רנו טראפיק החדש 2022 – עד 9 נוסעים החל מ-251,990 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

רכב 9 מקומות
רנו טראפיק 2022, עד 9 נוסעים

הדור החדש של הרנו Trafic Passenger מציע למשפחות גדולות, לנהגי הסעות נוסעים ולבעלי זכאות לרכב מונגש יותר עידון, מרחב וטכנולוגיה. עם מראה דינמי חדש ועיצוב פנים חדש לחלוטין. רנו טארפיק החדש מציג דרך חדשה ונוחה להסיע עד תשעה אנשים ומרחב גדול לאחסון

 

רנו טראפיק בגרסת נוסעים החדש מתהדר במראה דינמי עם נוכחות ועוצמה על הכביש. החזית שעוצבה מחדש כוללת מכסה מנוע אופקי ושבכה אנכית חדשה, עם פגושים אלגנטיים ותאורת Full LED חדשה הכוללת חתימת תאורת היום ייחודית בצורת C, המסמנת את הקשר שלה לדגמים האחרונים של רנו. תוספות כרום ליחידות האור ואלמנטים בגריל מעגלים את הקצה הקדמי החדש ומעניקים לטראפיק עידון. 

פְּנִים ה-Trafic Passenger החדש עבר מהפך משמעותי עם עיצוב פרמיום חדש, טכנולוגיה עדכנית ביותר ותחושת מרווח. בהשראת מכוניות דגמי רנו החדשים, הפנים החדש מספק סביבה אטרקטיבית ונוחה לכל הנוסעים, עם פרטים וחומרים איכותיים ונגיעות פרקטיות חכמות.  המרחב הפנימי ממשיך לשים דגש על פרקטיות ומרחב, עם שטחי אחסון רבים יותר – עד 84 ליטר בכל תא הנוסעים – בעוד תא המטען הגדול מציע עד 1,800 ליטר של נפח מטען, ואף יותר כאשר המושבים בשורה 2 ו-3 מוסרים או מקופלים. 

העיצוב החדש מעניק תחושת רוחב ומרחב גדול בתא הנוסעים, לצד עיצוב חדש של גלגל ההגה, ידית ההילוכים, פקדי חימום המעוטרים בפרטי כרום ועיצוב כללי אלגנטי קל לתפעול וידידותי למשתמש. לוח מחוונים חדש עם צג TFT בגודל 4.2 אינץ’ ומערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 9 אינץ׳. 

הראות ממושב הנהג שופרה עם מראות דלת גדולות יותר, מתכוונות חשמלית עם מחווני צד משולבים, ומערכות בטיחות שהופכות את הנהיגה לקלה ובטוחה יותר.

רנו טראפיק “פסנג’ר” החדש מוצע בתצורות נוסעים 8+1 או 4+1 וניתן להסבה לרכב מונגש להסעת בעלי מוגבלויות. הרכב ישווק עם מנוע 2.0 ליטר Blue dCi טורבו דיזל תוצרת רנו, בעל גיאומטריה משתנה עם הספק מרבי של 170 כ״ס, תיבת הילוכים כפולת מצמדים EDC בת 6 מהירויות העברה, מומנט 38.7 קג״מ הזמין כבר מ-1500 סל״ד. הגרסה המשווקת בארץ כוללת הנעה קדמית ואת הפונקציונליות העדכנית ביותר שלStart /Stop לחיסכון בדלק ופליטת CO2 מופחתת. 

ה-Trafic Passenger החדש כולל מערכת בלימת חירום אקטיבית (AEBS) ומערכת התרעה על סטייה מנתיב. 

צלי סעדי, סמנכ”ל החטיבה העסקית בקרסו מוטורס: “ה-Trafic Passenger החדש עבר שדרוג משמעותי, חווית הנהיגה וסביבת הנהג הינם בדומה לרכב נוסעים פרטי – יתרון משמעותי בסגמנט זה. הדגם מתאים להסבה להסעת בעלי מוגבלויות ונותן מענה מצוין גם למשפחתו. אני בטוח שההצלחה של הטראפיק תמשיך גם עם הדגם החדש”. 

מחיר

החל מ – 251,990 ש״ח 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

seven − 7 =