דור חדש לרכב הפנאי שטח היוקרתי מרצדס G-Class

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

כלמוביל יבואנית מרצדס מתחילה בשיווק הדור החדש של רכב הפנאי שטח האייקוני - מרצדס G-Class צפי מכירות לשנה הקרובה - 10 יחידות, החל מ-1.17 מיליון ש"ח

מרצדס G CLASS החדשה. החל מ-1.17 מיליון ש"ח

מרצדס מבית כלמוביל, מתחילה את שיווק ה-G קלאס החדש המגיע עם עיצוב חיצוני מודרני עם זוויות מעודנות המשנות במעט את המראה של הדור הקודם. הדגם מציע מנוע חדש, שינויים טכנולוגיים מרחקי לכת, עיצוב פנים מהודר המיישר קו עם פילוסופיית העיצוב היוקרתית של הקונצרן, שדרוג משמעותי ליכולת הכביש ושיפור נוסף ליכולות השטח של הרכב המיתולוגי.

מרצדס G500 וה-G63 אשר ישווקו תחילה בישראל יגיעו עם מנוע בנזין ביו טורבו V8 בנפח 4 ליטר המשודך לתיבת 9 הילוכים מתקדמת 9G-TRONIC ויספקו 422 ו-585 כוחות סוס בהתאמה.

רכב פנאי שטח למאיון העליון - מרצדס G CLASS

בזכות שלדה משופרת והמעבר למתלה קדמי נפרד, התנהגות הכביש שודרגה משמעותית ב-G קלאס החדש. נוחות הנסיעה השתנתה לחלוטין, ומאפשרת נהיגה נוחה, נעימה ובטוחה גם בכבישים משובשים. מלבד זאת, הרכב האייקוני החדש מציג שיפור נוסף בנסיעת שטח, ומציע את הקשיחות הנדרשת בתנאי קיצון, כאשר שלושת הנעילות הדיפרנציאליות (מרכזי, קדמי ואחורי) נשארו בדומה לדור הקודם.

במרצדס G קלאס יש בורר בעל חמישה מצבי נהיגה המשפיע על התנהגות הרכב בשטח ובכביש. מצב קומפורט, אקו, ספורט, שטח (G-Mode) ואישי. בדגם ה- G63 יש שלושה מצבי נהיגה נוספים בנהיגת שטח הכוללים תנאי שטח שונים כדוגמת: חול, שביל ואבנים וסלעים.

בטיחות

בפן הבטיחותי ה-G קלאס מציג את טכנולוגיות הבטיחות המתקדמות ביותר כדוגמת ה-Driving Assistance Package, Distance pilot DISTROINC, Blind Sport Assist, Pre-Safe,  ,Attention Assistמערכת חנייה אקטיבית ועוד.

תא נהג מרצדס G CLASS החדש

פנים הרכב עוצב מחדש וכולל שני מסכי מולטימדיה מתקדמים בגודל של 12.3 אינץ’, איכות חומרים גבוהה, הנדסת אנוש מוקפדת, סטנדרט אבזור גבוה הכולל תאורת אווירה פנימית בעלת 64 גוונים לבחירה, הגה רב תפקודי עם שליטה באמצעות מגע, מושבי נהג ונוסעים עם 3 זיכרונות, מושבים מחוממים ועוד.

מידות הרכב גדלו וכעת הנהג והנוסעים נהנים ממרווח ונוחות נוספים. אורך הרכב גדל ב-10.1 ס”מ, רוחב ב-12.1 ס”מ והגובה ב-4 ס”מ.

אריאל פינטו, מנכ”ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל, מציין כי “מדובר ברכב אייקוני שהושק לראשונה לפני כמעט 40 שנה והגדיר מחדש את נהיגת השטח בעולם הרכב. מאז ועד היום הרכב המשיך להוביל את הסגמנט לצד המתחרים הרבים. בישראל ה-G קלאס החדש מיועד לקהל לקוחות מצומצם מאוד אשר קונה מבחירה רכב ייחודי, בעל סמל סטטוס יוקרתי. הרכב יגיע בסטנדרט אבזור גבוה ומותאם אישית על פי בחירת הלקוח”.

מחירי ה-G קלאס בישראל:
G500 החל מ-1.177 מיליון
Mercedes AMG G 63 החל מ-1.647 מיליון

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × three =