שירות בלעדי ללקוחות שברולט הרצליה – איסוף הרכב לטיפול מבית הלקוח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

איסוף הרכב מהבית - שברולט הרצליה שברולט כפר סבא שברולט רעננה
שירות בלעדי ללקוחות שברולט הרצליה – איסוף הרכב לטיפול מבית הלקוח


שירות בלעדי ללקוחות שברולט הרצליה – איסוף הרכב לטיפול מבית הלקוח

 

בימים של סגר וקורונה, במרכז השירות “אוטומטיבי” – מוסך מורשה UMI, שברולט, קאדילק, איסוזו ועוד, חושבים על הלקוחות, ומנסים להקל עליהם ולייצר שגרת טיפולים לרכב עד כמה שניתן.

שירות בלעדי וייחודי ללקוחות שברולט הרצליה (“אוטומטיבי”), מציע לבעלי כל סוגי כלי הרכב, איסוף והחזרה של הרכב מבית הלקוח וחזרה לבית הלקוח, וזאת כדי לא לעכב טיפולים חיוניים לרכב, או טיפולים שוטפים שיש לבצע.

כל תושבי גוש דן, והשרון מוזמנים ליצור קשר עם מרכז השירות – שברולט הרצליה, ולבקש את השירות ולשמור על שגרת טיפולים חשובה וחיונית לרכב.

 

מרכז שירות אוטומטיבי – כל הפרטים

 

מוסך שברולט הרצליה שברולט כפר סבא שברולט רעננה UMI כפר סבא
מרכז שירות אוטומטיבי – שברולט הרצליה

 

על מרכז השירות אוטומטיבי – מוסך מורשה UMI

 

מרכז השירות הוא גם מוסך מורשה שברולט, קאדילק, איסוזו, GMC, ועוד, וגם רשאי לטפל בכל סוגי כלי הרכב, על פי תקנות משרד התחבורה.

מרכז השירות הוקם ונבנה על פי סטנדרטיים אירופאיים, הגבוהים ביותר, כדי לספק שירות ובטיחות לעובדים וללקוחות. שבאולט הרצליה הוא מרכז שירות יבש, “מוסך יבש”. מבחינת זיהום אוויר, כל תקן ומערכת שקשורה בפינוי נוזלים קיימת ומותקנת בו. הביוב מופרד ומנוטרל לחלוטין, כל מה שנשפך- שמן, נוזלי קירור, מסננים ברזלים, נמצא בהפרדה מלאה, וכל דבר הולך לפינוי בנפרד.

המוסך מרוצף ב’ריצוף ברטט’, אנטי סליפ (נגד החלקה) שמורכב מאריח 16 מ”מ, איכותיים מגרמניה, שתורם לכך שאף נוזל, כמו שמן, לא יחלחל לאדמה. יש ליפטים שקועים, גם ליפט של 6.5 טון, הכל על פי תקנים של  ) GMג’נרל מוטורס), סטנדרטים שרואים במרכזי שירות בגרמניה ואוסטריה.

 

החיים בימי קורונה: האם טיפול שוטף לרכב הוא טיפול חיוני?

 

שירות איסוף הרכב מבית הלקוח מוצע ללקוחות כל סוגי ודגמי הרכב, כולל כלי רכב חשמליים, והיברידיים (במרכז השירות יש מחלקת דיאגנוסטיקה מיוחד לכלי רכב חשמליים-היברדיים). שירות ייחודי זה יימשך עד הודעה חדשה, בעיקר בתקופה מאתגרת זו. ואנו ממליצים בחום להמשיך ולשמור על שגרת טיפולים בריאה לרכב, ולהקפיד על אחזקתו, כדי למנוע הופעת תקלות ובעיות.

לקוחות שגרים או עובדים בסמיכות למרכז השירות אוטומטיבי – שברולט קאדילק בהרצליה, מתבקשים להגיע למרכז השירות עם מסכות.

 

צרו קשר 

כתובת – הסדנאות 5, הרצליה
טלפון – 09-9501551  
שעות פעילות – א’-ה’ 07:30 – 16:30

לעמוד הפייסבוק הרשמי

 

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “שירות בלעדי ללקוחות שברולט הרצליה – איסוף הרכב לטיפול מבית הלקוח”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

16 + 8 =