תחילת שיווק: אינפיניטי QX60 רכב יוקרה 7 מקומות מ-419,990 שקלים 

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

אינפיניטי QX60 2022
אינפיניטי QX60 שבעה מקומות

 

 

ה-SUV החדש ויוקרתי 7 מקומות, אינפיניטי QX60 נוחת בישראל, עם הנעה כפולה, ובשתי רמות גימור, החל מ-419,990 ₪ 

 

אינפיניטי QX60 החדש מגיע לאולם התצוגה החדש של אינפיניטי בראשל”צ. רכב SUV עם 7 מקומות, מאובזר,  ומתקדם יותר, עם רשימת אבזור נדיבה מרמת הגימור הראשונה. מוצעת בשתי רמות גימור – LUXE ו- SENSORY, החל מ- 419,990 ש״ח.

כל דגמי ה-QX60 כוללים תצוגה אינטראקטיבית INFINITI InTouch™‎ בגודל 12.3 אינץ’ עם תוכנת תאימות אלחוטית ל-Apple CarPlay®‎ ו-Android Auto™, מושבים העשויים מעור יוקרתי, גג פנורמי, דלת מטען חשמלית וחיישני חניה מלפנים ומאחור.

עם שבעה מושבים כסטנדרט, אינפיניטי הקדישה תשומת לב קפדנית כדי להבטיח לנהג ולנוסעים בכל שורה לנסוע בנוחות מרבית. כל המושבים הקדמיים של ה-QX60 כוללים חימום (ברמת גימור SENSORY), מושבים קדמיים המתכווננים ל-8 מצבים, “אפס כבידה” עם כוונון מותני חזק. מושב הנהג כולל פונקציית זיכרון כפולה של נוסעים המקושרת עם המראות החיצוניות. המושבים בשורה השנייה כוללים קיפול מפוצל 60/40 ושחרור בנגיעה אחת לגישה ללא מאמץ לשורה השלישית, גם כאשר מושבי בטיחות לילדים תופסים את השורה השנייה. לשורה השלישית פתחי מזגן נפרדים.

 

אינפיניטי QX60 חוות דעת
אינפיניטי QX60 החל מ-420 אלף שקלים

 

הנעה כפולה, מנוע V6 

 

בנוסף, כל דגמי QX60 החדש מגיעים עם מנוע 3.5 ליטר V6, בהספק של 295 כוחות סוס המשודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית חדשה. בורר כונן של חמישה מצבים ומערכת עצירה/התנעה כסטנדרט. הנעה חכמה לכל הגלגלים זמינה בכל הרמות ומשופרת עם חיבור ישיר המעביר בצורה חלקה עד 50% מהכוח הזמין כמעט באופן מיידי לגלגלים האחוריים למשיכה טובה יותר.

 

אינפיניטי QX60 יד 2
אינפיניטי QX60 2 רמות גימור נדיבות

 

אינפיניטי QX60 LUXE משווק עם גלגלי 20 אינץ’, מסילות גג דקיקות, מסך מולטימדיה ולוח מחוונים בגדלים  12.3 אינץ’ כל אחד, ניווט, צג עם זיהוי אובייקטים נעים, מניעת סטייה מנתיב, התנעת מנוע מרחוק ומושבים קדמיים עם בקרת אקלים.

אינפיניטי QX60 SENSORY משלים את התפריט המרשים הזה עם מכשירי עיסוי בתוך המושב לנהג ולנוסע מלפנים, מושבים קדמיים מחוממים, קיפול מושבים חשמלי בשורה השלישית, תצוגה עילית ומראת מצלמה מרכזית, מטען אלחוטי לסמארטפון, דלת חשמלית לתא מטען המופעלת בתנועה, תאורת אווירה פנימית משופרת, לוחות מוארים ואודיו מסדרת Bose Performance עם 16 רמקולים. יציאת USB נוספת זמינה בשורה השלישית.

שישה צבעים חיצוניים ייחודיים זמינים עבור ה-QX60 כולל שחור Mineral, כסוף platinum, אפור Graphite אפור-כחול Moonbow, לבן Moonlight, ברונזה Titanium. צבעי הפנים כוללים מושבים מעור גרפיט ואבן חול. בגרסת LUXE מושבי הפנים בצבע שחור וצבע אבן בז’. צבע כאמל זמין ברמת SENSORY.

 

אינפיניטי QX60 מפרט
מנוע V6 עם 315 כ”ס, הנעה כפולה. אינפיניטי QX60

 

INFINITI QX60 LUXE – החל מ- 419,990 ש״ח 

INFINITI QX60 SENSORY – החל מ- 464,990 ש״ח 

 

אמיר בלכר, מנכ”ל אינפיניטי: אינפיניטי משלימה השקה מחודשת של המותג בישראל  עם היצע של שלושה דגמי קרוסאובר יוקרתיים, כששניים מהם חדשים לחלוטין- ה QX55, רכב קרוסאובר קופה יוקרתי בעיצוב ספורטיבי וכאמור ה-QX60,  רכב SUV מפואר עם 7 מקומות.״

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

seventeen − one =