תחבורה חכמה: הסטארט אפ החלוצי של חב’ אורורה לאבס בתחום הרכב

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

אורורה לאבס, חברת סטארט אפ ישראלית, סוללת את הדרך לעידן של self-healing לרכבים ומציגה תוכנה חלוצית בכנס תחבורה חכמה 2019

 

כנס תחבורה חכמה: הסטארט אפ החלוצי של אורורה לאבס בתחום הרכב

 

חברת הסטארט אפ הישראלית אורורה לאבס, הינה חלוצה בפיתוח תוכנת Self-Healing לתעשיית הרכב, המחובר והאוטונומי ומאפשרת ליצרני הרכב להיות פרואקטיביים בנוגע לארכיטקטורות, תהליכים, ושירותים חדשים בתוכנת הרכב. פתרונות החברה מאפשרים ליצרני הרכב לנטר את תקינות התוכנה על ידי זיהוי, תיקון ועדכון באגים ואנומליות, כולל אימות שורות הקוד ששונו, בהתאם לדרישות הרגולציה.

הטכנולוגיה של החברה נותנת מענה ייחודי לארבעת השלבים – איתור, תיקון, עדכון ואימות- של ניהול תוכנה ברכב. החל מאיתור שורת קוד שגויה ועד חיזוי אירועי השבתה, תיקון שגיאות תוך כדי תנועה ומתן רשת בטחון להפעלה של תוכנות חדשות, ללא זמן השבתה עבור המשתמשים. בנוסף לאימות שינויים בתוכנה על מנת להקל על דרישות הרגולציה. 

לחברה פתרון Auto Validate, המספק ראיות על השינויים בתוכנה, ומאפשר ליצרניות הרכב ולגופים הרגולטוריים למקד את תהליך התקינה בתוכנה שהשתנתה ולחסוך זמן וכסף בקבלת אישור תקינה עבור שינוי פונקציונליות ברכב. The United Nations Economic Commission of Europe (UNECE), בהשתתפות נציגים מאירופה, צפון אמריקה ואסיה, צפוי לאשר תקנות חדשות, המפורטות בדוח ה- WP.29, עד סוף 2019. עפ”י התקנות החדשות type approval יידרש עבור כל עדכון תוכנה חדש ברכבים, מלבד תיקוני באגים או תיקון אבטחה.בנוסף, במידה ושינוי הפונקציונליות בעקבות העדכון ישפיע באופן מוגבל על התוכנות המותקנות  ברכב, יידרש type approval מוגבל בהתאם.

 

זיהוי, תיקון ועדכון באגים בתוכנות ניהול רכב. אורורה לאבס

 

בנוסף, השבוע פורסם כי רוג’ר אורדמן סמנכ”ל בחברת הסטארט אפ הישראלית אורורה לאבס התמנה ליועץ טכנולוגיות חדשות (New Technology) של FISITA, ארגון החברות הבינלאומי למהנדסי מערכות אוטומוטיב ומוביליטי. בתפקידו זה רוג’ר נמצא בעמדת מפתח לעזור לחברות סטארט-אפ ישראליות ליצור קשרים ושיתופי פעולה עם יצרני הרכב הגדולים בגרמניה, ארה”ב ואסיה.

שוק התוכנה בתעשיית הרכב צפוי להגיע להיקף של 52 מיליארד דולר עד 2025.

האינטרנט של הדברים בתעשיית הרכב צפוי להגיע לקצב צמיחה שנתי של 27% עפ”י התחזית הנוכחית. הגורמים העיקריים אשר מניעים את הצמיחה בתחום התוכנה בתעשיית הרכב הם: הצגת התראות בזמן אמת והתראות על אירועים; גידול בביקוש לנהיגה אוטומטית או סיוע בנהיגה; גידול הדרישה לשילוב תכונות חכמות ברכבים.

 

שיתוף פעולה עם יצרניות בתחום הרכב. אורורה לאבס


זוהר פוקס, מנכ”ל אורורה לאבס: 
“זוהי עובדה קיימת שמספר שורות הקוד ברכבים יגיע למאות מיליונים. תהליך type approval הינו ארוך ויקר. עם העלייה במספר עדכוני תוכנה, עדכון באגים ועדכוני אבטחה ובשילוב של רגולציה חדשה, תהליך type approval הופך להיות מורכב ותדיר יותר. אנחנו משתפים פעולה עם יצרני הרכב, מהנדסים בכירים וגורמים מובילים בתעשיית הרכב העולמית, ולסייע להם לאמץ את התהליך הדינמי החדש של type approval”.

אודות אורורה לאבס:

Aurora Labs הינה חלוצה בתחום SELF-HEALING SOFTWARE לרכבים מחוברים, ומאפשרת ליצרני הרכב להיות פרואקטיביים בנוגע לארכיטקטורות, תהליכים, ושירותים חדשים לתוכנת הרכב.

טכנולוגיית Line of Code BehaviorTM  של אורורה לאבס, הינה הבסיס לפתרון ניהול התוכנה שלה ברכבים. השימוש באלגוריתמי למידת מכונה מאפשר לתת מענה ייחודי לארבעת השלבים – איתור, תיקון, עדכון ואימות- של ניהול תוכנה ברכב, פתרון מהדור החדש עם מוכנות לעתיד תעשיית האוטומוטיב מבוססת תוכנה. החל מאיתור שורת קוד שגויה ועד חיזוי אירועי השבתה, תיקון שגיאות תוך כדי תנועה ומתן רשת בטחון להפעלה של תוכנות חדשות, אורורה לאבס מאפשרת הפעלה אמינה וחסכונית של כל תכונות האוטומוטיב החדשות בכל יחידות הבקרה האלקטרוניות (ECUs) ברכב, ללא זמן השבתה עבור המשתמשים. בנוסף לאימות שינויים בתוכנה על מנת להקל על דרישות הרגולציה, אורורה לאבס סוללת את הדרך לעידן של self-healing לרכבים.

מידע נוסף על החברה באתר החברה

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

18 + two =