שת”פ חשמלי בין סלופארק ואפקון – חניה וטעינה חשמלית בלחיצת כפתור

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

סלופארק נכנסת לשוק הרכבים החשמליים בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברת אפקון תחבורה חשמלית מקבוצת שלמה

 

שת”פ חשמלי בין סלופארק ואפקון – חניה וטעינה חשמלית בלחיצת כפתור

 

חברת סלופארק, המספקת שירותי תשלום חניה מהנייד דרך אפליקציה, מודיעה על שיתוף פעולה ראשון מסוגו בעולם הרכבים החשמליים. לקוחות החברה יוכלו להטעין את רכבם בעמדות הטעינה של רשת אפקון שיפרסו בחניות רחוב, בחניונים, קניונים ומרכזים מסחריים בפריסה ארצית, באופן אוטומטי.

עמדות הטעינה בחניונים, על פי שיתוף הפעולה, יאפשרו תשלום חשמל ותשלום חניה יחד בלחיצת כפתור באפליקציה כחלק מתהליך התשלום הרגיל בחניונים של סלופארק. בעתיד, יתאפשר ללקוחות סלופארק לצפות בעמדות פנויות ולתכנן את הנסיעה מראש. בנוסף תתאפשר להזמין עמדת טעינה מרחוק.

 

עמדת טעינה מהירה של חברת אפקון

 

גיא סלוק מנכ”ל סלופארק: “אנו שמחים לקראת שיתוף הפעולה עם חברת אפקון.  מדובר במהלך אסטרטגי משמעותי, שמהווה את הכניסה שלנו לתחום המתפתח של שוק הרכבים החשמליים בו סלופארק תהווה את הפלטפורמה האפליקטיבית לתשלום טעינת הרכב החשמלי. פני העתיד שם ואנו דואגים, יחד עם חברת “אפקון” לכך שהתשתית והאפליקציה יהיו מוכנות לשימוש כבר בשלב רכישת הרכב”. 

אודי אליהו מנכ”ל אפקון תחבורה חשמלית: “חברת “אפקון” מקימה תשתית טעינה  לכלי רכב חשמליים ברחבי הארץ ומאפשרת ללקוחות לשלם באמצאות האפליקציה של אפקון תחבורה חשמלית, מעתה יתאפשר תשלום גם באמצעות אפליקציית החניה של סלופארק, אנו רואים בכך עוד צעד להנגשת רשת הטעינה לכלל המשתמשים ברכב חשמלי”.

על החברות:

 

סלופארק היא אפליקציית תשלום חניה מהנייד בכחול לבן וחניונים בכל הארץ. בשירות נמצאים מאות חניונים, ביניהם קניונים, בתי חולים ובתי מלון. לחברת סלופארק מאות אלפי משתמשים.  

אפקון תחבורה חשמלית מקבוצת אפקון וקבוצת שלמה, החברה הראשונה בישראל שהקימה את עמדות הטעינה האולטרה מהירות הראשונות בישראל בהספק של 175 KW  ובקצב של כ 8 דקות ל 100 ק”מ נסיעה , ולאחרונה השיקה אפליקציה ייחודית לניווט בין העמדות, תפעול העמדות מרחוק וניהול האנרגיה. לאפקון עשרות עמדות בפריסה ארצית מאילת ועד קריית שמונה עם שותפים כגון דור אלון, צ’מפיון מוטורס ו-ABB.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 × one =