מאזדה CX-90 קרוסאובר פרימיום 6-7 מקומות החל מ-385,000 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

מאזדה CX-90 מחיר
מאזדה CX-90

 

 

דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, משיקה בארץ את מאזדה CX-90, דגם חדש בסגמנט הפרימיום SUV, החל מ-385,000 ₪

 

מאזדה CX-90 הוא SUV פרימיום המבוסס על פלטפורמת ההנעה האחורית החדשה של מאזדה, ומהווה חלק מרביעיית דגמים עליהם מאזדה הכריזה לפני כשנתיים – מאזדה CX-60 ומאזדה CX-80 לאירופה, ומאזדה CX-70 ו- CX-90 לצפון אמריקה.

מאזדה CX-90 משתייך לקטגוריית הקרוסאוברים הגדולים, עם אורך כללי של 5,100 מ”מ ובסיס גלגלים של 3,120 מ”מ הוא מתמקם בחלקה העליון של הקטגוריה מבחינת ממדים, עם עיצוב מאזדה קלאסי, ה-Kudo Design בשילוב חישוקי “21 דו-גוונים.

לצד חידושי העיצוב, נולד גוון חדש – Artisan Red. זהו גוון עמוק וכהה של אדום, שתוכנן להדגיש את הקווים והצורות של ה-CX-90. מאזדה השתמשה בטכנולוגיית ריסוס צבע ייחודית, Takuminori, על מנת להשיג אפקט של גוונים, צבעים וצלליות, הנראים כמשתנים כאשר ה CX-90 בתנועה.

 

רכב 7 מקומות
6 ו-7 מקומות. מאזדה CX-90

 

מאזדה מציעה ב-CX-90 תא נוסעים איכותי ויוקרתי, המשלב מתכות בגימור מוברש, עץ מסורתי, עור NAPPA, ומשטחי זכוכית בגג הפנורמי. החומרים טבעיים ומעובדים ביד אמן, על פי מסורת ארוכת השנים מהתרבות של יפן. כך, לדוגמא, רמת גימור Signature תכלול ריפוד עור Nappa בגוון חום (Tan), גלגל הגה ייחודי בשני גוונים (Two-Tone) ועוד.

במרכז תא הנהג צג מרכזי בגודל “12.3, לוח המחוונים דיגיטלי, גם בגודל “12.3. יש תצוגה עילית המוקרנת על השמשה הקדמית ומערך מצלמות 360 עם מאפיין See Through לתמרון קל יותר במקומות חניה/תמרון צפופים.

על כל זה שולט מערך ה-Personalization System אשר לאחר התאמה ראשונית ושמירת פרופיל אישי של הנהג, מזהה באמצעות מצלמה פנימית את הנכנס לרכב ומתאים שורה של הגדרות אישיות כגון תנוחת הישיבה (מושבים), כיוון המראות וההגה, מערך התצוגה העילית, תחנות רדיו, הגדרות מערכות הבטיחות ועוד.

 

מאזדה CX90
מאזדה CX-90 תא נוסעים

 

הרכב משווק בישראל בשלב הראשון בשתי רמות גימור עשירות:

 

  1. Exclusive עם שבעה מושבים: שניים בשורה הראשונה, שני “מושבי קפטן” בשורה השנייה ומושב שלישייה בשורה השלישית.
  2. Signature עם שישה מושבים: אשר יכלול שני מושבים בכל שורה. המושבים בשורה השנייה יכללו גם אפשרויות של קירור וחימום המושבים וקונסולה ייחודית ביניהם.

 

למאזדה ה-CX-90 מנוע חדש בעל שש בוכנות בטור, בנפח של 3.3 ליטרים מוגדש טורבו, המפיק 345 כ”ס.
ב-CX-90 המנוע מותקן לאורכה של המכונית, תצורה שמשפרת את חלוקת המשקל ואת התנהגות הכביש. יחידת ההנעה כוללת גם מערך היברידי מתון (Mild Hybrid) אשר אחראי על תוספת קבועה של כוח ממנוע חשמלי הנמצא בין מנוע הבנזין לבין תיבת ההילוכים. המערך תורם להפחתה של צריכת הדלק ופליטת המזהמים של הרכב.

תיבת ההילוכים אוטומטית חדשה בת שמונה יחסי העברה. לתיבה החדשה אין ממיר מומנט, בניגוד לרוב תיבות ההילוכים האוטומטיות אשר יסייע בחיסכון בדלק. מעבר לכך, ה-CX-90 יגיע עם מערכת הנעה לכל ארבעת הגלגלים (AWD), הנקראת I-ACTIV,הכוללת חיישנים, שבמידה והמערכת תנטר אובדן אחיזה זו תתאים את עצמה לתנאי הדרך. המערכת גם יודעת לשנות אוטומטית את העברת הכוח בין הגלגלים, בהתאם לנדרש.

בהמשך השנה יגיע הרכב ברמות גימור נוספות, לרבות גרסת כניסה בעלת 8 מושבים אשר תתחרה בגרסאות הכניסה בקטגוריה זו המצויות היום בשוק. יש למה לצפות.

 

MAZDA CX-90
תא נהג. מאזדה CX-90

 

שחר שמש, מנכ”ל דלק מוטורס: “אנו גאים להשיק בישראל את ספינת הדגל החדשה של מאזדה. זו כניסה ראשונה שלנו לסגמנט הפרימיום SUV, ואיזו כניסה זאת. זהו רכב אשר מכניס יוקרה ועוצמה לסגמנט ומדבר את הערכים של מאזדה החדשה. הוא ישמש בגאווה מנהלות ומנהלים אך באופן דומה גם ישרת נאמנה משפחות בזכות מאפייני האבזור, המרחב והבטיחות שלו”.

 

החל מהיום ועד יום ו’, 21 ביולי הרכב יוצג באולם התצוגה בתל אביב במתחם מיוחד.

החל מיום א’, 23 ביולי יוצב הרכב בכלל אולמות התצוגה של דלק מוטורס ברחבי ארץ.

 

מחירים:

 

385,000 ₪ לרמת הגימור Exclusive

399,000 ₪ לרמת הגימור Signature

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 × 2 =