שמצאתי באליאקספרס

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

האם הייתם קונים רכב חשמלי באלי אקספרס? תקראו ותחליטו בעצמכם

 

 

 

את השאלה הזו שאלתי את עצמי, אחרי שנתקלתי במודעות מכירת רכב ביזאריות כמעט באלי אקספרס. מכוניות בגודל מלא, נשבעת שחשבתי לרגע שמדובר במכוניות צעצוע, שנמכרות בכמה עשרות אלפי שקלים, עם אספקה מהירה וכמעט מיידית שלא היינו חולמים עליה.

בסך הכל ניסיתי לברר כמה עולה סוללה חשמלית לרכב חשמלי, רמז: הרבה! לפעמים במחיר של הרכב החשמלי עצמו, ואז נכנסתי לעולם שלם של מכוניות חשמליות סיניות שרק מחכות שיקנו אותן. במחירי סין. מי חשב אי פעם לקנות רכב חשמלי סיני באלי אקספרס? לא אני, אבל נתקלתי בפלא הזה של קניית מכוניות חשמליות סיניות זולות במקרה ברשת, וקשה לדפדף את זה הלאה ולהמשיך.

 

משלוח בזיל הזול ואספקה מיידית (איפה הקאץ’??)

 

מכוניות חשמליות אמיתיות, תוצרת סין, נמכרות כמו קורקינט / גלגינוע באתר אליאקספרס, כולל תאריך הגעה מובטח בחודש הבא, חודש יולי, או במקרה הרע, בעוד כחודשיים, אוגוסט 2022 הקרוב. הלוואי עלינו פה.

 

 

 

דמי המשלוח מסתכמים בקצת פחות מ-4000 שקלים

 

רכב חשמלי יבוא אישי
לא תצטרכו לחכות הרבה זמן, ב-5174 שקלים, בעוד שבועיים הרכב החדש אצלכם

 

 

 

 

עוד בשיטוט ההזוי, מכונית חשמלית סינית ממותג לא ידוע, שעולה ₪ 42,909.37 ודמי המשלוח שלה עולים יותר מעלותה, כ-74,226 שקלים או 84 אלף שקלים, אם רוצים את הרכב כבר ביולי הקרוב.

 

 

יש עוד כלי רכב חשמליים שניתן לקנות בכמה עשרות אלפי שקלים, ותוכלו לייבא אותם לארץ, אבל לא תוכלו להעלות אותם לכביש. יש חוק בישראל:

“יבוא אישי של כלי רכב נמצא תחת פיקוח של תחום יבוא באגף הרכב. יבוא אישי של כלי רכב כגון: רכב מסוג M1, רכב נכה מסוג M2, אופנוע מסוג L, רכב אספנות, רכבי סיור ורכב מוארך למורה דרך. יבוא הדגמים מותנה באישור או ברישיון ליבוא אישי. הגשת בקשה לרישיון לייבוא אישי מחייבת תשלום אגרה כתנאי לבחינת הבקשה”.

תהליך ייבוא אישי של רכב בישראל כולל עמידה בתקנות, וחוקים, ותשלום אגרות והיטלים, והתחייבויות, ותקינה, וכאב ראש גדול שמפורט באתר משרד התחבורה והבטיחות בדרכים. ובמשפט קצר – אי אפשר לייבא ולהעלות כל רכב שרוצים לכביש. וגם אם נצליח, זה לא יהיה פשוט או זול.

 

 

המכוניות באלי אקספרס זולות, וגם המפרט שלהן דל. מדובר במכוניות עם סוללות מצומצמות, עם טווח חשמלי של 150-200 קילומטרים בלבד (תורידו מזה עוד 20 אחוז טווח, למספר ריאלי). מהירות מקסימלית במקרה הטוב של 110 קמ”ש, או בכלל רכב עירוני קטן עם מהירות מוגבלת ל55-60 קמ”ש.

ואחריות? סינית משהו… אחריות והחזר כספי עד 75 ימים, ואפס פידבקים מלקוחות מרוצים או לקוחות בכלל…

 

כתבות בנושא “רכב חשמלי” 

מה זה קוטש לעזאזל? רכב חשמלי מושגים שצריכים לדעת!

גרירה ושינוע כלי רכב חשמליים – אתגר חדש לשירותי הדרך והגרירה

מכוניות חשמליות 100% יד שנייה עם ק”מ נמוך עד 65,000 ש”ח

מכונית חשמלית שומרת מחירון? מחירי מכוניות חשמליות בשוק היד שנייה

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eleven − 9 =