דלק מוטורס יבואנית BMW תעניק חסות לטניסאי הפראלימפי גיא ששון

 

BMW ישראל
BMW בישראל תעניק חסות לטניסאי הפראלימפי גיא ששון

 

דלק מוטורס יבואנית BMW בישראל תעניק חסות לטניסאי הפראלימפי גיא ששון, הזוכה הטרי של טורניר הרולאן-גרוס היוקרתי

 

ששון, הפך לישראלי הראשון שזוכה בגראנד סלאם בקטגוריית הקוואד – קטגוריית הנכות הגבוהה ביותר. BMW נחשבת לאחת התומכות הגדולות בעולם ב”ספורט הלבן”, ורק לפני כחודש חתמה החברה על הסכם שותפות ארוך טווח על טורניר הטניס האייקוני MTTC Iphitos שלראשונה נכנס ל-ATP 500.

גיא ששון, הטניסאי שמדורג במקום ה-3 בעולם, הבטיח את מקומו בפריז ויהיה הספורטאי ה-21 במשלחת הפראלימפית למשחקים שייפתחו ב28 באוגוסט. עד לתחילת המשחקים ששון ישמור על מקומו בין 12 הטניסאים המובילים בעולם שיגיעו לפריז, והוא מועמד בכיר למדליה. ששון נפצע בשנת 2015 בתאונת סקי, כשבמהלך השיקום הכיר את ענף הטניס והתאהב בו. בתחילת השנה ששון הגיע למקום השני באליפות אוסטרליה הפתוחה והוא מועמד מוביל לזכייה גם באליפות ווימבלדון בתחילת חודש יולי.

 

גיא ששון טניס
גיא ששון. השחקן הישראלי הראשון שזוכה בגראנד סלאם בקטגוריית הקוואד

 

לדברי גיא ששון: “אין שמח ממני על השותפות עם מותג מוביל כמו BMW. מותג שמכוון למצוינות, מקצוענות ללא פשרות, התמדה והתמקדות בפרטים הקטנים ביותר בשביל לייצר הצלחה. התמיכה של דלק מוטורס היא הוכחה לכך שהערכים של חינוך לספורט בכלל ולספורטאים עם מוגבלויות בפרט, חשובים לה. הסבלנות, ההתמדה, הלמידה, החוסן והשאיפה למצוינות, לצד עבודה קשה יומיומית שספורטאי עם מוגבלות מקריב, יוצרים עבורי מימד נוסף לתמיכה הלא מובנת מאליה ומהווה הבעת אמון גדולה בדרך להגשמת היעדים שלי. כעת, לצד דגל ישראל שאני נושא בגאווה, מופיע גם סמל המותג של BMW.”

שחר שמש מנכ”ל דלק מוטורס: “גיא הוא דוגמה ומופת למצוינות, השראה ודוגמא אישית. הזכייה ההיסטורית שלו ריגשה אותנו מאוד ואנחנו גאים לתמוך בו בדרכו לווימבלדון ומאחלים לו הצלחה רבה באולימפיאדת פריז 2024”.

 

ב.מ.וו סדרה 5 בגרסת פלאג-אין-הייבריד בישראל מ-499,000 ₪

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *