שופטות WWCOTY מעניקות למנכ”לית פיג’ו העולמית את פרס רכב השנה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
לינדה גקסון מנכלית פיגו העולמית ונשיאת ה-WWCOTY Linda Jackson
“הפרס הזה מעיד שאנחנו בכיוון הנכון”. לינדה גקסון מנכלית פיגו העולמית ונשיאת ה-WWCOTY

 

נציגות מחבר השופטות של טקס בחירת רכב השנה של עיתונאיות הרכב בעולם, WWCOTY, הוזמנו לטקס בלעדי בפריז, צרפת, עם מנכ”לית פיג’ו העולמית, והגישו לה באופן אישי, את הפרס על זכייתו של הדגם החדש – פיג’ו 308, בתואר הרכב הטוב של השנה 2021-2022.  מנכ”לית פיג’ו העולמית, לינדה ג’קסון: “אני שמחה לראות שנשים ממלאות תפקיד חשוב יותר ויותר בתעשייה שלנו. הפרס הזה הוא הוכחה שפיג’ו הולכת בכיוון הנכון”

 

 

10 עיתונאיות מחבר השופטות של טקס ה-WWCOTY, רכב השנה לנשים, הגיעו לפריז, להעניק את הפרס האולטימטיבי, הפרס על רכב השנה 2021-22 למנכ”לית יצרנית הרכב פיג’ו, לינדה ג’קסון.

ה-308 החדשה של פיג’ו זכתה השנה בהצטיינות ב-WWCOTY כשהיא “נלחמה” בתחרות מול 65 מכוניות אחרות על התואר למכונית הטובה של השנה 2022. אחרי של שנה של מבחני דרכים וסקירות, הערכה והצבעה של עשרות מכוניות מכל העולם, חבר השופטות האירופאי של ה-WWCOTY, הגיע לטקס פרסים אינטימי בבירת צרפת, כאשר מנכלית פיג’ו, לינדה ג’קסון קיבלה את הגביע בשם פיג’ו.

נשיאת ה-WWCOTY, מרתה גרסיה מספרד, אמרה: “זהו רגע היסטורי, מכיוון שזו הפעם הראשונה בהיסטוריה של שלוש עשרה שנים של טקס ה-WWCOTY, שהפרס מוענק ליצרנית אשר בראשה עומדת אישה. אבל לא בגלל זה ה-WWCOTY נמצא בפריז. זה בזכות שהדגם פיג’ו 308 נבחר למכונית הטובה בעולם, על ידי נשים, עיתונאיות רכב מחמש יבשות. הפיג’ו 308 היא מכונית גלובלית פשוטה ופרקטית – רכב העונה על הצרכים של קונים צעירים ועד משפחות ונהגים ותיקים”.

 

Linda Jackson WWCOTY MARTA GRACIA
לינדה גקסון מנכלית פיגו העולמית מקבלת את הפרס על רכב השנה

 

לינדה ג’קסון השיבה: “הפרס הזה הוא מקור לגאווה גדולה לכל צוות פיג’ו, והוא מחזק את המוטיבציה שלנו בכל המאמצים העתידיים שלנו: אנחנו רואים שהמאמצים שלנו משתלמים. זה כבוד כפול לקבל את הפרס הזה. בראש ובראשונה כבוד לקבל את ההכרה ע”י עיתונאיות רכב בינלאומיות, מומחיות אמיתיות בתחום, וכבוד שחבר השופטות כולו מורכב מנשים. אני שמחה לראות שנשים ממלאות תפקיד חשוב יותר ויותר בתעשייה שלנו. הודות לפרס מסוג זה, אנו יודעים שאנו מתקדמים בכיוון הנכון”.

עשר השופטות ייצגו את חבר שופטות של כמעט 60 נשים, עיתונאיות רכב, מלמעלה מ-40 מדינות שהשתתפו בהצבעה. תחילה מתוך רשימה ארוכה של דגמים, ולאחר מכן מתוך רשימה קצרה, ממנה בסופו של דבר ה-308 קטף את הניצחון. הוא ניצח לאחר שנבחן בפרמטרים של בטיחות, איכות, מחיר, עיצוב, נוחות נהיגה וטביעת רגל סביבתית (שמירה על איכות הסביבה).

 

 

לאחר הטקס, הפאנל מ-WWCOTY הוזמן לסטודיו לעיצוב של פיג’ו מחוץ לפריז, להצצה ראשונה לדגם חדש לגמרי שעוצב מחדש, וייחשף לקהל הרחב בחודש יוני הקרוב.

עפ”י כללי הטקס של ה-WWCOTY’ מכוניות הזכאיות להתמודד על הפרס הבינלאומי, חייבות להיות משווקות בשתי יבשות לפחות, גם אם משווקות בשמות שונים. כל הצבעות השופטות מאומתות על ידי רואי החשבון גרנט תורנטון.

גביע הזכייה של ה-WWCOTY הוא גביע ייחודי שעוצב על ידי האמנית הספרדיה סקרלת’ מרטינז גארידו. הוא מורכב מבסיס עץ עם כיתוב המסמן את זכייתה של פיג’ו. לוח המתכת שמלמעלה נוצר על ידי האמנית כדי לדמות חלק ממנוע ומוטבע עם הלוגו של ה-WWCOTY.

 

WWCOTY Peugeot 308
רכב השנה של עיתונאיות הרכב WWCOTY. פיגו 308

 

מה אמרו חבר המושבעות, עיתונאיות הרכב מיבשת אירופה:

 

מגי בארי, סקוטלנד: “ברגע שנכנסתי לרכב התרשמתי מהחלקות של ה-308, ומשם זה רק השתפר. זה נראה טוב, זה מרגיש טוב וזה נוסע יפה. סגנון ותפקוד באריזה נהדרת.”

יילרייה סלזאנו, איטליה: “פיג’ו שוב מראה שאין צורך להיות מותג פרימיום כדי לקבל מוצר איכותי. ה-308 היא מכונית העונה על הצרכים של הלקוח המודרני מבחינת ריגוש בנהיגה, טכנולוגיה וקישוריות”.

אודיאל מנניק, הולנד: “אתה יכול להרגיש שפיג’ו חשבה על תנוחת הנהיגה הטובה ביותר עבור הנהג/ת. זו מכונית שאפשר ורוצים להיראות בה. הקווים בה נקיים, מודרניים מתקדמים וחושניים”.

סולביג גרוו גרמניה: “פיג’ו 308 לא רק מושך מבחינה ויזואלית, הוא גם נדיב בטכנולוגיה חדשנית ומתומחר יותר מתחרותי. מגוון מערכות ההנעה העכשוויות שלו כולל פלאג-אין הייבריד, והצרפתים הכריזו על גרסה חשמלית טהורה לשנה הבאה”.

קרלה ריביירו, פורטוגל: “פיג’ו הרכיבה ב-308 נוסחה שלא רק תפתה משפחות, אלא גם לקוחות עם צרכים שונים. הוא מאוזן היטב ומהנה גם כשאת סוחטת את דוושת הגז. כפתורי ה”קיצור” בו מאפשרים לנווט במערכת מבלי להוריד את העיניים מהכביש”.

סברינה פארנט, בלגיה: “פיג’ו מראה שהיא יודעת לשלב את המומחיות שלה עם טכנולוגיות חדשות, כדי לתפוס באומץ את מקומה בפלח תחרותי ביותר. פיג’ו 308 אטרקטיבית בכל החזיתות”.

מלינה פריאם, צרפת: “ה-308 היא אחת מהמכוניות הקומפקטיות היפות ביותר, ומהנות לנהיגה. הפנים שלה מביא משב רוח רענן של מודרניות לסגמנט.”

סבינה קוואסובה, צ’כיה: “הדור השלישי של פיג’ו 308 הוא מכונית האצ’בק ייחודית מאוד, ומתוחכמת להפליא. מגיע לו לקבל את פרס ה-WWCOTY, הודות לשילוב הנהדר של מאפייני נהיגה מצוינים, מראה מרשים, ביצועים, איכות, ומגוון של מערכות בטיחות”.

שרה סוראייה, ספרד: “פיג’ו 308, מכונית קומפקטית חמש דלתות, עם מראה של המאה ה-21, תא נוסעים מודרני, טכנולוגיה נרחבת וציוד בטיחות. היא מגיעה עם מגוון של מנועים, כולל שתי גרסאות היברידיות פלאג-אין, ובשנת 2023, תהיה גרסה חשמלית – מכונית לכולם”.

 

WWCOTY 2022
נציגות אירופאיות מחבר השופטות – רכב השנה WWCOTY 2022

 

הזוכים הקודמים בטקס ה-WWCOTY לדורותיו:

ב-2021 לנד רובר דיפנדר
ב-2020 מאזדה 3
ב-2018 וולוו XC40
ב-2017 יונדאי איוניק
ב-2016 יגואר F-Pace
ב-2015 וולוו XC90
ב-2014 מרצדס בנץ S Class
ב-2013 פורד פיאסטה
ב-2012 ריינג’ רובר איווק
ב-2011 ב.מ.וו סדרה 5, וסיטרואן DS 3

 

על מכונית השנה בעולם לנשים

 

מכונית השנה לנשים בעולם WWCOTY הוא הטקס היחיד בעולם בתחום הרכב, בו חבר השופטות, מורכב אך ורק מנשים, עיתונאיות רכב. הוא נוצר על ידי עיתונאית האוטומוטיב הניו זילנדית, סנדי מאייר, בשנת 2009. כיום היא נשיאת כבוד, בזמן שמרטה גרסיה מספרד הנשיאה בפועל.

קריטריוני ההצבעה מבוססים על אותם עקרונות המנחים כל נהג בבחירת רכב. הבחירות אינן ‘מכונית לאישה’ כי קטגוריות כאלה אינן קיימות. הדגמים נבחנים על ידי עיתונאיות רכב מומחיות, מהיבטים כמו בטיחות, איכות, מחיר, עיצוב, נוחות נהיגה, וגם יתרונות וטביעת רגל סביבתית, נלקחים בחשבון בהצבעה.

עם זאת, מעבר לבחירת המכוניות הטובות של השנה, המטרה שלנו היא גם לתת נראות לנשים בעולם הרכב, לתרום להשמעת קולות של נשים בכל היבשות, כי ניידות לאישה פירושה גישה לאפשרויות אישיות ומקצועיות רבות.

 

*בחבר השופטות בטקס יש נציגה ישראלית, ענת דניאל, עורכת אתר מלכת הכביש.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 × four =