אודי RS3 החדשה בתצורות סדאן וספורטבק (2.5 ליטר) מ-478,000 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

אודי RS3 החדשה בתצורות סדאן וספורטבק (2.5 ליטר) מ-478,000 שקלים

 

אודי RS3
אודי RS3 החדשה בתצורות סדאן וספורטבק (2.5 ליטר) מ-478,000 שקלים

 

 

גרסת הספורט של המשפחתית הקומפקטית של אודי נוחתת בישראל: אודי RS3 החדשה בתצורות Sedan ו-Sportback, עם מנוע 2.5 ליטר, מומנט של 51 קג”מ ו-400 כ”ס, תאוצה מ-0 ל-100 ב-3.8 שניות, החל מ-478,000 שקלים

 

 

 

 

צ’מפיון מוטורס, יבואנית אודי בישראל, מרחיבה את משפחת ה-A3 עם ספינת הדגל הספורטיבית של המותג וזוכת התואר המשפחתית הקומפקטית המהירה בעולם בייצור סדרתי – ה-RS3.

הדגם החדש יושק בישראל בשתי תצורות (Sedan ו-Sportback), הנעת quattro הכוללת גם את יחידת ה-RS Torque Splitter – להפחתת תת היגוי ושדרוג נוסף למנוע המעוטר בנפח 2.5 ליטר ו-5 צילינדרים. ה- RS3 רותמת הכל לטובת חווית נהיגה ספורטיבית וחזקה תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ומערכות בטיחות המסייעות לנהג באופן אקטיבי. 

 

עיצוב, מידות, ביצועים

 

האודי RS3 מציגה עיצוב אגרסיבי עם הופעה בולטת, שיותר ממרמזת על העתיד לבוא ברגע שתיכנס לפעולה, עם עיצוב חדש לפגוש הקדמי כולל גריל שחור ועצום עם מסגרת המשלבת אותו לפנסי ה-LED, פתחי אוויר ענקיים לקירור הבלמים, בתי גלגלים מוגדלים (מכילים את מפסק הסרנים שגדל לעומת הדגם היוצא ב33 מ”מ מלפנים ו-10 מ”מ מאחור בתצורת ה-Sportback) שמוסיפים שרירים לנוכחות הכביש שלה, חצאיות צד מובחנות, קליפרים אדומים, כאשר גם הפגוש האחורי מתהדר בעיצוב חדש, ואת אחורי הרכב מעטר ספוילר ושתי תצורות דפיוזרים ותאורת LED אחורית עם איתות דינאמי, כאשר צמיגי 19″ עם חישוקי 10 זרועות בעיצוב Y אפור פלטינום חותמים חווית פרמיום בסעיף הנראות.

 

מנוע

 

אודי RS3 חמושה במנוע 2.5 טורבו המעניק חווית נהיגה ספורטיבית ודינמית ומלאת רגש, 1-2-4-5-3, סדר הצתת הצילינדרים שמאפשר לה להעניק חווית נהיגה ייחודית ומלאת אופי, תוך כדי הנפקת נתונים מעוררי השתאות, עם הספק של 400 כ”ס המושגים בין 5,600 -7,000 סל”ד ומומנט שיא של 51 קג”מ ב-2,250- 5,600 סל”ד. הרכב מזנק מ-0 ל-100 קמ”ש ב-3.8 שניות בלבד(!), 0.3 שניות מהר יותר מהדגם היוצא, עם מהירות מירבית של 250 קמ”ש, כאשר המנוע משודך לתיבת הילוכים S-tronic מתקדמת בת 7 מהירויות בהנעת ה-quattro האייקונית תוצרת אינגולשטט. ייחוד נוסף של ה-RS3  הוא דיפרנציאל אחורי אקטיבי RS Torque Splitter, המופיע לראשונה ברכבי Audi.

המערכת הייחודית יודעת באופן אלקטרוני לזהות את הסטטוס של הרכב, ולהעביר במידת הצורך את מלוא הכוח לגלגל האחורי, החיצוני לפנייה, באופן המפחית משמעותית את תת ההיגוי של הרכב ומאפשר ייצור דריפט נשלט. יחד עם מתלי ספורט RS הכוללים בולמי זעזועים שפותחו לאחרונה ומערכת שסתומים ייחודית, ה-RS3 החדשה מציעה קפיצת מדרגה בכל הקשור לחווית נסיעה דינמית ספורטיבית.

 

אודי RS3 מחיר
אודי RS3 החדשה בישראל 2022

 

תא נהג ונוסעים

 

תא הנוסעים של הדגם מצויד באבזור עשיר ובטכנולוגיה מתקדמת המספקים דוגמא נוספת להתמחות של Audi בתאי נוסעים איכותיים, עם עיצוב, הנדסת אנוש, ואיכות חומרים מצוינים. מערכת המולטימדיה כוללת את לוח המחוונים Audi Virtual Cockpit Plus עם מסך 12.3″, מסך מגע MMI 10.1″, מערכת שמע עם 10 רמקולים ב-180W, היגוי פרוגרסיבי, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת ל- 3 אזורי שליטה, חבילת תאורה פנימית מורחבת, מושבי ספורט קדמיים עם תמיכה לגב תחתון המתכווננים חשמלית, ריפוד עור משולב עם תבנית RS, חלון גג פנורמי חשמלי וספי דלת מוארים עם לוגו RS.

צמד דגמי ה-RS3 מציעים כסטנדרט מגוון מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות, שנועדו לסייע לנהג,  ובהן מצלמה אחורית, מערכת Audi Pre Sense Front, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב, מערכת לסיוע בזיהוי כלי רכב בשטח מת, בקרת שיוט אדפטיבית, ו-6 כריות אוויר. 

חבילת האבזור RS כוללת מערכת שמע B&O עם 15 רמקולים והספק של W680, תאורת LED Matrix קדמית, מערכת פליטה ספורטיבית ,RS חבילת עיצוב חיצונית Black appearance Plus, ומע’ מתלים אדפטיביים עם בקרת שיכוך הנשלטים ע”י Audi Drive Select.

 

מחיר גרסת האודי RS 3 Sedan יעמוד על 478,000 ש”ח, זאת בתוספת אגרת רישוי שנתית בסך 4,719 ש”ח.

מחיר האודי RS 3 Sportback יעמוד על 460,000 ש”ח, בתוספת אגרת רישוי שנתית בסך 4,719 ש”ח. מחיר חבילת ה-RS הוא 19,500 ש”ח.

 

* כל הנתונים המפורטים מעלה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית. נתונים אלה אינם מתייחסים לנתונים של רכב ספציפי אלא נועדו, בין היתר, לאפשר השוואה בין דגמי רכב שונים.  אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב כגון: משקל, אווירודינמיקה וצריכת דלק. כמו כן, פליטת המזהמים וצריכת האנרגיה בפועל עשויים להשתנות ומושפעים מגורמים שונים, כגון, אך לא רק: הרגלי נהיגה ושימוש, מזג אוויר, תנאי הדרך ועוד.

** אפשרות החיבור למערכת המולטימדיה והיקף השימוש בה תלויים ביצרניות המכשיר הסלולארי ובאפליקציות השונות. ייתכנו מגבלות בחיבור ו/או בשימוש אשר הינן תלויות ביצרן או יבואן הרכב ואינן באחריותם.

*** מערכות העזר והבטיחות המותקנות ברכב נועדו לסייע לנהג במגבלות המערכות ולא נועדו להסיר מאחריותו של הנהג

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

18 − eleven =