רכב צמוד: מיצובישי אקליפס קרוס – סקירת מערכות בטיחות

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

הקרוסאובר המעוצב מיצובישי אקליפס קרוס אצלנו במערכת מלכת הכביש, זה השבוע הרביעי, זמן לסקר את מערכות הבטיחות המתקדמות ברכב

5 כוכבים מלאים במבחני ריסוק. מיצובישי אקליפס קרוס

אחד הפרמטרים החשובים שאמורים להוביל את השיקולים שלנו בקניית רכב הוא פרמטר הבטיחות. הבטיחות הפאסיבית של הרכב, מאילו חומרים הוא מיוצר, איך הוא מורכב, ומהבטיחות האקטיבית, שכוללת מערכות בלימה, כריות אוויר שהן בגדר  סטנדרט, ומערכות בטיחות מתקדמות, שפועלות באופן אקטיבי – תיקון טעויות נהיגה של הנהג, ומניעת תאונת דרכים או הפחתה בחומרת התאונה.

אחרי שהחלטתם על רכב, על צבע ותנאי תשלום, הרי שאתם חייבים לעצמכם ולמשפחה שלכם, לבדוק האם הרכב עבר מבחני ריסוק בהצלחה, והאם הוא יוכל להציל אתכם מתאונות באופן אקטיבי, וכולל מערכות בטיחות אקטיביות.

מיצובישי אקליפס קרוס, עברה בשנה האחרונה, מאז השקתה בעולם, שני מבחני ריסוק גדולים, בשני ארגונים ידועים במבצעים מבחני ריסוק למכוניות שונות ממותגי רכב שונים – היורו-אן-קאפ EuroNcap האירופאי, וארגון גדול ביפן – JNCAP, בשניהם קיבל חמישה כוכבים מלאים, הציון האופטימלי במבחני ריסוק של כלי רכב, הבודק איך הרכב שומר על בטיחות הנהג, הנוסעים, הולכי הרגל, כן, אפשר להפחית מעוצמת הפגיעה בהולכי רגל על ידי עיצוב שונה לרכב ומערכות טכנולוגיות מתקדמות, וגם נבדקות קיומן של מערכות בטיחות מתקדמות באותם מבחני ריסוק.

אילו מערכות בטיחות מתקדמות קיימות מיצובישי אקליפס קרוס - רשימה

בלימה אוטונומית של הרכב במצב חירום

בלימה אוטונומית של הרכב במצב חירום – מערכת מבוססת מצלמה ורדאר לייזר, המזהה כלי רכב והולכי רגל ובולמת באופן אקטיבי את הרכב במצבי חירום.

מערכת התרעה על סטייה מנתיב

מערכת התרעה על סטייה מנתיב – מערכת המתריעה מפני סטייה מנתיב הנסיעה באמצעות התרעה קולית וויזואלית בלוח מחוונים.

מערכת לשליטה אוטומטית על אורות גבוהים

מערכת לשליטה אוטומטית על אורות גבוהים – מערכת הכוללת מצלמה אשר מזהה את תנאי התאורה בסביבת הרכב, ובעת הצורך מפעילה או מבטלת את האורות הגבוהים.

בקרת שיוט אדפטיבית

בקרת שיוט אדפטיבית – מערכת בקרת שיוט חכמה אשר עושה שימוש במצלמה ורדאר ייעודיים, מאטה בעת הצורך לפי מהירות הרכב שמלפנים עד לעצירה מלאה ומאיצה בחזרה למהירות שהוגדרה.

מערכת לזיהוי רכב בשטח מת

מערכת לזיהוי רכב בשטח מת – מערכת העושה שימוש בגלאי רדאר הממוקמים בפגוש האחורי ומתריעה מפני כלי רכב הנמצאים בשטח מת בצידי הרכב.

מערכת התראה על תנועה אחורית חוצה

מערכת התראה על תנועה אחורית חוצה – מערכת המתריעה מפני תנועה אחורית חוצה בזמן נסיעה לאחור וביציאה מחניה.

follow and like
fb-share-icon0

2 Replies to “רכב צמוד: מיצובישי אקליפס קרוס – סקירת מערכות בטיחות”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 × 1 =