שברולט וקאדילק הרצליה: מטפלים ברכב גם בחגים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
שברולט הרצליה, שברולט כפר סבא, UMI כפר סבא, UMI הרצליה
שברולט וקאדילק הרצליה: מטפלים ברכב גם בחגים

 

שברולט הרצליה שומרים על שגרת טיפולים גם בתקופת הקורונה וגם בחגים

 

מרכז השירות “אוטומטיבי”, מרכז השירות לרכבי GM בהרצליה פיתוח. מדובר במרכז שירות, מורשה רכבי שברולט, קאדילק, איסוזו, GMC, ועוד. יחד עם זאת, במקום מטפלים בכלל מותגי הרכב, על פי חוק (מוסך מורשה, מורשה לטפל בכלל מותגי הרכב). 

שי עידן מנהל מרכז השירות אוטומטיבי, שברולט קאדילק הרצליה, בעל ניסיון של 25 שנה בתחום, מרצה בתחום הרכב כבר 12 שנה. הוביל פרויקטים תחת ‘תעשיידע’, פרויקט של משרד החינוך, ולקח חלק בפרויקט חינוכי שחושף נוער וצעירים למקצועות הרכב, טכנולוגיה ומכניס אותם לתעשייה. 

אחת החוזקות הגדולות של שי עידן ומרכז השירות שברולט הרצליה, הוא אבחון ודיאגנוסטיקה של כלי רכב היברידיים, חשמליים, ואוטונומיים, יתרון גדול בימים אלה, שכלי רכב היברידיים וחשמליים נכנסים בהדרגה לעולם הרכב בארץ ובעולם.

באזור שרון מספר מרכזי שירות ומוסכים מורשי שברולט קאדילק: שברולט הרצליה, שברולט רעננה, שברולט כפר סבא (מרכז שירות שנסגר בימים אלו). מוסך השירות ומרכז השירות של שברולט, קאדילק, איסוזו וכל רכבי GM – ג’נרל מוטורס, נפתח לפני קצת יותר משנה, מרכז שירות שנבנה ועוצב על פי סטנדרטיים אירופאיים ותקנות בטיחות מחמירות.

 

החיים בימי קורונה: האם טיפול שוטף לרכב הוא טיפול חיוני?

 

שי עידן: “אנחנו מרכז שירות יבש, מוסך יבש. מבחינת זיהום אוויר, כל תקן ומערכת שקשורה בפינוי נוזלים קיימת. אין שום קשר בין האדמה לבין הביוב. הביוב מופרד ומנוטרל לחלוטין, כל מה שנשפך- שמן, נוזלי קירור, מסננים ברזלים, אנחנו עושים הפרדה מלאה, וכל דבר הולך לפינוי בנפרד. המוסך עצמו מרוצף ב’ריצוף ברטט’, אנטי סליפ שמורכב מאריח 16 מ”מ, מאוד יקר מגרמניה, שגורם לכך ששום נוזל, למשל שמן, לא יחלחל לאדמה. יש ליפטים שקועים, גם ליפט של 6.5 טון, הכל על פי תקנים של GM, עשיתי העתק-הדבק למרכז בארץ ממרכזי שירות מגרמניה ואוסטריה.”

שברולט הרצליה פתוח לקהל גם בתקופה זו, תקופת הקורונה, ויישאר פתוח גם בחגי תשרי, ספטמבר – אוקטובר 2020 (מלבד ערבי חג וחג). לקוחות ובעלי שברולט מכל אזור המרכז והשרון (שברולט כפר סבא, שברולט רעננה), מוזמנים להגיע ולטפל במרכז השירות אוטומטיבי – שברולט הרצליה (כמו גם קאדילק הרצליה, איסוזו הרצליה) וכל סוגי כלי הרכב. ולקבל את השירות והטיפול הטוב ביותר לרכב שלכם.

מוזמנים ליצור קשר ולקבוע ולכל שאלה והתייעצות – 09-9501551

 

לקוחות שצריכים להעביר את הרכב טיפול שנתי או תקופתי מתבקשים להגיע למרכז השירות עם מסכות.

 

כתובת – הסדנאות 5, הרצליה
טלפון – 09-9501551  
שעות פעילות – א’-ה’ 07:30 – 16:30

לעמוד הפייסבוק הרשמי

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 × five =