ב.מ.וו סדרה 3 מתיחת פנים 2024: כל מה שצריך לדעת

 

סדרה 3 2024
ב.מ.וו סדרה 3 המעודכנת 2024. מה חדש?

 

ב.מ.וו סדרה 3, מהדגמים הבולטים של מותג BMW, זכה לשדרוג משמעותי, מתיחת פנים 2024 עם גרסאות סדאן וטורינג חדשות. עיצוב מעודכן, שמירה על הביצועים הגבוהים ועוד קצת טכנולוגיה מתקדמת…

 

עיצוב

העיצוב החיצוני של ב.מ.וו סדרה 3 החדשה הוא תוצאה של חשיבה דינמית ומוקפדת על כל פרט. כיאה לכל דגם חדש של במוו, הגריל הקדמי קצת גדל, הקווים החדים והמדוייקים, יחד עם פנסי הלד הדינמיים, מעניקים לרכב נוכחות חזקה על הכביש”.

גם בתוך הרכב השדרוג ניכר – המושבים מרופדים בעור איכותי, והנהג נהנה מלוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ’ ומסך מגע מרכזי בגודל 14.9 אינץ’. מסכי המידע הללו כוללים ממשק משתמש “אינטואיטיבי וקל לשימוש”, על פי היצרן, עם תמיכה מלאה בקישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. בנוסף, ישנה אפשרות לטעינת מכשירים אלחוטית וממשק קול חכם המאפשר שליטה מלאה על מערכות הרכב.

הקונסולה המרכזית של ב.מ.וו נותרה כפי שהייתה, בה יש מתגים לשליטה על המולטימדיה, ולשמחתי, הכפתורים הם פיזיים. ב.מ.וו הוסיפו גם תאורת אווירה דינמית שתורמת מאד למראה היוקרתי ומספקת חוויית נהיגה מיוחדת ונעימה. מערכת השמע היא מבית “הרמן קרדון”, אז צליל איכותי ועשיר ככל הנראה מובטח.

 

ב.מ.וו סדרה 3 מחירון
ב.מ.וו סדרה 3
ב.מ.וו סדרה 3 למכירה
שמירה על הביצועים גבוהים ומגוון יחידות הנעה. סדרה 3 החדשה

 

מנועים וביצועים

 

הביצועים הם לב ליבה של כל ב.מ.וו, והסדרה 3 החדשה אינה יוצאת דופן. ב.מ.וו מציעים מגוון רחב של יחידות הנעה:

– בנזין:

  – 318i: מנוע 1.5 ליטר טורבו, 156 כוח סוס.

  – 320i: מנוע 2.0 ליטר טורבו, 184 כוח סוס.

  – 330i: מנוע 2.0 ליטר טורבו, 255 כוח סוס, .

  – M340i: מנוע 3.0 ליטר טורבו עם 6 צילינדרים, 382 כוח סוס, תאוצה מ-0 ל-100 קמ”ש ב-4.1 שניות.

 

– דיזל:

  – 318d: מנוע 2.0 ליטר טורבו, 150 כוח סוס.

  – 320d: מנוע 2.0 ליטר טורבו, 190 כוח סוס.

  – 330d: מנוע 3.0 ליטר טורבו, 265 כוח סוס.

 

– פלאג-אין היברידי:

  – 330e: מנוע בנזין ומנוע חשמלי משולב, 288 כוח סוס, טווח חשמלי של עד 101 ק”מ לפי WLTP.

 

BMW 3 2024
שיפור האינטואיטיביות בתא הנהג

ב.מ.וו סדרה 3 מחיר

טכנולוגיה ובטיחות

ב.מ.וו 3 החדשה מגיעה עם מערכות בטיחות מתקדמות וזכתה לדירוג של 5 כוכבים במבחני הריסוק. היא כוללת מערכות עזר לנהג, בקרת שיוט אדפטיבית מערכת התרעה מפני סטייה מנתיב ועוד… מדובר ברכב שללא ספק עומד בקצב הטכנולוגיה.

ב.מ.וו טורינג
מה הסיכוי שתגיע אלינו גרסת הטורינג?

 

ב.מ.וו סדרה 3 החדשה – גרסת הסדאן מול הטורינג

 

גרסת הסדאן מגיעה עם עיצוב קלאסי ונוחות נהיגה גבוהה יותר בנסיעות עירוניות ובין-עירוניות. היא מתאימה במיוחד לנהגים המחפשים רכב מנהלים יוקרתי ומרשים לנסיעות יומיומיות. לעומתה, גרסת הטורינג מציעה תא מטען גדול ומרווח יותר ופונקציונליות גבוהה יותר, מה שהופך אותה לאידיאלית למשפחות ולטיולים בכלל. המושבים האחוריים מתקפלים ונפח תא המטען “גמיש”, לכן הטורינג מציעה פתרון “שלם”. גם במקרה של גרסה זו, אין לנו ספק שנוחות הנסיעה לא תיפול מהסטנדרטים הגבוהים של ב.מ.וו. יש מושבים מתכווננים וחומרי גלם איכותיים המבטיחים איכות נסיעה גבוהה. 

*אני מודה, תמיד הערצתי גרסאות טורינג, ואשמח לראות יותר מהן בארץ.

 

ב.מ.וו סדרה 3 החדשה כוללת שדרוגים משמעותיים לעומת הדגם הקודם שמחזקים את מעמדה בקטגוריה, ולדעתי, היא נותרה אחת הבחירות הטובות ביותר בשוק הרכב של היום.

סדרה 3 החדשה 2024-25 צפויה להגיע אלינו החל מהרבעון האחרון של השנה 2024

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *