גרסה חדשה: ג’יפ אוונג’ר e-Hybrid היברידי מתון החל מ-154,900₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

ג'יפ אוונג'ר 2024
ג’יפ אוונג’ר

 

סמלת משיקה את גרסת המיילד הייבריד של הג’יפ אוונג’ר, Avenger e-Hybrid דגם הכניסה של מותג Jeep לתחום ההנעה ההיברידית. החל מ–154,900 ₪

 

 

סמלת, יבואנית JEEP (ג’יפ) בישראל, מרחיבה את משפחת דגמי Jeep בישראל ומשיקה את הג’יפ Avenger e-Hybrid החדש, חצי שנה לאחר השקת האוונג’ר החשמלי המלא, שהוכתר לרכב השנה באירופה לשנת 2023.

ג’יפ אוונג’ר e-Hybrid מונע באמצעות מערכת היברידית מתונה, קלת משקל, במתח של 48 וולט, המסוגלת לספק חוויה היברידית כמעט מלאה. בחזיתו של ה-Avenger e-Hybrid  מותקן מנוע בנזין המספק 100 כ”ס הפועל יחד עם מנוע חשמלי המספק 28 כוחות סוס. זוג המנועים מחובר לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת שישה יחסי העברה.

כמו כן, ה-Avenger e-Hybrid  מסוגל לעבור מהנעה באמצעות מנוע הבנזין להנעה באמצעות מנוע החשמל בלבד, ובכך לחסוך בצריכת הדלק ובפליטת מזהמים. סוללת הליתיום-יון בקיבולת 0.9 קוט”ש ממוקמת מתחת למושב הנהג, ובכך היא אינה משפיעה לרעה על המרחב בתא הנוסעים. תוספת המשקל של המערכת ההיברידית המתונה עומד על 60 ק”ג בלבד, מה שמביא את משקלו הכולל של ה-אוונג’ר e-Hybrid החדש ל-1,280 ק”ג.

 

ג'יפ אוונג'ר היברידי
ג’יפ אוונג’ר מיילד הייבריד

 

ג’יפ אוונג’ר מיילד הייבריד (MHEV) מפרט

 

לאוונג’ר ההיברידי “מתון” צריכת דלק מתונה. באמצעות הבלימה הרגנרטיבית הוא למעשה אוגר אנרגיה לטובת שימוש חוזר על ידי מערכת ההנעה החשמלית. בנוסף, תיבת ההילוכים האוטומטית החדשה, המשולבת במערכת ההיברידית במתח 48 וולט, מפחיתה את צריכת הדלק בעד -20% בהשוואה לתיבות ההילוכים האוטומטיות הסטנדרטיות.

צריכת הדלק של מערכת ההנעה ההיברידית במתח 48 וולט נמוכה בכ-13% לעומת גרסה המונעת באמצעות מנוע בנזין בלבד, ובנסיעה עירונית בלבד צריכת הדלק נמוכה בעד 28% על פי תקן WLTP. הנתון הזה מביא את פליטת ה-CO2 של ה-Avenger e-Hybrid ל-111 גרם לק”מ, ולצריכת דלק ממוצעת של 20.4 ק”מ לליטר בלבד על פי תקן WLTP. 

 

@queenoftheroad.il סמלת, יבואנית JEEP (ג’יפ) בישראל, משיקה את הג’יפ החשמלי הראשון – ג’יפ אוונג’ר(AVENGER)… דגם חשמלי 1 מתוך 3 שיושקו בשנתיים הקרובות. הקרוסאובר העירוני הקומפקטי מעוצב ברוח מותג jeep וגם מחזיק במרווח גחון של 20.9 ס”מ, מיגון תחתי וזוויות גישה (20) ונטישה (32) מכובדות לקטגוריה. בסיס הגלגלים 2.56 מ’ מדגיש שהדגם הוא קטן ומתאים למשפחות של 4 נפשות לכל היותר, עם מקום לשני ילדים או 2 מושבי בטיחות מאחור. תא המטען רחב בנפח 380 ליטר. יחידת ההנעה החשמלית כוללת מנוע עם הספק של 156 כ”ס (115 קילוואט), מומנט מרבי של 26.5 קג”מ, והאצה של 9 שניות מהמקום למאה קמ”ש, ומהירות מירבית עד 150 קמ”ש. הסוללה בקיבולת 54 קוט”ש, ומאפשר טווח נסיעה בתוך העיר עד 450 ק”מ, ומחוץ לעיר, בנסיעה מהירה/בינעירונית 350 ק”מ ריאליים. האוונג’ר משווק בגרסת הנעה קדמית, (גרסת הנעה כפולה תגיע בהמשך), ובשלוש רמות גימור (Longitude, Altitude, Summit) החל מ-189,900 ₪ רמת הגימור Longitude: כוללת חישוקי “16 , פנסי לד קדמים וחיישני חניה אחוריים, מסך מולטימדיה בגודל “10.25, מערכת Selec-terrain ייעודית המסייעת בנהיגה בשטח, עם מערכת בקרת ירידה במדרון, ומצבי נהיגה לבחירה. ויש גם מערכות בטיחות עדכניות כמו בלימה אוטונומית, זיהוי תמרורים ותיקון סטיה מנתיב. רמת הגימור Altitude: כוללת בנוסף מושבים התואמים לדשבורד ולדיפונים הפנימיים, תא מטען חשמלי, לוח מחוונים בגודל “10.25, מערכות בטיחות מתקדמות, פנסים אחוריים וערפל לד , חיישנים היקפים, חישוקי 18” ועוד. החל מ–209,900 ₪ רמת הגימור הבכירה, Summit: כוללת דשבורד בצבע צהוב, חימום מושבים, מטען אלחוטי לנייד, מצלמה אחורית המספקת תצוגת “רחפן”, ומגוון צבעי מרכב דו גווניים, עם גג שחור החל מ–219,900 ₪ #jeep #jeepavenger #jeepavenger2023 #jeepavengerelectricsuv ♬ צליל מקורי – ענת דניאל – מלכת הכביש


המנוע החשמלי מסוגל להניע את הרכב באופן עצמאי. כלומר, ניתן לבצע תמרונים במהירות נמוכה על ידי המנוע החשמלי בלבד, תוך כדי שמירה על שקט מופתי בתא הנוסעים ומחוצה לו, במשך למעלה מ-50% מזמן הנסיעה בעיר. תכונה זו עוזרת באופן משמעותי להגברת תחושת הרוגע בזמן הנסיעה היומיומית. ה-Avenger e-Hybrid החדש מציע נוחות גבוהה יותר באמצעות שלל מערכות, שאחת הבולטות בהן היא מערכת הזחילה בפקקים, שהופכת את עומסי התנועה לכמעט. בנוסף, ה-Avenger e-Hybrid החדש מסוגל לנוע למרחק של עד קילומטר אחד באמצעות המנוע החשמלי בלבד. 

האוונג’ר ההיברידי מציע את מה שהלקוחות מחפשים ומעריכים בחוויה ההיברידית: הפחתת פליטת המזהמים מבלי להתפשר על הנוחות. בנוסף, המערכת ההיברידית מסוגלת  לספק ריגוש נוסף בכל רגע שתרצו באמצעות תכונת ה-E-Boost. במצב זה המנוע החשמלי מספק 5.6 קג”מ, אשר מתווספים למומנט המופק ממנוע הבנזין. תכונה זו משפרת את זמינות הכח בסל”ד נמוך ובעת התחלת הנסיעה. בנוסף, המערכת ההיברידית מספקת מעברים חלקים ומהירים בין מצב נהיגה חשמלי בלבד ומצב היברידי בו פועל גם מנוע הבנזין. 

תכונה נוספת של ה-Avenger e-Hybrid החדש, היא תיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים החדשה (e-DCT6). תיבת ההילוכים החדשה כוללת משוטי העברת הילוכים מאחורי ההגה שמוסיפים הנאה לחוויית הנהיגה. 

 

ג'יפ אוונג'ר מחיר
ג’יפ אוונג’ר חדש 

 

ל-Avenger e-Hybrid החדש מרווח גחון של 20 ס”מ, זווית גישה של 20 מעלות, זווית בטן של 20 מעלות וזווית נטישה של 34 מעלות. משמע, יכולות הג’יפ האגדיות עדיין שם, והן מובאות כעת יחד עם הנעה היברידית וחסכונית. בנוסף, ה-Avenger e-Hybrid  החדש מציע שישה מצבי נהיגה שונים: שלושה מצבים לנסיעה בעיר ומחוצה לה: מצב רגיל, מצב חסכוני ומצב ספורטיבי, ושלושה מצבים לטובת הרפתקאות בשטח: מצב חול, מצב בוץ ומצב שלג. כמו כן, ה-Avenger e-Hybrid החדש כולל מערכת לבקרה בעת ירידה במדרון, המפחיתה את הסיכון להחלקה ואובדן שליטה בעת ירידה בירידות תלולות בשטח. 

ה-Avenger עוצב ומיוצר כ-Jeep, כשהוא מורכב מה-DNA של Jeep, שנוצק לתוך רכב שטח קומפקטי, הכולל שילוב ייחודי של יכולת מצוינות, עיצוב מרשים, שימושיות גבוהה וטכנולוגיה עדכנית. ה-Avenger מיוצר באירופה ותוכנן באופן כזה שיתאים בצורה מושלמת לצרכי הלקוחות בזכות שלל תכונות ייחודיות.

 

Avenger e-Hybrid JEEP
100 הרכבים הראשונים יימכרו במחיר של 149,900 ₪. גיפ אוונגר היברידי

 

הדגם החדש מוצע ב-2 רמות גימור 

כסטנדרט, כל רמות הגימור כוללות לוח מחוונים דיגיטאלי בגודל “10.25, מערכת מולטימדיה המציעה קישוריות ל-Apple CarPlay ו-Android Auto, יחידות תאורה מסוג LED, שלל מצבי נהיגה, משוטי העברת הילוכים מאחורי ההגה ומגוון מערכות בטיחות מתקדמות. 

גרסת הכניסה, ה-Altitude, כוללת מספר אלמנטים עיצוביים ואבזור עשיר. העיצוב החיצוני זוכה בגרסה זו לחישוקי “17, ובתא הנוסעים תוכלו למצוא מושבים איכותיים, המספקים תחושה יוקרתית. מסך המגע שמותקן בגרסה זו הוא בגודל “10.25 ובקרת השיוט היא אדפטיבית.

רמת הגימור הבכירה, ה-Summit, היא ספינת הדגל של ה-Avenger e-Hybrid. העיצוב החיצוני מועשר עוד יותר באמצעות חישוקים בגודל “18 ויחידות תאורה מסוג LED גם בחלקו האחורי. תא הנוסעים ברמת הגימור הזו מציע תאורת אווירה בשלל צבעים ומראה מרכזית אלקטרו-כרומטית (מתכהה באופן אוטומטי) מעוצבת ללא מסגרת, המוסיפה לאווירה היוקרתית. בפן הטכנולוגי רמת הגימור הבכירה מציעה כניסה והתנעה ללא מפתח, התרעה על כלי רכב הנמצאים בשטח מת, “תמונת רחפן” בזווית 180 מעלות, חיישני חניה היקפיים, אורות גבוהים אוטומטיים, דלת תא מטען חשמלית הנפתחת ללא מגע יד ויכולות נהיגה אוטונומית ברמה 2. 

 

מבצע לרגל ההשקה – 100 הרכבים הראשונים יימכרו במחיר של 149,900 ₪.

 

ג’יפ אוונג’ר מיילד הייבריד (MHEV) מפרט

מלכת הכביש: ג’יפ אוונג’ר – המכוניות הטובות של השנה 2023-24

דגמי מכוניות חדשים ומעניינים שנחתו לאחרונה בישראל 2023-2024

ג’יפ אוונג’ר: הג’יפ החשמלי הראשון של JEEP בישראל מ-189,900 שקלים

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 × one =