שברולט סילברדו בגרסת שטח עצבנית Z77 OFF ROAD

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

קבוצת UMI יבואנית שברולט, קאדילק ואיסוזו לישראל תחל בשיווק גרסת שטח ייחודית לטנדר ה”פול סייז” – שברולט סילברדו SILVERADO Z77 OFF ROAD

 

שברולט סילברדו בגרסת שטח עצבנית Z77 OFF ROAD

 

צילום: בני דויטש

שברולט סילברדו, טנדר “פול סייז”, דגם אייקוני למותג שברולט המזוהה עם ארצות הברית, מוביל בעשור האחרון את הקטגוריה עם נתח שוק של יותר מ-50 אחוזים וזוכה לאורך שנים לקהל לקוחות נאמן.

הדגם מצויד במנוע Duramax מאסיבי בתצורת V8 טורבו-דיזל בנפח 6.6 ליטר בהספק של 445 כ”ס ו-124.5 קג”מ, יחידת הכח משודכת לתיבת 6 הילוכים אוטומטית (Allison) הכוללת הילוך כח והנעה כפולה לנהיגת שטח והנעה אחורית לכביש.

הגרסה החדשה כוללת הגבהת הרכב ב- 50 מ”מ (רשומה ברישיון הרכב), באמצעות סט קפיצים מבית ובולמים מבית RANCHO, המגביהים את גחון הרכב ומשפרים את יכולת התנועה בשטח טכני קשה, לצד צמיגי 50/50 מבית BF המותאמים לנהיגה בשטח קשה אך שומרים על נוחות נסיעה מרבית בדרכים סלולות, מיגון מלא הכולל מיגון גיר, גחון, מיכל דלק ומיגון על מיכל האוריאה. בנוסף, הרכב יאובזר בפגוש קדמי בעיצוב מיוחד המשפר את זוויות הגישה והנטישה ועמיד יותר כנגד פגיעה, עליו מורכבים סט פנסים וכננת 12,000 LB. קשת העמסה אחורית עם סורג לחלון, סט מדרגות צד לשטח, כנפונים מעל בתי הגלגלים ומדבקה מעוצבת.

 

יש גם מערכות בטיחות מתקדמות אוטונומיות. סילברדו


גרסת ה-OFF ROAD כוללת 6 כריות אוויר, מערכת התרעת סטייה מנתיב והתנגשות בהתקנה מקומית, ABS , בלם-אגזוז (EXHAUST BRAKE), מערכת בקרת יציבות הכוללת מערכת למניעת התהפכות, מערכת בקרת משיכה הכוללת בקרת טלטול לנגרר, מערכת עזר לזינוק בעלייה, מערכת HILL DESCENT CONTROL – למניעת הידרדרות בירידות, קורות הגנה בדלתות אימובלייזר ובקרת לחץ אויר בצמיגים.

תאורה פנימית LED, פנסי ערפל קדמיים, פנסי חזית הלוגן, 2 נורות תאורה בארגז משולב עם תאורת הבלם וחלונות חשמל. מצלמת רוורס עם קווי הנחיה דינמיים תצוגה על גבי מסך (MY LINK ). מראות צד בצבע הרכב עם כוונון וחימום חשמלי, הגה כוח מתכוונן לגובה ולמרחק, גלגל הגה מצופה עור, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה ומערכת בקרת שיוט. מערכת MY LINK הכוללת מסך מגע 8″ חיבורי USB , חיבור AUX , כולל בלוטות’, דיסק MP3 ו-6 רמקולים. כוונון חשמלי למושב נהג, מערכת בקרת אקלים אלקטרונית עם שליטה נפרדת לנהג ולנוסע,

מרכז מידע לנהג על גבי מסך 4.2 אינץ’ הכולל תצוגת מידע דוגמת תחנות רדיו, שיחות טלפון דרך הבלוטות’, מידע כללי, מחשב דרך, אזהרות ופונקציות הגבלת מהירות. חישוקי אלומיניום 17 “.

 

שברולט סילברדו  Z77 OFF ROAD מנוע 6.6 ליטר טורבו דיזל (445 כ”ס)


גרסת ה-OFF ROAD Z77 החדשה עוצבה לאחר התייעצות עם לקוחות המותג ונבנתה בשיתוף פעולה עם חברת “גתוס” המתמחה בשיפורי רכבי שטח. הגרסה מבוססת על הדגם הנוכחי ותקבל חבילת אבזור ושיפורים מכניים ייעודיים לצד תוספות וויזואליות בשווי של עשרות אלפי שקלים.

מידות ונתונים: קבינה כפולה
רוחב כללי: 2,045 , גובה כללי: 1,987, מרווח סרנים: 3,904, אורך כללי: 6,083
מרווח גחון קדמי: 246 , מרווח גחון אחורי 223 (לאחר הגבהה)

 

טנדר פול סייז אמריקאי אייקוני. שברולט סילברדו


השקת הגרסה החדשה תתלווה לקמפיין רחב בו לקוחות UMI הקונים שברולט מכל דגם ומבצעים טרייד אין על כל מותגי הרכב יוכלו לקבל עד 5 אחוזים מעל מחיר המחירון, כולל על כלל רכבי העבודה למול רכישת סילברדו וסוואנה.

גרסת ה-Z77 OFF ROAD תשווק במסגרת ההשקה במחיר מבצע של 234,990 שקלים במקום 264,990 שקלים.

 

שברולט סילברדו Z77 OFF ROAD במחיר השקה – 234,990 ש”ח


אור קליין סמנכל מכירות ומוצר בקבוצת UMI: 
“שברולט סילברדו הוא סיפור הצלחה עולמי וגם בישראל הוא מוביל כבר מספר שנים את הסגמנט בזכות מוצר איכותי ואמין המספק פתרון מצוין למגוון רב של משימות. הגרסה החדשה נועדה ללקוחות המעוניינים לשפר את יכולות השטח של הסילברדו תחת אחריות היבואן ובמחיר משתלם יותר”

 

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “שברולט סילברדו בגרסת שטח עצבנית Z77 OFF ROAD”

  1. כל הכבוד. הרכב מרשים ביותר. רק תיקון קל – זווית הנטישה ברכב לא השתנתה בגלל הפגוש הקדמי, אלא רק הגישה כמובן. ההגבהה ברכב היא מלפנים בלבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 − one =