תחילת שיווק: ימאהה MT09 וגרסת SP החל מ-69,985 ₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

ימאהה אופנועים
אופנוע ספורטיבי בנפח מנוע של 889 סמ”ק. ימאהה MT09

מטרו מוטור משיקה את דגם הימאהה MT09 ואת גרסת ה-SP בגרסה המוגבלת לרישיון – A1

מטרו מוטור יבואנית Yamaha בישראל, משיקה בימים אלה את אופנוע ההיפר נייקד המוביל בענף מדגם Yamaha MT09 וכן את דגם ה-MT09 SP, בגרסה מוגבלת לרישיון A1 עם הספק של 47 כ”ס. מחיר הדגמים נשאר זהה לדגמים הקודמים והלא מוגבלים, כמו גם הטכנולוגיה והעיצוב. על מנת להתאים את האופנוע לרישיון A1, האופנוע מגיע עם מנוע 70KW אשר ניתן להגביל אותו אותו ל-35KW המספק 47 כוחות סוס.

מדובר באופנוע ספורטיבי בנפח מנוע של 889 סמ”ק. מהנה ומתקדם טכנולוגית, המאפיין את ה- DNA של סדרת ה- MT המרגשת. לדגם התנהגות כביש זריזה במיוחד ותנוחת רכיבה “שולטת” ומכווננת היטב, המעניקה תחושת יציבות במצבים קיצוניים. הוא כולל מערכת “קוויק שיפט” הן בהעלאת הילוך והן בהורדת הילוך, המאפשרת לעלות הילוכים ללא שימוש במצמד ומבלי לסגור את המצערת. תיבת הילוכים חלקה המעניקה תחושה של חופש בזמן שילוב הילוכים ותגובת מצערת מעודנת.

שלדת הדגם עשויה אלומיניום ומסגרת מסוג “דאימונד” קלה ומדויקת המשרה תחושת ביטחון. עם טכנולוגיית יציקה מסוג CF ודפנות דקים, המאפשרת חתך של 1.7 מ”מ. תת-המסגרת האחורית עשויה מאלומיניום. חישוקי הגלגלים קלים וקשוחים מסוג Spin Forged המאפשר חיסכון במשקל במקומות החשובים. גובה מושב הוא 825 מ”מ ובסיס גלגלים בגודל 430 מ”מ, כאשר המשקל הרטוב הוא 189 ק”ג.

בדגם הותקנו כמו כן עזרים אלקטרוניים מתקדמים לטובת הרוכב הרגישים להטיה. כגון בקרת אחיזה, בקרת החלקה ובקרת הרמת גלגל קדמי. כמו גם מערכת  Cornering ABS למניעת נעילת גלגלים בפניות ומשאבת בלמים ראשית קדמית רדיאלית.

ה MT 09 מעוצב בסגנון רדיקלי מחתרתי, נלהב ובלתי קונבנציונלי, המאופיין בגישה מינימליסטית הדוגלת בכמה שפחות חלקי מרכב. חזית האופנוע מעוצבת “ללא פנים” ולה פנס ראשי יחיד LED דו-תפקודי.

הדגם מוצע בשלושה שילובי צבעים לבחירה: Icon Blue, Cyan Storm ו-Tech Black.

מחיר: 69,985 ₪. 

ימאהה MT09 מחיר
ימאהה MT09 החל מ-69,985 ₪

ימאהה MT09 SP, כיאה לשאר דגמי ה-SP של ימאהה, הוא הגרסה הספורטיבית והקיצונית עוד יותר של ה- MT09.

לדגם ה-SP בולם אחורי מתכוונן במלואו של חברת Ohlins RSA, המאפשר ניצול של מירב היכולות הטמונות במנוע ובשילדה של ה-MT09. הבולם בקוטר 46 מ”מ וכולל כיוון Preload, כיוון שיכוך כיווץ והחזרה, המעניק לרוכב את מירב האחיזה והיציבות בכביש.

המזלג הקדמי הוא מתוצרת קייאבה (KYB), אשר נועד גם הוא למקסם את יכולות ה-MT09. הטלסקופ המוזהב הייחודי כולל כיוונונים מלאים (Preload, שיכוך, והחזרה) ואף בורר לשיכוך כיווץ איטי/מהיר, זאת כדי לאפשר לרוכב מקסימום של אחיזה ויציבות תחת עומס ובכבישים מאתגרים.

דגם ה-SP מוצע בצבע אחד: Icon Performances

 מחיר: 77,985 ₪

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 × 5 =