תכניות מטרו מוטור ל-2022 פארק מוטורי וייבוא מכונית ספורט חשמלית

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
מטרו מוטור מכונית חשמלית
מטרו מוטור סיכום שנה 2021 ותחזיות 2022

יבואנית הדו גלגלי “מטרו מוטור” מסכמת את 2021 ומציגה את תכניות 2022, ביניהן ייבוא מכונית ספורט חשמלית 100% ממותג חדש 

 

מאת: חיים ליטמן
צילום: ניר עמוס

 

מזה שנים מטרו הינה יבואנית הרכב הדו גלגלי, פנאי, רכבי עבודה ותפעול, המובילה במכירות בשוק המקומי, ואינה מתכוונת לוותר על התואר הזה, במיוחד בשנה הקרובה. מטרו מוטור מחזיקה בנתח שוק של 47% מכלל המכירות בתחום, לשנת 2021 (עם סה”כ מכירות של 20,816 כלים). מדובר בשחקן המרכזי ביותר בפער רב ממתחריו.

הכבישים הפקוקים יותר ויותר, מיום ליום, עוזרים למגמת הצמיחה של שוק הדו”ג בצורה חדה, וזאת למרות כל הקשיים העומדים בדרכה, כמו עליית מס הקנייה ברבעון האחרון.

שנת 2021 הייתה שנת שיא במכירות תחום ה-4 גלגלים/פנאי, כפועל יוצא ממשבר הקורונה. בכדי לשמר את ההובלה בשוק הזה, מטרו מציגה 18 דגמים חדשים לכלל המותגים שלה, ומספר מהלכים חדשים וחלוציים בתחום הרכב והדו גלגלי בארץ.

במוקד המכירות צפויים לככב הסאן יאנג ג’וירייד 300, שעובר מקצה שיפורים, כמו עיצוב חדש, תוספת של מפתח חכם, תאורת לד ואפשרות לבחירת גלגל קדמי של 16 אינצ’. מלך הקטנועים, הימאהה TMAX החדש (דור שמיני), יקבל חזות ספורטיבית יותר וקוקפיט חדש, עם צג TFT בגודל 7 אינצ’. מועד ההגעה של צמד קטנועים אלו הוא לקראת אפריל.

בנוסף, יחזור להימכר הימאהה Tricity 125/155 בעל שלושת גלגלים, הבטיחותי יותר, המהווה “חולץ פקקים” נהדר לעירונים שבינינו. בגזרת מותג קאוואסאקי, ה-VERSYS 650 יגיע לקראת אפריל בעיצוב חדש בהשראת ה”וורסיס 1000″. ראוי לציין את הימאהה R7 החדש, שכבר צובר קהל מעריצים נרחב בעולם. זהו אופנוע סופר ספורט ידידותי ומאוזן בעל מראה מושחז, מבוסס על מנוע ה-MT07 ועם מחיר אטרקטיבי של 62,985 ₪.

בתחום השטח ימכרו השנה כלים ממותג “בטא” שכבר נטמע מצוין בשוק. שב אלינו מהעבר מותג FANTIC, עם המנוע של הימאהה WR250F, מתלים של KYB, מערכת פליטה של ARROW וניהול מנוע בעזרת אפליקציה. במחיר הנכון האופנוע הזה יכול להיות מטאור בנישה שלו.

 

 

את המהלכים החדשים של מטרו לשנה הקרובה ניתן להגדיר כחלוציים בשוק: 

 

הקמת פארק מוטורי ענק בחיפה שיכיל את מגוון המותגים המוצרים של מטרו מוטור ויהווה חוויה מוטורית לכל המשפחה. 

הקמת חטיבה חשמלית חדשה ME  (METRO ELECTRIC) שתרכז את כל נושא הכלים החשמליים שבארסנל שלה, כמו ZERO, שכבר משווק היום, כשהציפייה היא להכפיל את המכירות שלו על שלל דגמיו.
ל-ZERO יתווספו השנה טווחים גדולים יותר, סוללות קלות יותר ויכולות שדרוג בעזרת אפליקציה *בתשלום. 

קטנועי Gogoro שזוכים להצלחה במדינות המזרח – קטנועים אלו מציגים קונספט חדש לעולם ולשוק זה, שבו פשוט ניגשים למכונות טעינה ומחליפים את הסוללה בפחות מדקה, אחת תמורת אחת. עמדות מסוג זה יפוזרו ברחבי המדינה. הקטנועים האלו צפויים לחולל מהפכה בגוש דן.

 

מטרו מוטור מכונית חשמלית קארמה
מכונית חשמלית ספורטיבית חדשה. מטרו מוטור

 

והפתעה חשמלית, מטרו עומדת למכור מכוניות, כן, צפוי להגיע רכב ספורט חשמלי מלא, ממותג יוקרה בשם karma

**מטרו מבהירה, כי אינה יכולה להתחייב למלאים, ומרבית המחירים עדיין אינם מפורסמים וידועים נכון לרגע זה, וזאת כחלק מהמשבר העולמי, גל התייקרות ומשבר שינוע המכולות שכולנו חווים כרגע. 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twelve + 7 =