הפקת ימי נהיגה וסדנאות

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

חוויה

ימי נהיגה

אירוע נהיגה שכולו כיף – נהיגה, מכוניות מעניינות, קצת לייף סטייל, אוכל ערב לחיך, נופים ואווירה טובה. אה, ויש גם מתנות. יום נהיגה חוויתי מיועד וייחודי לקבוצות קטנות של נשים, כמו בלוגריות, משפיעניות רשת ועוד. המשתתפות ביום הנהיגה נחשפות למכוניות שונות, נוהגות בהן, מתרשמות מהאיכויות השונות והשימושיות של הרכב, וכותבות רשמים על המכונית ועל מותג הרכב במדיה שלהן, או בכתבות מיוחדות מפרספקטיבה נשית, באתר מלכת הכביש. 

החיבור בין מותג הרכב, למכונית שהלקוח מעוניין לחשוף לקהל הנשים, לבלוגריות ומשפיעניות (מובילות חברתיות בתחומן), חשוב מאין כמותו, חיבור שיכול להביא לחשיפה גדולה ומדויקת של המכונית לקהל היעד.

ההפקה כולה: מבחירת הנשים המשתתפות, תיאום מול בתי עסק, בחירת מסלולי נהיגה, אנשי מקצוע (מדריכים, הפעלות לייף סטייל), מתנות, ועוד, כל זה נעשה על ידנו, ומשתנים מיום נהיגה למשנהו, ובהתאם לדרישות וצורכי הלקוח. 

יום נהיגה חווייתי 5-6 שעות.

ליצירת קשר 

היכרות עם שוק הרכב

סדנאות

האם רכב גדול יותר הוא בטוח יותר? רכב עם מנוע קטן חסכוני יותר? או רכב אירופאי פחות טוב מאסייתי? איך לבחור את הרכב הכי נכון בשבילי ומשפחתי? איך להתמקח על מחיר הרכב?

סדנת היכרות עם שוק הרכב הישראלי, לא לנשים בלבד.
בסדנה, ראשית נכיר אחת את השנייה, נשוחח על המכוניות שלנו – נדבר על למה בחרנו דווקא אותן. שם בוודאי יצוצו הרבה מיתוסים על רכב, כדאיות רכישה, מיתוסים שאנפץ אט אט. אשאל ואשיב על שאלות, אייעץ באופן אישי וקבוצתי, איך אפשר לבחור נכון ובדיוק את הרכב הכי נכון לפי צרכים אישיים ומשפחתיים, איך לבדוק את הרכב לפי הקנייה, ולדעת גם על מה ואיך להתמקח.

אגלה סודות מעולם הרכב הישראלי, ואתן טיפים חשובים למשתתפות/ים

הישיבה בסדנה היא במעגל, והשיח בין המשתתפים/ות פורה, מעמיק ומשעשע.

אורך הסדנה כ-80 דק’.

ליצירת קשר 

יום נהיגה - גלריה