דגמי קורקינט חדשים 2022 ממותג INOKIM (אינוקים)

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

אינוקים OX מחיר
אינוקים OX – דגם הכביש-שטח הספורטיבי של אינוקים

CRISTALINO Group, המפיצה הבלעדית של אינוקים בישראל מציגה את דגמי 2022 המעודכנים, הכוללים מגוון טכנולוגיות חדשות

 

קבוצת קריסטלינו, (CRISTALINO Group) המפיצה הבלעדית של INOKIM בישראל, גאה להציג את דגמי 2022 המעודכנים של חברת התחבורה הזעירה הגדולה, הוותיקה והמתפתחת ביותר בעולם. למעשה, מדובר בקורקינט החשמלי הטכנולוגי ביותר בעולם שמביא את מהפכת החופש האורבני לכולם.

קריסטלינו, שנבחרה לייצג את פעילות החברה בארץ לאור הפעילות הבינלאומית בה עומדת להתמקד הנהלת אינוקים, משווקת כעת את הדגמים INOKIM OX וכן את  INOKIM QUICK 4 ו-INOKIM Light MAX 2.0, כאשר בסך הכל החברה משווקת למעלה מ-25 דגמים של קורקינטים ואופניים חשמליים ביותר מ-300 נקודות מכירה ברחבי הארץ. קריסטלינו משווקת את דגמי אינוקים בכ-100 נקודות מכירה, וכן בחנויות מוצרי החשמל מחסני חשמל, שקם אלקטריק וגם בדיוטי פרי בנתב”ג.

הדגמים המעודכנים הם: אינוקים OX – דגם הכביש-שטח הספורטיבי של אינוקים, עם סוללות 21 אמפר גדולות ומשופרות, אינוקים QUICK 4 – כולל פטנט ייחודי במערכת המתלים, שיכוך מלא וטווח נסיעה עד 50 ק”מ, ואינוקים Light MAX 2.0 – הקל והקומפקטי ביותר (13 ק”ג בלבד).

קורקינט אינוקים
13 ק”ג. אינוקים Light MAX 2.0

פירוט הדגמים:

 

INOKIM OX

דגם הכביש-שטח הספורטיבי של אינוקים – האח הגדול של המשפחה. אינוקים דגם OX מגיע עם בשורה משמעותית בקטגוריית הקורקינטים החשמליים. כלי אולטמטיבי המשלב בין כוח ועמידות שטח גבוהה ללא כל התפשרות על קווי הדגל של אינוקים – סטייל ויעילות אנרגטית מהמתקדמות בעולם, המתגאה ביתרון הקיפול המהיר שלו המהווה יתרון בלעדי ומהפכני שאין שני לו בקטגוריית הקורקינטים החשמליים בישראל. ועכשיו עם סוללות 21 אמפר גדולות ומשופרות וטווחים שלא היו כמותם לפני.

אינוקים OX, המאפשר טווח נסיעה של עד 60 ק”מ, הוא זוכה פרס Red Dot – תחרות בין לאומית שנתית המהווה חותמת איכות לחדשנות טכנולוגית עיצובית. השנה השתתפו בדירוג אלפי מוצרים מ-59 ארצות. כל מוצר נבדק פרטנית בידי צוות מומחים, שבחרו להוקיר את OX בתצוגת Red Dot Design Museum  בסינגפור, המוזיאון הגדול בעולם לעיצוב עכשווי.

 

מחיר: 8,700 שקלים

 

INOKIM QUICK 4 – האח הקטן של OX

דגם הקוויק 4 כולל פטנט ייחודי במערכת המתלים ושיכוך מלא ליציבות גבוהה ביותר. הוא בעל מנוע חשמלי שקט ועוצמתי מתמיד, חלוקת אנרגיה חכמה ומוגברת לגלגל האחורי, סוללת הליתיום-יון האיכותית בעולם, מנוע זה מאפשר לרוכבים בו מומנטום חזק וטווח נסיעה של עד 50 ק”מ ניתן לזהות את הדגם לפי גלגל המנוע שמעוצב כמו מבער מטוס בכדי לשקף את עוצמתו.

מחיר: 7,490 שקלים

INOKIM Light MAX 2.0 – הקורקינט הקל והקומפקטי ביותר 13 ק”ג בלבד, איכות בטיחותית וטכנולוגית משופרת שמצליחה להתעלות על כל המתחרים המובילים בשוק  Light 2.0 maxמציע מערך שלם של יתרונות ומפרט טכני מתקדם, טווח נסיעה מוגדל של 55 ק”מ, מערכת בלימה קדמית ואחורית, סוללה 14 אמפר איכותית בטכנולוגיה חדשנית וזמן טעינה קצר במיוחד לסוללה מלאה: 3-5 שעות בלבד.

 

מחיר: 5,190 שקלים

 

אודות INOKIM

INOKIM היא החברה הגדולה, המובילה, הוותיקה והמתפתחת ביותר אשר יצאה מישראל לעולם, בשוק התחבורה הזעירה. החברה, שנוסדה בישראל בשנת 2011 ומוכרת את מוצריה ב-50 מדינות ברחבי העולם, מתמחה בכלים ברמת גימור גבוהה שזכו בפרסי עיצוב רבים בעולם. אינוקים פעילה כיום בין היתר בארה”ב, אוסטרליה, ספרד, פנמה, גרמניה, איטליה, צרפת ואנגליה ומתכננת לפתוח סניפים נוספים.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

two × 3 =