תערוכת אופנועים MOTORDCITY יום שישי הקרוב במתחם דיסיטי מעלה אדומים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

תערוכת אופנועים
תערוכת אופנועים ראשונה מסוגה במתחם העיצוב דיסיטי, מעלה אדומים. צילום :אלכס גילנסון

מחממים מנועים: מאות רוכבים ואופנועים בתערוכת דו גלגלי ראשונה מסוגה, עם שלל מותגי שטח, כביש וסופר ספורט, במתחם העיצוב דיסיטי, מעלה אדומים – התערוכה פתוחה לקהל המבקרים

 

לראשונה, תתקיים במתחם העיצוב הגדול במדינה תערוכת אופנועים ייחודית פתוחה לקהל הרחב, עם למעלה מ-250 אופנועים מכל הסוגים, פעלולים על גלגלים, מוזיקה, הגרלות, דוכנים ועוד. מפגן כוח לקהילת הרוכבים של ישראל ואירוע ייחודי וססגוני לכל המשפחה. בנוסף, יתקיים במקום כמדי יום שישי שוק אוכל מוכן לשבת של שיפודי ציפורה, ארוחות בוקר במיטב מסעדות המתחם ועוד.

ביום שישי הקרוב, 04.03.22, תתקיים במתחם העיצוב דיסיטי במעלה אדומים, תערוכת אופנועים מיוחדת לכל המשפחה בחסות חברת ברקום, נציגת Cardo בישראל. החל מהשעה 10:00 יוכלו המבקרים לצפות בלמעלה מ-250 אופנועים מכל הסוגים ומכל החברות: שטח, כביש, סופר ספורט, CUSTOM, מיני בייקים, סוזוקי, YAMAHA, הרלי דווידסון, BMW, דוקאטי, הונדה, טריומף ועוד. בנוסף, יתקיים מופע “STUNTS” – מופע פעלולים על גלגלים מרהיב עם מיטב הכלים. הכל מלווה ב-DJ שיקפיץ את המתחם, דוכני מכירה, הגרלות ועוד.

לירן רוזן, מצוות טראקדמי ומיוזמי התערוכה: “מדובר בפעם הראשונה שתתקיים תערוכת אופנועים במתחם ה-DCITY. כיוון שרוב התערוכות החשובות בתחום מתקיימות באיטליה ובגרמניה, החלטנו להגיע למקום שהכי מזכיר את חו”ל בארץ: דיסיטי מתחם העיצוב של ישראל – בסמוך למדבר, אחד המקומות האהובים על הרוכבים. אין ספק כי מדובר באירוע יוצא דופן, בלוקיישן מושלם אשר יעניק לכל המשתתפים, בין אם הם רוכבים ובין אם לא, חוויה מטורפת שאין שנייה לה”.

פנינה רווח מנכל”ית הדיסיטי: “אנחנו שמחים לארח את תערוכת האופנועים במתחם שלנו ולהזמין את כל עם ישראל לבוא לקחת חלק באירוע מיוחד במינו עם מאות אופנועים לאורך השדרות שלנו, מוזיקה וחוויה מיוחדת – פתוחה לקהל הרחב.”

תערוכת האופנועים MOTORDCITY תתקיים ביום שישי 04.03.22 החל מהשעה 10:00 במתחם העיצוב דיסיטי במעלה אדומים, ופתוחה לקהל המבקרים במתחם. בנוסף, יתקיים במקום כמדי יום שישי שוק אוכל מוכן לשבת של שיפודי ציפורה, ארוחות בוקר במיטב מסעדות המתחם ועוד.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twenty − 8 =