אירועי שטח מיוחדים ומבצעי מכירה: הסקוורנה ישראל חוגגת עשור

 

 

הסקוורנה אופנוע שטח
הסקוורנה ישראל חוגגת עשור

 

עופר אבניר פותחת חנויות “פופ-אפ” אנדורו בשטח – כל דגמי הוסקוורנה 2023 יוצעו עד בהנחה, רכיבת הדגמה לכל המעוניין, ולראשונה, מסירה של הכלי החדש בשטח

 

הסקוורנה חוגגת עשור לשיווקה בישראל ועופר אבניר יוצאת במהלך ראשון מסוגו בתחום האנדורו בישראל. עופר אבניר תקים לראשונה חנויות פופ אפ אנדורו בשטח, שיאפשרו לכל רוכבי האנדורו השונים בחניוני העגלות, להתנסות ברכיבת מבחן על דגמי הסקוורנה, לרכוש את הכלי במקום, ולאלו שישלמו את מלוא הסכום, אף לעשות העברת בעלות במקום ולהעמיס על עגלתם את הדגם החדש של הסקוורנה שזה עתה רכשו!

לראשונה בתחום האנדורו ניתן יהיה לבחון, להתלהב, לרצות, לרכוש ולקחת את כלי החלומות והכל בתוך שעה שעתיים. במסגרת המהלך, תקיים החברה, החל מאמצע מאי, חמישה אירועי שטח ברחבי הארץ (תאריכים ומיקומים יפורסמו בנכסים הדיגיטליים של החברה) בהם ניתן יהיה להתנסות על הכלים ואף לרכוש את הכלי בהנחה אטרקטיבית מאד, של עד 20%, להעמיס על הנגרר ולנסוע הביתה עם הכלי שבחרת.

 

הסקוורנה
הסקוורנה באירועי שטח

 

המבצע הייחודי יוצע על דגמי 0 ק”מ של הסקוורנה 2023: דגמי 2 הפעימות הכוללים את הנפחים TE 150, TE 250 ו-TE 300, לצד דגמי ארבע הפעימות של היצרן השבדי אוסטרי, FE 250 ו-FE 350. 

קובי גילון, סמנכ”ל שיווק דו גלגלי בעופר אבניר: “במשך עשור, מתחילת שיווק הסקוורנה בישראל, אנו פועלים באופן תמידי להנגיש ולמקסם את חווית הלקוחות. כך היה כשהיינו הראשונים להציע סניף אנדורו שצמוד ליציאה לרכיבה בשטח וכך גם עכשיו, כשלראשונה יש ללקוח הזדמנות לרכוש ולקבל את ההסקוורנה שלו במחירים נדירים ובתוך פחות משעתיים. אנו שמחים להעניק ללקוחותינו את ההזדמנות לחווית קנייה נוחה וייחודית כיאה לספורט בו הם עוסקים”.

 

לפרטים על אירועי השטח

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *