העתיד היברידי: טויוטה מצהירה – 25 דגמים היברידיים תוך 5 שנים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

טויוטה סוגרת את 2019 עם שיא מכירות מרשים בזכות הטויוטה קורולה וראב 4 ההיברידי, ופותחת עשור חדש, עם העיניים להייבריד. עד 2025 יושקו 25 דגמים היברידיים חדשים, 5 דגמי פלאג אין ו-10 מכוניות עם אפס פליטת מזהמים

 

העתיד היברידי: טויוטה מצהירה – 25 דגמים היברידיים תוך 5 שנים

 

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מסכמת שנת שיא מוצלחת מאוד ופתיחת שנה חזקה עם גידול של כ- 50% במסירות בחודש ינואר 2020 לעומת החודש המקביל אשתקד, ל- 5,200 כלי רכב, שיא של כל הזמנים במסירות חודשיות. בשנת 2019 רשמה החברה נתוני צמיחה גבוהים של 32% וכן מספר ציוני דרך משמעותיים בהם הכתרתה של טויוטה קורולה כמכונית הנמכרת ביותר בישראל בשנה זו ובעשור בחולף כולו וציון מסירתו של הרכב ההיברידי ה-75,000 במספר בישראל באוקטובר 2019.

קו המוצרים הנוכחי של יוניון מוטורס מבטא היטב את הטרנספורמציה שעוברת TOYOTA, עם התפתחות היצע הדגמים בשנים האחרונות ב- 4 מימדים עיקריים:

  • הטמעת מערכות בטיחות אוטונומיות מתקדמות בכל קו מוצרי החברה – מהלך המבטא את המחויבות הבלתי מתפשרת של טויוטה לבטיחות הלקוחות ומשתמשי הדרך
  • השקות משמעותיות בסגמנט ה”ג’יפונים” המתפתח – עם ה- C-HR, הראב 4 החדש, כמו גם ה- B-SUV והראב 4 פלאג-אין הייבריד שיושקו בעתיד הקרוב.
  • TNGA – כל דגם חדש שמשיקה טויוטה נבנה על שלדת ה- TNGA המתקדמת: שלדה בטוחה יותר, קשיחה יותר, מעוצבת יותר ומהנה יותר לנהיגה.
  • יותר היברידי – ירוק יותר – במקביל לעלייה עקבית בהיקף הרכבים ההיברידיים, בארבע השנים האחרונות חלה ירידה משמעותית של כרבע מהיקף בפליטת Co2 (מממוצע לרכב של 129 גרם לק”מ בשנת 2016 ל- 99 גרם לק”מ בשנת 2019).

 

75,000 ישראלים נוהגים בכלי רכב היברידיים של טויוטה

 

העתיד נראה היברידי מתמיד. טויוטה

 

שנת 2020 – כניסה לסגמנט חדש וחיזוק הנוכחות ההיברידית-חשמלית

 

  • פרואייס סיטי, הרכב המסחרי החדש של טויוטה מסמן את כניסתה לסגמנט בו לא הייתה פעילה עד היום, הרכב יוצע בתצורת 5 או 7 מושבים ועתיד להגיע לישראל ברבעון השני של 2020.
  • קאמרי ההיברידית החדשה – מכונית המנהלים האולטימטיבית חוזרת לאחר תקופת היעדרות קצרה. הקאמרי החדשה מיוצרת ביפן, מצוידת במערכת היברידית מהדור הרביעי של טויוטה ומבוססת על שלדת ה-TNGA החדשה, הרכב יוצע בשתי רמות גימור (LE  / XLE),  באבזור עשיר הכולל מערכת בטיחות אוטונומית מתקדמת, מערכת מולטימדיה מקורית תומכת עברית ועוד.
  • יאריס החדשה, מכונית הסופר מיני הנמכרת ביותר בישראל והיחידה בקטגוריה המוצעת עם מערכת הנעה היברידית. הדור הבא של הדגם יושק בישראל בחציון השנה של השנה ויהיה מבוסס שלדתTNGA  ועל הדור ה-4 של הטכנולוגיה ההיברידית של טויוטה, ותציע שיפור של יותר מ-20% בחיסכון בצריכת דלק, שיעור פליטות CO2 נמוך, וסגנון עיצוב חיצוני מהודק, קומפקטי ומרשים.
  • ראב 4 הייבריד פלאג-אין, גרסה ראשונה נטענת לדגם ההיברידי הפופולרי של רכב הפנאי-שטח, המצויד במערכות טכנולוגיות מתקדמות, בשני מנועים חשמליים ומנוע בנזין, המאפשר טווח נסיעה של עד 65 ק”מ בהנעה חשמלית, ופולט כ-29 גרם CO2 לקילומטר, נתון הנמוך בהשוואה לכל מתחרה אחר.

 

דגמי טויוטה ראב 4 וטויוטה קורולה הביאו לשיא חדש במכירות ב-2019

 

הכוכב של טויוטה – ראב 4 הייבריד

 

תעשייה במהפכה והמעבר של טויוטה לחברת “ניידות לכל”

ארתור מטרנה, מנהל מכירות בכיר בטויוטה מוטור אירופה התייחס גם הוא בהרחבה לנושא ההנעה החלופית: “ההצלחה של היום היא החזון של אתמול. בשנת 2019 חצינו באירופה את רף מיליון מכוניות היברידיות-חשמליות והשגנו נתח מכירות של 60% מכלל המכירות שלנו במערב אירופה ומרכז, שני הישגים מדהימים שהושגו בשווקים בירידה.”

מטרנה התייחס בהרחבה לתמורות הגלובליות בענף: “תעשיית הרכב עוברת כיום את מהפכת CASE – Connected, Automous, Shared and Electric, כלומר קישוריות, אוטונומיות, שיתופיות וחישמול.” הוא סקר את ההערכות של החברה בתחומים אלו וציין, בין היתר: “בעזרת פיתוח פלטפורמת ניידות עולמית, Toyota Connected, עם נוכחות כבר בבריטניה, ארה”ב ויפן וכן אפליקציית MyToyota שהושקה באירופה ובקרוב תושק בישראל, אנו בדרך להציע שירותים יותר מחוברים ומותאמים אישית ללקוחותינו. בנוסף, בשנת 2016 הקימה טויוטה את מכון המחקר שלה כדי לחקור נהיגה אוטונומית מתקדמת ורובוטיקה וכבר בקיץ הקרוב יוכלו המשתתפים באולימפיאדת טוקיו 2020 לחוות אחד מפירות העבודה הזו באמצעות ה- e-Pallet, המספק ביטוי לפעילות הניידות כשירות שלנו.”

 

רן דנאי, מנכ”ל פעילות הרכב של קבוצת יוניון סקר את המעבר של הקבוצה מפעילות מרכזית של שיווק רכב לספק ניידות חכמה גם בישראל: “עולם התחבורה המשתנה מהווה עבורנו אתגר של פעם במאה שנה, אך אנו רואים זאת גם כהזדמנות. כקבוצה שתמיד הסתכלה קדימה ורחוק, הרחבנו מאוד את מנעד תחומי הפעילות שלנו בשנים האחרונות, וכיום אנו פועלים בארבעה ראשי חץ עסקיים בתחום הרכב: חדשנות בעולם הרכב המסורתי, פתרונות תחבורה חכמה, השקעות פיננסיות בטכנולוגיות באמצעות Union Tech Ventures ופתרונות שינוע לוגיסטי, תחום אשר צומח מאד עם התחזקות הקניות המקוונות. ארבעה ראשי החץ העסקיים מספקים לנו שפע של מנועי צמיחה ויכולת מצוינת לתת מענה מקיף למגוון הצרכים של הלקוחות בהווה ובעתיד.”

כחלק מאסטרטגיה לשינוי העמוק והרחב של טויוטה מיצרנית רכב לחברת ניידות לכל, תשיק יוניון מוטורס בחודשים הקרובים את מותג הניידות האירופאי החדש KINTO. תחת KINTO תספק טויוטה שירותי ניידות מגוונים לערים, ארגונים ולקוחות פרטיים והוא חלק משאיפתה של החברה לספק את כל סוגי השירותים הנוגעים לתעבורת אנשים ממקום למקום ברחבי העולם, והוא שואף להיות “מקיף ואמין”, “פשוט וללא מאמץ” ו”בר קיימא.”

 

ודגמים חדשים: טויוטה קורולה אקסייט GR, דגם ספורטיבי יותר
מסחרית חדשה (רכב עבודה) – טויוטה סיטי 7
מתחרה בברלינגו. טויוטה סיטי 5

 

אנדרו חורש, מנכ”ל יוניון מוטורס, ציין כי ההישג המרשים ביותר בראייתו בשנת 2019 היה הזינוק העצום במכירת ההיברידיות: יותר מ-70% מהמכירות שלנו כיום הן היברידיות. אני מדגיש זאת מפני שעובדה זו מראה כיצד טויוטה פועלת ומתבלטת על פני המתחרים באמצעות ניסיון רב וידע מקצועי בטכנולוגיות חשמליות”. חורש הוסיף כי בחמש השנים הבאות טויוטה העולמית תשיק יותר מ-25 דגמים היברידיים חדשים או מעודכנים, תוסיף לפחות דגם פלאג אין אחד מידי שנה ותשיק לפחות 10 מכוניות עם אפס פליטות.”

לפי חורש מערכת ההנעה המרכזית והנוחה ביותר לשימוש בשנים הקרובות תהיה המערכת ההיברידית. “הפתרון ההיברידי הוא זמין ונגיש, כפי שבא לידי ביטוי ביותר מ- 70% מהיקף המכירות שלנו, ועם נתון של אפס פליטות מזהמים בלמעלה מ- 80% מזמן הנהיגה העירונית, כמו למשל ביאריס החדשה, ולכן מדובר בפתרון המותאם ביותר עבור נסיעה בערים”.

טויוטה פריוס פלאג אין - מבחן דרכים
טויוטה קורולה המכונית הנמכרת ביותר בעשור האחרון
טויוטה C-HR החדשה 2020 מתיחת פנים - נהיגה והתרשמות
טויוטה קורולה האצ'בק המכונית ההיברידית של 2019

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 × four =