אלדן תהיה המשווקת הבלעדית של דגמי הרכב החשמליים JAC וLEVC

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

אלדן רכב חשמלי
אלדן, המשווקת הבלעדית של מותגי הרכב החשמליים JAC ו-LEVC.

חברת “אלדן תחבורה” וקבוצת “E.V. Motors” משתפות פעולה בשיווק כלי הרכב החשמליים המיובאים לישראל על ידי “E.V. Motors” וכוללים דגמי רכבים פרטיים ומסחריים מתוצרת JAC ו-LEVC. “מותגי הרכב החשמליים JAC ו-LEVC ישווקו בלעדית במיזם המשותף במתחמי מכירות הפרוסים בכל רחבי הארץ”. אוהד זליגמן יו”ר קבוצת E.V. Motors – הצפי הוא שבמהלך שנת 2022 ישווקו למעלה מ-2,000 כלי רכב מהדגמים החשמליים של JAC ו-LEVC.

חברת “אלדן תחבורה” וקבוצת “E.V. Motors” חתמו על הסכם להקמת מיזם משותף לשיווק בלעדי של רכבים חשמליים המיובאים לישראל על ידי “E.V. Motors” והכוללים דגמי רכבים פרטיים ומסחריים מתוצרת JAC ו-LEVC.

הצפי שבמהלך שנת 2022 ישווקו במיזם המשותף למעלה מ-2,000 כלי רכב מהדגמים החשמליים של JAC  ו-LEVC. מכירת כלי הרכב האמורים תיעשה, בין היתר, בסניפי מכירת רכב מוגדרים של אלדן,  כאשר “E.V. Motors” תעניק לרוכשי הרכבים את מעטפת השירות, התחזוקה והאחריות. שיווק כלי הרכב על ידי החברה המשותפת ייעשה למגזר הפרטי, העסקי , לליסינג , להשכרה, ולמגזר הציבורי.

חברת JAC היא אחת מ-10 יצרני הרכב החשמליים המובילים בסין ובעלת כושר ייצור של למעלה מ-1,000,000 רכבים בשנה. חברת LEVC היא חברה בריטית אשר משנת 1908 מתכננת ובונה את המוניות הלונדוניות האייקוניות וחרטה על דגלה להוביל את מהפכת הרכב החשמלי.

שי דהן מנכ”ל משותף באלדן: “הקמת המיזם המשותף עם קבוצת E.V. Motors מאפשרת לאלדן להרחיב את מגוון פעילויותיה בסינרגיה מלאה לתחומי פעילותה של אלדן כיום ולהביא לידי ביטוי את הערכים המוספים המקצועיים שלנו. הרכב החשמלי הוא נקודת ציון בעתיד של עולם הרכב והשת”פ הנוכחי הינו בשורה נוספת שאנו שמחים להביא ללקוחותינו בפרט ולכלל ציבור הנהגים בישראל”.

אוהד זליגמן יו”ר קבוצת E.V. Motors: מותגי הרכב החשמליים JAC ו-LEVC ישווקו בלעדית במיזם המשותף במתחמי מכירות הפרוסים בכל רחבי הארץ.

קבוצת אלדן תחבורה בע”מ הינה אחת מחברות הליסינג והשכרת הרכב הגדולות והוותיקות בישראל. החברה פועלת בעיקר בתחומי הליסינג התפעולי , השכרה ומכירת  כלי רכב. כמו כן, לחברה פעילות בתחום הנדל”ן המניב. ברבעון השלישי לשנת 2021 הפעילה החברה בממוצע צי של כ-31,308 כלי רכב  והיא מפעילה עשרות סניפים ונקודות שרות ומכירה ברחבי הארץ. מר יוסף דהן, המכהן כיו”ר החברה, הינו בעל השליטה בחברה אשר מנוהלת על ידי בניו שי ושלמה דהן. איגרות החוב של החברה החלו להיסחר בבורסה בתל-אביב במרץ 2015. את אלדן ליווה בעסקה עו״ד אסי טלמור ממשרד גוטליב, גרא ושות׳.

קבוצת E.V. Motors פועלת מזה שנים בהקמה ובבניית התשתיות, התפעול והשיווק לפיתוח ולהאצת המעבר של שוק הרכב הישראלי לאנרגיה חשמלית ירוקה. עד כה הושקעו בפעילות הקבוצה עשרות מיליוני ₪. קבוצת E.V. Motors היא היבואן הראשון והיחיד בישראל המתמחה ברכבים חשמליים בלבד.

 

follow and like
fb-share-icon0

2 Replies to “אלדן תהיה המשווקת הבלעדית של דגמי הרכב החשמליים JAC וLEVC”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

four × 4 =