תחבורה שיתופית: גט טוגדר – שירות הסעות שיתופיות לעובדי חברה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

התחבורה השיתופית לאנשים פרטיים בארץ לא צלחה, בלשון המעטה. שירות הסעות שיתופיות לעובדי חברות "גט טוגדר" מפיח תקווה בקונספט - בארץ פועלים שני קווים באזור תל אביב

שירות gett together. שירות הסעות שיתופיות לעובדי חברות

מה שהתחיל בקול תרועה רמה, עם אפליקציות כמו אובר, ושירות הנסיעות השיתופיות של ווייז, ועוד, נתקע בגלל מאבקים פנימיים על פגיעה בפרנסתם של נהגי המוניות, סוגיות ביטוחיות ועוד.

מסביב לעולם, התחבורה השיתופית מייצרת רווחים של מאות מיליארדים, ומצליחה לייצר מהפכות קטנות ומדהימות: אנשים משלמים פחות על תחבורה ציבורית, מגיעים בזמן ממקום ולמקום במהירות ויעילות, וקונים פחות מכוניות, ובעצם כך, מביאים לפחות זיהום ופקקים.

בתוך כל הבלאגן הזה, gett המוכרת לנו מגט טקסי כמובן, וגט שליחויות, מציעה שירות שנקרא – גט טוגדר – תחבורה שיתופית לעסקים – טכנולוגיית Gett Together קיימת בתוך האפליקציה של גט, ובעצם מחברת בין הלקוח, שבמקרה זה הם עובדי חברות, כל חברה שרוצה שירות כזה לעובדים שלה.

האפליקציה מחברת בין השאטלים של גט לאנשים. באפליקציה ניתן לראות מתי מגיעה כל הסעה, בממוצע מדי 2-3 דקות, מעקב אחר השאטל בזמן אמת איפה הוא על גבי המפה, וגם להזמין ולשמור לך מקום בהסעה הקרובה.
פועלים כיום 2 קווים:
תחנת רכבת אוניברסיטה – רמת החייל
מרכבת מרכז – לאזור בני ברק, קניון איילון.
בכל קו נוסעים כ 500 איש מדי יום. 1000 בני אדם זה בערך כמה מאות מכוניות פחות בפקקים של הבוקר? לא רע בכלל.


שירות Gett Together הינו שירות תחבורה טכנולוגי חדשני של חברת Gett.
הטכנולוגיה החכמה של השירות מאפשרת חוויית נוסע שתביא להפחתת הרכבים הפרטיים, חסכון במקומות החנייה, הורדת העומס בכבישים והפחתת זיהום האוויר.
הטכנולוגיה למעשה יוצרת את הקשר בין הלקוח לבין נהג הרכב המתאים ביותר עבורו. השירות כולל איסוף של הלקוח תוך פחות מ-5 דקות, שריון מקום ברכב ומעקב אחר הנהג בזמן אמת. המעקב נעשה באמצעות טכנולוגיה מבוססת דאטה ואלגוריתם חיזוי שמאפשרים ניצול מלא של הרכבים.

כיום, השירות מוצע לעסקים, חברות, עיריות, הפקות וגורמים ממשלתיים.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

2 × one =