שותפות אסטרטגית בין קבוצת לובינסקי לחברת סיטי-טרנספורמר (ממציאת הרכב-העירוני-החשמלי-המתקפל)

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

רכב חשמלי קטן
זכה באמון של קבוצת לובינסקי, יבואנית פיגו סיטרואן. CT1 רכב חשמלי קטן מתקפל.

סיטי טרנספורמר מודיעה היום על שותפות אסטרטגית עם קבוצת לובינסקי אשר רכשה מניות של החברה בשווי מיליוני שקלים ותחזיק כ 2.5% ממניות החברה. לדברי דני שביט מנכ״ל חברת לובינסקי: הרכב העירוני החשמלי המתקפל ישתלב בארסנל המכוניות של הקבוצה

חברת סיטי טרנספורמר השלימה בהצלחה כמתוכנן אבן דרך משמעותית – השלמת ייצור ראשוני של הדגם החדש של הרכב העירוני החשמלי המתקפל, אשר יעבור אישור לתקינה אירופית עוד בשנת 2021. לפני שבועיים הציגה את הדגם הסופי של המכונית בתערוכת הרכב העולמית. מכוניות ראשונות צפויות בישראל ב-2023. דגמי סיטי טרנספורמר יוצרו בתקני איכות מהגבוהים בעולם במפעלי היצרן הגרמני ונבחנו מזה תקופה בתנאי סביבה ומזג אוויר מגוונים בכדי להבטיח עמידה בתהליך התקינה האירופי.

הדגמים החדשים מתאפיינים בעיצוב חיצוני ופנימי חדשני, עדכני ומוקפד ובביצועי נסיעה משופרים מהותית מדגם אב-הטיפוס שנמצא בישראל ואשר שימש להוכחת היתכנות. הדגמים מיטיבים לנסוע בכל מזג אוויר, מאיצים למהירות של 90 קמ”ש במצב “פתוח” ובעת הצורך, מסוגלים “להתכווץ” לרוחב מטר בודד, המאפשר להם לחנות במרווחים בהם רכבים רגילים אינם מסוגלים לחנות.

מרכז המו”פ של החברה נמצא בישראל ובו צוות רב-תחומי הכולל מומחה גרמני בעל מוניטין עולמי בתעשיית הרכב העולמית וממציא רכב הסמארט, דוקטורים להנדסת מכונות, מהנדסי רכב ומכונות, מעצבי רכב והנדסת-אנוש זוכי פרסים בינלאומיים, פיזיקאים, מומחי חדשנות בוגרי אוניברסיטת Singularity של נאס”א, ובכירים במערכת הביטחון לשעבר.

דני שביט מנכ״ל חברת לובינסקי: ״אנו רואים בסיטי טרנספורמר את הדבר הבא בתחום התחבורה העירונית החשמלית הבינלאומית ומאמינים שהמוצר יכול בהחלט להשתלב גם בארסנל המכוניות שלנו בישראל.”

ד״ר אסף פורמוזה מנכ״ל סיטי טרנספורמר: ״אני נרגש מהאמון שנתנה בנו אחת מיבואניות הרכב המובילות בישראל. מדובר בעוד אבן דרך משמעותית עבורנו. לאחר חשיפת הדור החדש של הרכבים שלנו, רכב כחול לבן ישראלי ראשון מסוגו בעולם, אשר מתאים את ממדיו כדי להתמודד עם אתגרי החניה והתנועה העירוניים, מצטרף האמון של קבוצת לובינסקי במוצר שלנו.״

עוד הוסיף ד”ר אסף פורמוזה: “אנחנו מאמינים שכבר במהלך השנה הבאה, 2022, נוכל לראות את הדגמים החדשים של הרכב הישראלי העירוני-חשמלי-מתקפל הראשון בעולם נוסעים בערים מרכזיות בעולם.”

 

העתיד בתחבורה האישית: 3 מכוניות חשמליות זעירות

 

רכב חשמלי סיטי טרנספורמר
הרכב החשמלי הקטן של סיטי טרנספורמר בתערוכת הרכב IAA

 


אודות הרכב העירוני החשמלי המתקפל – CT1


      אבטיפוס ראשון יוצר ב-2017, פרי מאמץ של למעלה מ 3 שנות מחקר ופיתוח.
      אורכו של הרכב 2.49 מטר, רוחבו (במצב “פתוח” בעת נסיעה מהירה): 1.40. בעת הצורך, למשל לצרכי חניה/תמרון בנתיבים צרים, הרכב “מתכווץ” לרוחב 1 מטר, כרוחב אופנוע
      רוחב תא הנוסעים קבוע, ואינו מושפע משינוי רוחב הבסיס
      הרכב יופץ בדגמים שונים, בגוונים שונים
      מהירות מרבית (לפי התקנות): 90 קמ”ש במצב “פתוח”
·        מרחק יעד לנסיעה בין טעינות: בין 120-180 ק”מ כתלות בשימוש בבקרת אקלים
·        הרכבים הראשונים מיצרים בגרמניה על ידי שותף ייצור המתמחה בייצור רכבים חדשניים


CT1 הרכב העירוני החשמלי ישראלי הראשון בעולם יושק בשנה הבאה

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 − 1 =