10 רכבים חדשים (2025) מעניינים שנחתו בארץ לאחרונה

בקרוב מבחן דרכים. דאצ'יה דאסטר החדש 4X4
10 רכבים חדשים (2025) מעניינים שנחתו בארץ לאחרונה
10 רכבים חדשים 2025 שבלטו מבין לא מעט השקות רכב חדש בישראל. ברשימה דגמים חשמליים, פלאג אין הייבריד וגם ממונעי בנזין:
@queenoftheroad.il הונגצ'י E-HS7 קרוסאובר חשמלי חדש – החל מ229,000₪ תא נהג ונוסעים #hongqiehs9 #hongqi #electriccar #electricsuv ♬ צליל מקורי – ענת דניאל – מלכת הכביש
- הונגצ'י EHS-7 – עד כה הכרנו את הונגצ'י בזכות רכב הפנאי העצום שלה, ה-EHS-9, שרבים רואים בעיצובו דמיון לרכבי פאר יקרים בהרבה, וכעת אנחנו מקבלים את אחיו הקטן יותר אך לא קטן בכלל, ה-7. קיימות שלוש יחידות הנעה ושלושתן חשמליות לחלוטין- האחת, בעלת 340 כ"ס וטווח מוצהר של עד 475 ק"מ, והשנייה בעלת הספק זהה אך קיבולת סוללה גדולה יותר, מה שמקפיץ את הטווח לעד 600 ק"מ מוצהרים. בנוסף, קיימת גם גרסת ביצועים עם 610 כ"ס וטווח מוצהר של עד 540 ק"מ. מחירה של הEHS-7 הוא החל מ229,900 ₪.

ידני / אוטומטי וכמה גרסאות הנעה. דאסטר 2025
- דאצ'יה דאסטר – בסוף פברואר האחרון נחת כאן הדור השלישי לדאסטר המוכר של דאצ'יה. הדאסטר הוא למעשה רכב פנאי שטח עם יכולת שטח אמיתית, וסגנון יותר "קשוח" ופחות עירוני מחבריו לקבוצה. היצע הדגמים בארץ כולל שתי יחידות הנעה- 1.2 טורבו בנזין עם מערך היברידי מתון ו130 כ"ס, בשידוך לתיבה ידנית! עם אופציה להנעת 4X4 במקום הקדמית המוכרת, ויחידת הנעה היברידית מלאה, עם 140 כ"ס ויכולת לנסוע בכוחות החשמל בלבד. התיבה בגרסה זו כמובן אוטומטית. מחיר הדאסטר מתחיל ב-139,900 ₪ לבנזין ו-155,900 להיברידי.
- פיג'ו 3008 – בסוף 2024 הגיע לארץ הדור השלישי של ה3008. הדור הראשון היה קרוסאובר משונה, והדור השני נהפך לאמת מידה בקטגוריית SUV-C, כך שלדור הזה יש נעליים גדולות להיכנס אליהן. יחידת ההנעה הבולטת כרגע היא ה1.2 טורבו שכעת במקום רצועת טיימינג, היא מצוידת בשרשרת. ההספק עומד על 136 כ"ס והתיבה בניגוד לעבר היא רובוטית כפולת מצמדים עם 6 הילוכים, המשודכת למערך היברידי מתון. בנוסף, קיימת ל3008 גם גרסה חשמלית, עם 210 כ"ס וטווח מוצהר של עד כמעט 500 קילומטר. מחיר פיג'ו 3008 מתחיל ב-186,990 ₪ לגרסת ה-1.2, ו-258,990 ₪ לגרסה החשמלית.
- צ'רי אריזו 8 פלאג אין – אין זה סוד שצ'רי הפכה לדובדבן שבקצפת בכל הקשור למכירות בתחומי הליסינג. דגמי הSUV שלה, בעיקר בגרסאות הבנזין, רושמים הצלחה מרשימה. כעת- נכנסת למשחק שחקנית קצת שונה, סדאן 4 דלתות, עם יחידת הנעה פלאג אין (היברידית נטענת). נפח מנוע הבנזין הוא 1.5 ליטר טורבו, הוא משודך ליחידת הנעה חשמלית, ויחדיו התפוקה עומדת על 347 כ"ס. טווח הנסיעה המשולב עומד על עד 1,200 ק"מ מרשימים. תג המחיר עומד על החל מ173,990 ₪.

מיועד לציים אבל דגם PHEV מעניין גם ללקוחות פרטיים. BYD סיל 5
- BYD סיל 5 פלאג אין – מגמת הפלאג אין של שוק הרכב הישראלי מתפתחת בצעדי הענק, ובעיקר בחודשים האחרים מכוניות פלאג אין במחירים משתלמים מתחילות לצוץ כמו פטריות אחרי הגשם. הסיל 5 היא אחת מהן, ולמרות שהיא מכוונת בעיקר לציי הרכב, שווה להתייחס אליה. המנוע בדומה לצ'רי בנפח 1.5 ליטר, אך הוא אטמוספרי ולא מוגדש. בשילוב עם יחידת ההנעה החשמלית התפוקה עומדת על 218 כ"ס והטווח המשולב המוצהר עומד על 1,050 ק"מ. מחיר הדגם BYD סיל 5 הוא 174,900 ₪ וקיימת רמת אבזור אחת בלבד לפחות נכון לעת כתיבת הכתבה.
- KGM טיבולי – זוכרים את הקרוסאובר הקטן של סאנגיונג? כעת הוא חוזר לישראל במיתוג מעודכן (KGM) ועם מתיחת פנים מקיפה. העיצוב שודרג החיצוני וכנ"ל יחידת ההנעה- 1.5 טורבו בנזין עם הספק של 163 כ"ס, בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בעלת 6 יחסי העברה. גם תא הנוסעים שודרג עם מערך מולטימדיה מודרני בעל קישוריות אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, ומערך הבטיחות מקיף כמקובל בסגמנט. המחיר עומד על 139,900 ₪.

העיניים נשואות לאווטאר AVATR
- אוואטר 11 – הבאז העיקרי של שוק הרכב הישראלי כרגע- רכב פנאי יוקרתי במימדים עצומים, עם הנעה חשמלית, וביצוע שלפי הביקורות בעולם מכוון ישר ללבן של העיניים של מותג ניו. האוואטר הוא למעשה פרי של שיתוף פעולה בין צ'אנגאן, ואפילו חברת הטכנולוגיה וואווי (מכירים? מהסמארטפונים?), וזה מתבטא בעיצובו המהפכני, ואפילו בתא הנוסעים המאוד מפואר. יחידות ההנעה חשמליות מלאות, כשרמת הכניסה מפיקה 311 כ"ס, בעלת הנעה אחורית, הטווח המוצהר עומד על 475 ק"מ. הרמה הבכירה מציעה 578 כ"ס, הנעה כפולה, וטווח מוצהר של 540 ק"מ. התמחור בישראל עוד לא פורסם באופן רשמי נכון לכתיבת שורות אלו, אך אנחנו משערים שהוא יהיה בטווח של בין 350,000-400,000 ₪.
- קאדילק ליריק – גם אחת החברות שהכי מזוהות עם מנועים שריריים לוגמי בנזין, התחילה להיכנס לתחום החשמל, והשיקה בעולם 3 דגמים חשמליים. האמצעי במידות ביניהם, הגיע לאחרונה לישראל, ונקרא ליריק. אפילו שהוא האמצעי במידותיו, מדובר ברכב פנאי ארוך וגדול מאוד בפני עצמו, עם תא נוסעים יוקרתי כיאה ליצרן האמריקאי. עם זאת, האבזור יכל להיות נדיב יותר לטעמנו ביחס לתג המחיר שנזכיר בהמשך. יחידת ההנעה חשמלית מלאה, עם תפוקה של 515 כ"ס, הנעה כפולה, וטווח נסיעה מוצהר של 513 ק"מ, וזה עוד בתקן האמריקאי המחמיר. תג המחיר, עומד על 679,900 ₪.
- ב.מ.וו סדרה 1 – מתיחת פנים מקיפה הושקה לסדרה 1 ונחתה לא מזמן בישראל. עיקר השינויים מתבטא בעיצוב החיצוני ובעיקר הפנימי- ששודרג רבות. גרסת הכניסה כרגע היא ה120- המפיקה 170 כ"ס ממנוע 1.5 טורבו שמשודך למערך היברידי מתון. תיבת ההילוכים בדומה לעבר במנועי ה1.5, היא רובוטית כפולת מצמד בעלת 7 יחסי העברה. בקרוב תגיע גרסה חלשה יותר שתיקרא 116. בנוסף, משווקת כאן גם הדובדבן שבקצפת, הM135, עם מנוע ה2.0 B48 האהוב, 300 כ"ס, הנעה כפולה, ולראשונה, התיבה כפולת המצמדים שהזכרנו קודם, במקום הZF8 הפלנטרית המוכרת לנו מהעבר. המחיר החל מ-249,900 ₪ לגרסת ה-120, ו-439,900 ₪ לM135.
- מקסוס מיפה 7 ו-9 – עם השקת סדרת מיפה בישראל, החלה התעניינות גדולה יותר במובילי נוסעים (עד כה שווק כאן בייבוא סדיר רק קיה קרניבל, כיוון ששיווקו של קרייזלר פאסיפיקה הופסק כבר מזמן). המיפות מציעות מימדים נדיבים, מרחב פנימי עצום ל-7 ולעיתים גם 8 נוסעים, ויחידות הנעה חשמליות יעילות. ההספק עומד על 245 כ"ס והטווח המוצהר הוא בין 415-486 ק"מ במיפה 7 (בהתאם לגרסה) ובין 433-439 ק"מ במיפה 9 (בהתאם לגרסה). האבזור נדיב החל מרמות הגימור האמצעיות ואילך. תג המחיר עומד על החל מ-212,990 ₪ למיפה 7 והחל מ-270,990 למקסוס מיפה 9.
10 רכבים מעניינים שיגיעו בחודשים הקרובים לישראל
10 המכוניות הטובות של השנה: מלכת הכביש 2024-25
לינק אנד קו 02 – המכוניות הטובות של 2024-25
אאודי A6 אי טרון – המכוניות הטובות של השנה 2024-25
אלפא רומיאו ג'וניור EV – המכוניות הטובות של השנה 2024-25
כמה זבל!!!!
איך נותנים להכניס למדינה שלנו את כל המריצות הסיניות הדוחות האלה