GAC יצרנית הרכב הסינית מככבת בסקר האיכות של JD Power

GAC יצרנית הרכב הסינית מככבת בסקר האיכות של JD Power

GAC דורגה במקום הראשון מבין היצרנים הסיניים בסקר האיכות של JD POWER. לאחרונה הודיעה טויוטה כי תספק ל-GAC את הטכנולוגיה ההיברידית שלה

GAC ממשיכה לככב במקומות הראשונים בסקר האיכות של JD Power, ארגון הצרכנות ומחקרי השוק המוביל בעולם, אשר פרסם לאחרונה את סקר האיכות בנוגע לדגמים המשווקים בסין לשנת 2020 (IQS). זו השנה ה -21 ברציפות ש- JD Power מבצע את הסקר בסין.

מותג GAC המשווק בישראל על-ידי חברת אוריון מוביליטי ושלושה ממותגי שיתופי הפעולה של היצרנית (טויוטה, הונדה ו- FCA) דורגו בעשירייה הראשונה, הרבה מעל הממוצע הכללי. המותג העצמאי של GAC  דורג במקום העשירי בדירוג הכללי (125 PP100) וממשיך לקבע את מעמדו כיצרן והמותג האיכותי ביותר בסין, ראשון מבין כלל המותגים הסינים, זו השנה השמינית ברציפות.

כאמור, שיתופי הפעולה של המותג, כבשו את המקומות הראשונים בדירוג, כאשר שיתוף הפעולה של GAC והונדה (115 PP100) התברג בצמרת הטבלה, במקום הראשון בדירוג הכללי. במקום השני דורג שיתוף הפעולה GAC FCA Jeep  (118 PP100) ואילו שיתוף הפעולה של GAC עם טויוטה דורג במקום השישי (122 PP100).

הסקר מתמקד בבעיות האיכות בהן נתקלים בעלי מכוניות חדשות בטווח זמנים של חודשיים עד 6 חודשים. ציון האיכות של מכונית חדשה מתבטא במספר הבעיות הממוצע לכל 100 כלי רכב (PP100). הסקר מחלק בעיות איכות במכוניות חדשות לשתי קטגוריות: תכנון לקוי ותקלות וכן חוסר יכולת. בעיות האבחון הספציפיות כוללות 218 בעיות שונות ב- 9 קטגוריות. 

 

 

מותג GAC ראשון מבין כלל המותגים הסינים

 

מהסקר עולה כי תדמיתם של מותגים סינים עצמאיים נמצאת במגמת עלייה מתמדת, כאשר חלק מהמותגים הסינים מדורגים אף מעל הממוצע ומעל מרבית היצרנים הגלובאליים כאשר GAC בראש.

הסקר מבוסס על משוב של 32,536 בעלי מכוניות שרכשו מכוניות בין יוני 2019 ליוני 2020. המחקר מכסה 241 דגמים של 57 מותגים, ואיסוף הנתונים נערך ב-70 ערים סיניות גדולות מדצמבר 2019 עד אוגוסט 2020.

כאמור שיתופי הפעולה ארוכי השנים של GAC עם היצרניות היפניות, אשר חולקות ערכים ושיטות ייצור, זכו לדירוג הגבוה ביותר גם השנה. במסגרת שיתופי פעולה אלה, הודיעו לאחרונה GAC וטויוטה על עליית מדרגה נוספת בשיתוף הפעולה שלהן, במסגרתו תספק טויוטה ל- GAC את הטכנולוגיה ההיברידית שלה. זו הפעם הראשונה שטויוטה תציע את טכנולוגיית הליבה ההיברידית שלה לחברה זרה. מהלך זה נובע מהרצון שהביעה טויוטה להגדיל את מכירות המכוניות הידידותיות לסביבה בסין וכהמשך ישיר לפיתוח משותף של הקונצרנים את טכנולוגיית המימן.

 

Print this pageEmail this to someoneShare on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on Facebook0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.