גרסת כניסה חדשה: BYD סיל U פלאג אין ומחיר מעודכן

 

SEAL U DM-i 2025‏ מחיר

BYD סיל יו פלאג אין הייבריד, החל מ-199,900 ש"ח‏

 

שלמה מוטורס, יבואנית BYD, משדרגת את ליין דגמי ה-SEAL U DM-i 2025 עם השקת רמת הגימור Comfort בישראל (במקביל לאירופה) שמציעה סוללה גדולה יותר בנפח של 26.6 קוט"ש וטווח חשמלי מירבי של 125 ק"מ, טווח משולב עד 1,125 ק"מ (WLTP), במחיר של 214,990 ₪.

במקביל, מחיר דגם ה-Boost התעדכן ל-199,990 ש״ח. כל אחד, ממאות הלקוחות אשר הזמינו את דגם ה-Boost, ייהנה מהפחתת מחיר של 10,000 ₪, לאור הוזלת מחיר גרסת הכניסה של הרכב. מחיר גרסת ה- Design עם ההנעה כפולה לא ישתנה, על אף עליית המיסוי ויישאר – 234,990 ₪. 

 

סיל יו פלאג אין הייבריד

 

ה-SEAL U DM-i הוא קרוסאובר מסגמנט D, המבוסס על פלטפורמה ייעודית ל-DM-i שעברה התאמות לטכנולוגיה ומאפשרת עדכוני OTA לשיפור יכולות הרכב. 

הרכב יהיה זמין בישראל בשלוש רמות גימור, BOOST ו-COMFORT בהנעה קדמית וגרסת הנעה כפולה ברמת הגימור DESIGN. שתי גרסאות הקצה  BOOST ו-COMFORT מוצעות עם סוללת Blade בקיבולת 18.3 קוט"ש ועם מנועי 1.5 ליטר בנזין, גרסת ה- comfort בקיבולת 26.6 קוט"ש ועם מנוע 1.5 ליטר בנזין.

גרסת ה-design מוצעת עם מנוע טורבו. 

 

SEAL U DM-i

 

עיצוב

 

ה-SEAL U DM-i, בדומה ל-BYD SEAL ול-BYD DOLPHIN, מציע אף הוא את שפת העיצוב "אוקיאנוס אסתטי" הכוללת חזית דינמית בצורת X עם עיצוב מעוגל ומעוקל.

הפנסים הקדמיים בצורת U משתלבים עם מכסה המנוע, ויוצרים זהות בולטת וייחודית בלעדית לסדרת "האוקיאנוס". מהצד מקשטים חישוקי סגסוגת 19 אינץ' עם חישורי גלגל שחורים מלוטשים בגימור מבריק.

לרכב ממדים חיצוניים המוכרים מסגמנט D, עם מידות נדיבות הכוללות אורך 4,775 מ"מ, רוחב 1,890 מ"מ, גובה של 1,670 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,765 מ"מ עם עיצוב רצפה שטוח המאפשר שפע של מרווח רגליים לנוסעים מאחור.

כרכב משפחתי, המושב האחורי ניתן לקיפול בחלקים (60:40), מה שמקל על הרחבת נפח ההטענה מ-552 ל-1,440 ליטר. ה-SEAL U מציע חווית תא נוסעים שקטה במיוחד עם רמות NVH מצוינות (חומרת רעידות רעשים).

הרכב גם מציע מקסימום כושר גרירה עם וללא בלמים של 750 ק"ג לדגם ה-Boost ומקסימום כושר גרירה עם בלמים של 1,300 ק"ג לדגם ה-Design

 

 

BYD סיל תא נהג INTERIOR

סיל יו תא נהג

 

תא נהג ונוסעים

 

במונחים של קישוריות, ה-SEAL U DM-i מציע שפע של אפשרויות עם "HI BYD" לתפעול קולי ברכב, אפליקציית BYD המאפשרת לבצע פעולות הרחק מהרכב, כדוגמת הפעלת מזגן מרחוק, מציאת הרכב בחניה, בדיקת מצב הסוללה, סגירת חלונות ועוד, Apple Carplay© ו-Android Auto© (למכשירים תומכים).

עדכון גרסה מרחוק למערכות הרכב (OTA) בעוד הסוללה של הרכב תומכת גם ב-V2L (Vehicle-to-Load) המאפשרת להשתמש במכונית כספק כוח נייד למכשירים חשמליים עם פריקה חיצונית של 3.3kW.

 

SEAL U DM I

 

אבזור ורמות גימור

 

רשימת האבזור ב-SEAL U DMi ארוכה ונדיבה, ברמות הבסיס BOOST ו-COMFORT הכוללות בין היתר: גג פנורמי נפתח הכולל ווילון גלילה חשמלי, פנסי חזית ופנסים אחוריים בטכנולוגיית LED, תאורת יום LED, תאורת ליווי בכניסה ויציאה מהרכב – Follow Me Home.

מערכת מולטימדיה הכוללת מסך מגע בגודל 15.6 אינץ' (מסתובב לתצורה אופקית או אנכית) לוח מחוונים דיגיטלי 12.3" מערכת שמע בעלת 10 רמקולים מבית Infinity©, תצוגה עילית לשיקוף נתוני נסיעה, שני משטחי טעינה אלחוטיים לטלפון הנייד.

תאורת קבלת פנים דינאמית, הגה רב תכליתי בציפוי עור טבעוני, מחומם ובעל אפשרות שליטה על מערכות הרכב, ריפודי עור טבעוני, מושב נהג הכולל כוונון חשמלי וזכרון מיקום, מחומם ומאוורר, מושב נוסע קדמי הכולל כוונון חשמלי, מחומם ומאוורר.

בקרה אוטומטית באורות גבוהים HMA, דלת תא מטען חשמלית, פסי אלומיניום בגג הרכב, חישוקי סגסוגת אלומיניום במידה 19 אינץ' בשילוב שני צבעים, שמשה קדמית בעלת הגנה מקרינת UV  ובידוד תרמי וחלונות אחוריים ושמשה אחורית כהים.

שקע Type-C 60W ועוד שקע Type-C 18W מלפנים ושני שקעי Type-C 18W מאחור, מושבים אחוריים מתקפלים ביחס 40:60, תאורת אווירה חד גוונית, תאורת קריאה אחורית וקדמית LED, מראה פנימית בעלת עמעום אוטומטי, שקע 12V, חיישני גשם בשמשה קדמית, תאורת אווירה רב-צבעונית דינאמית, מערכת טיהור אוויר PM2.5 ועוד.

רמת הגימור DESIGN מוסיפה על כך הנעה כפולה עם מצבי נהיגה. 

 

 

יחידת הנעה וביצועים

 

ה-SEAL U DM-i מציע בגרסת BOOST מנוע חשמלי קדמי בהספק של 197 כ"ס עם סוללת להב BYD יעילה של 18.3 קילוואט, לצד מנוע בנזין אטמוספרי, בנפח 1.5 ליטר, עם הספק של 98 כ"ס. השילוב ביניהם נותן הספק כולל של 218 כ"ס בהנעה קדמית.

טווח הנסיעה המשולב משוקלל בגרסה זו מספק עד 1,080 ק"מ עם צריכת דלק משולבת של 0.9 ליטר ל-100 ק"מ. רמת הגימור COMFORT מציעה סוללה גדולה יותר בנפח של 26.6 קוט"ש, עם טווח חשמלי של 125 ק"מ (WLTP) לצד טווח משולב משוקלל של 1,125 ק"מ וביצועים זהים לגרסת הכניסה.

רמת גימור DESIGN של הרכב מציעה שני מנועים חשמליים בעלי הספק גבוה (204 כ"ס מלפנים ו-163 כ"ס מאחור) עם סוללת להב BYD יעילה של 18.3 קילוואט, לצד מנוע בנזין טורבו, בעל ארבעה צילינדרים, בנפח 1.5 ליטר עם 130 כ"ס שבשילוב עם שני המנועים החשמליים מעניק לרכב הספק כולל של 324 כ"ס עם הנעה כפולה.

 

 

טווח חשמלי וטעינה

 

טווח הנסיעה המשולב המשוקלל בגרסה זו מספק עד 870 ק"מ עם צריכת דלק משולבת של 1.2 ליטר ל-100 ק"מ. לרכב שני מצבי נהיגה לכל רמות הגימור: EV ו-HEV. במצב הראשון הנהג יכול לבחור מצב חשמלי בלבד עבור נסיעה עירונית. במצב השני הרכב ישתמש בעיקר בכוח שמספק את הסוללה.

רק בזמן האצה, מנוע הבנזין מגביר כוח נוסף לגלגלים התומכים בסוללה. SEAL U DM-i עובר בצורה חלקה בין המצבים השונים כך שהוא מרגיש כמו חווית רכב חשמלי מלא הודות לטכנולוגיות הייחודיות שלו. כמו כן, המנוע טוען את המצבר (בין 25% ל-70% – ניתן לכוונון) כך שנסיעה חשמלית זמינה תמיד. הסוללה נטענת גם על ידי טכנולוגיית רגנרציה. 

 

בטיחות

 

מערכות עזר בטיחותיות לטובת הנהג הכוללות בין היתר: מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי כלי רכב בשטחים מתים.

בקרת עייפות נהג, בקרת תגבור בלמים חכמה, מערכת בקרת אחיזה, מערכת אינפורמטיבית להגבלת מהירות, התרעה ובלימה בזיהוי תנועה חוצה מלפנים, התרעה ובלימה בזיהוי תנועה חוצה מאחור, התראת התנגשות קדמית, התראת התנגשות אחורית.

מערכת התרעה וסיוע בסטייה מנתיב, אזהרת פתיחת דלת, שמירה על מרכז נתיב, מערכת איתות בלימת חירום, מערכת בקרה דינאמית, שבע כריות אוויר, תצוגה היקפית 360 של סביבת הרכב ועוד.

 

 

 

מערכת מלכת הכביש

מלכת הכביש - אתר רכב וצרכנות. מבחני דרך וסקירות בגובה העיניים (2011) ©

Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments